Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4161

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

Guest Matilda
14 minuter sedan, skrev Peolito:

Mera öl IMG_4628.JPGIMG_4627.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Din öl ser så god ut 😃 . Det stod mellan cider och öl på systemet 🤨. Hade gärna haft det glaset mellan mina läppar, haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Din öl ser så god ut [emoji2] . Det stod mellan cider och öl på systemet [emoji2955]. Hade gärna haft det glaset mellan mina läppar, haha

Den är fantastiskt god. En rököl från Bamberg i franken.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Matilda
1 minut sedan, skrev Peolito:


Den är fantastiskt god. En rököl från Bamberg i franken.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag är inte jätte bra på öl, men för många år sedan drack jag en "John Smith" i Udon Thani på "Irish clock".... Det är nog första gången jag njutit av varje klunk 😃 . Mörk öl, men jävlar vad god den vad 😃 Hoppas din öl smakar gott @Peolito

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte jätte bra på öl, men för många år sedan drack jag en "John Smith" i Udon Thani på "Irish clock".... Det är nog första gången jag njutit av varje klunk [emoji2] . Mörk öl, men jävlar vad god den vad [emoji2] Hoppas din öl smakar gott [mention=9030]Peolito[/mention]

Väldigt god [emoji1] Nuförtiden kan man få tag på god öl i Thailand. Förr i tiden tröttnade man på dem. En rysare var kloster minns jag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Matilda
10 minuter sedan, skrev Peolito:


Väldigt god emoji1.png Nuförtiden kan man få tag på god öl i Thailand. Förr i tiden tröttnade man på dem. En rysare var kloster minns jag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Ja, utbudet har blivit bättre. Under år 2006 - 2007 var jag en del i Pattaya. Då var rysaren Carlsberg, haha. Typ det ända som fanns. "One singha please". "No, sorry, we can only cater for carlsberg" 😖. haha. Jag gillar mörk öl iallafall, och förlåt för spamning i tråden. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, utbudet har blivit bättre. Under år 2006 - 2007 var jag en del i Pattaya. Då var rysaren Carlsberg, haha. Typ det ända som fanns. "One singha please". "No, sorry, we can only cater for carlsberg" [emoji37]. haha. Jag gillar mörk öl iallafall, och förlåt för spamning i tråden. 

Inga problem. Dom har ett par goda mörka öl på Zum Franciskaner bl.a. en Zumen Schwarz.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att stänga av kylskåpet i friggeboden, det fanns ett gäng konstiga öl som favoritdottern köpt.. måste konsumeras innan bäst före datum! :8:

 

DSC_8136.thumb.JPG.ebe2146fa513034e5d2618f6571ad125.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller mig till djurriket, en häst den är billigast.

Öh ser nu varför den är 4,5%, fasen det har jag missat i alla år ja ja man blir inte lika full i alla fall, det var på den gamla goda tiden då Chang var riktig öl o 6,5%+71fa8aa6cd8c2e054bfae13f4a2a0b6f.jpg

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemma i byn igen och då passar en av Thailands allra bästa craft beers bra.

IMG_0826.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Peolito:

MatlagningswhiskyIMG_4631.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

I guldstriden, har du gett upp!

Kom igen Peking😍

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

I guldstriden, har du gett upp!
Kom igen Peking[emoji7]

Var lite svettigt ett tag [emoji3]ed25207070e69fa06e09e52b50f36310.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...