Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

He he.Skål på dig,snart dags för det obligatoriska lunchölsmötet.:clapping:

Kör igång kl 13 då föreningen har julfest. Sen kommer Leffe framtung [emoji3]Skål på dig.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4161

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

Vitt australiensiskt i loungen. Väntar på en jobbarkompis och sedan ut i Shanghainatten för lite öl.

 

Snöade i Shanghai idag, det var ett par plusgrader så det lade sig inte men nog för att 25 miljoner Shanghaineser skulle bränna av 25 miljarder selfies.

9ED0F036-BB72-4049-93EA-A269DC537A3A.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Atom:

Vitt australiensiskt i loungen. Väntar på en jobbarkompis och sedan ut i Shanghainatten för lite öl.

 

Snöade i Shanghai idag, det var ett par plusgrader så det lade sig inte men nog för att 25 miljoner Shanghaineser skulle bränna av 25 miljarder selfies.

9ED0F036-BB72-4049-93EA-A269DC537A3A.jpeg

Jag ser att du köpt snus av damen utanför Korat, är det lössnus? isåfall, hur smakade det?

Jag provade det någon gång i början och då var det förskräckligt, smakade ojäst piptobak.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, Cavemannen said:

Jag ser att du köpt snus av damen utanför Korat, är det lössnus? isåfall, hur smakade det?

Jag provade det någon gång i början och då var det förskräckligt, smakade ojäst piptobak.

 

Jag köpte lössnus för länge sedan när det hette Vikingsnus och det var riktigt illa; suverän service och så men det var verkligen dåligt. 

 

Jag hade beställt riktigt snus från Swedish Match till kontoret i Kina men för första gången på många år strulade det med tullen så det fick bli en panikbeställning av portion innan jag åkte iväg. Helt OK när man är nödig, lite som Leo när man är riktigt törstig kan jag tänka :)

 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Atom:

 

Jag köpte lössnus för länge sedan när det hette Vikingsnus och det var riktigt illa; suverän service och så men det var verkligen dåligt. 

 

Jag hade beställt riktigt snus från Swedish Match till kontoret i Kina men för första gången på många år strulade det med tullen så det fick bli en panikbeställning av portion innan jag åkte iväg. Helt OK när man är nödig, lite som Leo när man är riktigt törstig kan jag tänka :)

 

Jag panik köpte en stock lös av siamsnus i fiol, det var inte som mitt egengjorda, men ändå helt skäligt, bra mycket bättre än vikingsnus

Link to comment
Dela på andra sajter

En Evil Iwen Imponerande Stout.... (Imperial med autocorrect gjorde det lite roligare)88d248b0f16ffe081967356b8e7b0080.jpg&key=4cb72a6058cfeeec25d972c0f4f53cfb3d4674f892e12041880ef40e5ef76a3d

 

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev mavange:

Söndags grogg20181209_190628.thumb.jpg.1a12e3c86a441ca5cd195662b50a3477.jpg

Ja en riktig en tömde Du hela flaskan är väl tom ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bira🍺

 

image.thumb.jpg.aa1e186e2382108b2df39b71db39f5ff.jpg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev svampen:

Ja en riktig en tömde Du hela flaskan är väl tom ?

Den är tom nu här sparas inget Svampen

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni vet vad ballonger betyder va? [emoji3]

Får passa på nu när Isaan blev så dyrt! :mdr:

ff597f6f6c2f12075cfc3dc7dbad5b58.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bojan låg och halvsov när jag kom hem. Höll på och somna på sunkbaren! Vi har ju rest lite idag! Nu tar jag en bärs och ett rök innan bingen!

Whoop!

b1f1fdbddd1e57f25992d39c13608907.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Bojan låg och halvsov när jag kom hem. Höll på och somna på sunkbaren! Vi har ju rest lite idag! Nu tar jag en bärs och ett rök innan bingen!

Whoop!

b1f1fdbddd1e57f25992d39c13608907.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk
 

Fan vad du borstar din plattnacke!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...