Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

12 timmar sedan, skrev Wangthong:

Utbudet är lite begränsat här i Kista.

20190820_200932.jpg.39fc19f1e7069d6bee9aae4265714e1a.jpg

Ölen kallas också nuns delight :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4161

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

3 timmar sedan, skrev Peolito:

Ölen kallas också nuns delight :-)

Förstod väl att det var nått kloster jag hamnat på.😇

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens irritationsmoment nummer 2

 

inhandlade denna ädla @Boa52sportdryck i går och gjorde klart för sällskapet att den skall räcka till på Söndag, alltså inte nu på söndag utan nästkommande söndag

 

18660C91-4825-401F-AA85-669E2C6D17A6.jpeg.89abde468a51b9f5e8b907fd39ff32bf.jpeg

 

Dagens Thaimentalitet: Ä den är ju halvfull idag, då går det ju att ta en grogg till och i morgon är en annan dag

 

svenskmenatlitet: oj är den redan halvtom på andra dagen då lär man planera in vilka dagar och hur många centiliter man kan ta för den inte skall ta slut.

 

enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-08-21 at 18:19, skrev Enis:

Dagens irritationsmoment nummer 2

 

inhandlade denna ädla @Boa52sportdryck i går och gjorde klart för sällskapet att den skall räcka till på Söndag, alltså inte nu på söndag utan nästkommande söndag

 

18660C91-4825-401F-AA85-669E2C6D17A6.jpeg.89abde468a51b9f5e8b907fd39ff32bf.jpeg

 

Dagens Thaimentalitet: Ä den är ju halvfull idag, då går det ju att ta en grogg till och i morgon är en annan dag

 

svenskmenatlitet: oj är den redan halvtom på andra dagen då lär man planera in vilka dagar och hur många centiliter man kan ta för den inte skall ta slut.

 

enis

Känner mig lite ganska mycket som en Thailändare när jag läser vad du skriver, Hick... 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppades hinna med 16-flyget från Fuzhou till Shanghai men någon Li eller Wang hade tappat ett ton gatsten på motorvägen och kollegan valde att punktera oljetanken på en av dem. Lite poliser, bärgningsbil och försäkringssnubbar senare så hann vi till flygplatsen precis i tid för 18-flyget. Som ställdes in. 19-flyget var fullt men lyckades få sista biljetten på 20-flyget. Som precis ställdes in. Nu återstår bara 21:30 flyget. Inställt är min gissning. 

 

Öl på fat kan ju vara en tröst men det här var väl blaskigt; lite för mycket åt Leo-hållet.

DE72D8AE-E383-427E-977B-F8ECE977FB2E.jpeg

61136AD1-BF29-486D-A3A7-770AFC7A1492.jpeg

75C02AE6-E5B5-4F70-A321-BDBBFB8F0806.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Atom:

Hoppades hinna med 16-flyget från Fuzhou till Shanghai men någon Li eller Wang hade tappat ett ton gatsten på motorvägen och kollegan valde att punktera oljetanken på en av dem. Lite poliser, bärgningsbil och försäkringssnubbar senare så hann vi till flygplatsen precis i tid för 18-flyget. Som ställdes in. 19-flyget var fullt men lyckades få sista biljetten på 20-flyget. Som precis ställdes in. Nu återstår bara 21:30 flyget. Inställt är min gissning. 

 

Öl på fat kan ju vara en tröst men det här var väl blaskigt; lite för mycket åt Leo-hållet.

DE72D8AE-E383-427E-977B-F8ECE977FB2E.jpeg

61136AD1-BF29-486D-A3A7-770AFC7A1492.jpeg

75C02AE6-E5B5-4F70-A321-BDBBFB8F0806.jpeg

Murphy är inte att leka med! Tur du har öl och trösta dig med. 🍺

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Kingen said:

Murphy är inte att leka med! Tur du har öl och trösta dig med. 🍺

Jovars, öl gör väntan lite mer uthärdlig, men mycket till öl är det ju inte.

 

Flyget inte inställt än men försenat en dryg timme så nu blir det lite kvällsmat och en Tsingtao till. Borde kanske ligga i ”Vad äter du idag” men nudlarna är egentligen bara en ursäkt för ölen så ligger nog rätt här.

F8469844-184B-48D9-B907-47ED19B57E89.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovars, öl gör väntan lite mer uthärdlig, men mycket till öl är det ju inte.
 
Flyget inte inställt än men försenat en dryg timme så nu blir det lite kvällsmat och en Tsingtao till. Borde kanske ligga i ”Vad äter du idag” men nudlarna är egentligen bara en ursäkt för ölen så ligger nog rätt här.
F8469844-184B-48D9-B907-47ED19B57E89.jpeg.25a3504ea73c22d588598bb7ce8eaea9.jpeg
Kör en dublett vet ja.[emoji4]

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minutes ago, Nilsson68 said:

Kör en dublett vet ja.emoji4.png

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
 

Skulle nog kunna breda ut mig mer än så; ”Vad gör du just nu” och ”Vad har du gjort idag” och inte minst ”Dagens bild” är ju naturliga alternativ att placera bilden i. Hade jag dessutom vridit telefonen 30 grader så kunde det blivit ”Dagens tjej” och faktiskt nästan också ”Dagens barn”. Hade jag velat vara lite halvtaskig, läs gärna ärlig, kunde det också varit ”Dagens djur” och tveklöst ”Dagens humorbild”. Slutligen så hade konversationen runt min beställning helt tvivelsutan platsat i ”Dagens skämthistoria”.

 

Hade det dessutom funnits en tråd med titeln ”Dagens diare” så hade jag snart kunnat posta där; pudeln i den nudelsoppan kändes inte helt nyslaktad.

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle nog kunna breda ut mig mer än så; ”Vad gör du just nu” och ”Vad har du gjort idag” och inte minst ”Dagens bild” är ju naturliga alternativ att placera bilden i. Hade jag dessutom vridit telefonen 30 grader så kunde det blivit ”Dagens tjej” och faktiskt nästan också ”Dagens barn”. Hade jag velat vara lite halvtaskig, läs gärna ärlig, kunde det också varit ”Dagens djur” och tveklöst ”Dagens humorbild”. Slutligen så hade konversationen runt min beställning helt tvivelsutan platsat i ”Dagens skämthistoria”.
 
Hade det dessutom funnits en tråd med titeln ”Dagens diare” så hade jag snart kunnat posta där; pudeln i den nudelsoppan kändes inte helt nyslaktad.
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Kingen:

Första jobbveckan avklarad efter semestern! Får firas med en Ox. 

 

IMG_20190823_164321.jpg.335064df877d13463a6db50457084ef8.jpg

Va fan har du lagt ner sötdrickan :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Mankan:

Va fan har du lagt ner sötdrickan :)

Nej då. En chrush slinker alltid ner. Gott med läskeblask emellanåt. Öl i all ära men en smaskig läskeblask sitter jävligt fint ibland. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kingen:

Nej då. En chrush slinker alltid ner. Gott med läskeblask emellanåt. Öl i all ära men en smaskig läskeblask sitter jävligt fint ibland. 

Svänger på fint med några snabba 7%:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Svänger på fint med några snabba 7%:)

Ja, det är ingen mes_läskeblask direkt. 👊😀

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kingen:

Ja, det är ingen mes_läskeblask direkt. 👊😀

Nej inte direkt, men vid långvarigt användande är det nog påtaglig fara att man utvecklar mes-stadiet. 😁

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Mankan:

Nej inte direkt, men vid långvarigt användande är det nog påtaglig fara att man utvecklar mes-stadiet. 😁

Om du ser mig som en mes så är det ok. Jag dricker det jag tycker är gott och det som jag är sugen på. Om det är läskeblask, öl, virre, vin eller en god drink så handlar det bara om vad man känner för. Bry mig föga om vad andra tycker om vad jag dricker. 

 

En go virre nu. Vad har Mankan i glaset då? 

 

IMG_20190823_184629.jpg.b4b9b46ce686a6a0cdcfb548ca0f73b6.jpg

 

Can I get a Whoop Whoop for that? 😂😂

Ändrades av Kingen
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Kingen:

Om du ser mig som en mes så är det ok. Jag dricker det jag tycker är gott och det som jag är sugen på. Om det är läskeblask, öl, virre, vin eller en god drink så handlar det bara om vad man känner för. Bry mig föga om vad andra tycker om vad jag dricker. 

 

En go virre nu. Vad har Mankan i glaset då? 

 

IMG_20190823_184629.jpg.b4b9b46ce686a6a0cdcfb548ca0f73b6.jpg

 

Can I get a Whoop Whoop for that? 😂😂

Själv har jag inte vågat öppna det tunga artilleriet ännu (frugan skulle så ihjäl mig) men även om jag suktar efter pinkchampagne så har jag ju i alla fall lite rödvin. :)

IMG_20190823_185607.jpg

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Kingen:

Om du ser mig som en mes så är det ok. Jag dricker det jag tycker är gott och det som jag är sugen på. Om det är läskeblask, öl, virre, vin eller en god drink så handlar det bara om vad man känner för. Bry mig föga om vad andra tycker om vad jag dricker. 

 

En go virre nu. Vad har Mankan i glaset då? 

 

IMG_20190823_184629.jpg.b4b9b46ce686a6a0cdcfb548ca0f73b6.jpg

 

Can I get a Whoop Whoop for that? 😂😂

Förlåt jag glömde Woop Woop. :)

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...