Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev B747:

Wuttan ringde nyss till mig.Han är som en ångvält för att uttrycka mig diplomatiskt he he.

Kan bara tänka mig hur ert samtal lät :)

 

 

Wuttan - Mellon blablabla viiin blablabla hihihi glitter blablabla papiljotter blablabla hihihi viiin blabla mellon blablabla......

 

Bengan - Schjo

 

Wuttan - Blablabla mellon blablabla viiin blablabla mellon blablabla papiljotter blablabla hihihi glitter blablabla fnitter hihihi blablabla viiin......

 

Bengan - Schjo

 

Osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4162

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

6 minutes ago, samet said:

Bärs...

 

20181121_190514.jpg

Tycker mig känna igen detta ställe.. Sundsvall?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Peolito:

På Zumen och drar en Witzgall från Schlammendorfer bräuhausIMG_3374.jpgIMG_3375.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Trevligt...du måste vara stammis där...många år sedan man hade nöjet att besöka det stället...cyklade dit från Louddens oljehamn..ett helvete att få taxisnubbarna

att ta med cykeln när det var dags att åka ombord...men med tjöt kommer man långt 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt...du måste vara stammis där...många år sedan man hade nöjet att besöka det stället...cyklade dit från Louddens oljehamn..ett helvete att få taxisnubbarna
att ta med cykeln när det var dags att åka ombord...men med tjöt kommer man långt [emoji16]

Yes stammis. De har fått nya ägare sedan ett drygt år som tar hand om lokalerna och serverar tysk öl från franken samt svensk liknande. Maten är bra typ husmanskost och lite tyskt motsvarande.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:


Yes stammis. De har fått nya ägare sedan ett drygt år som tar hand om lokalerna och serverar tysk öl från franken samt svensk liknande. Maten är bra typ husmanskost och lite tyskt motsvarande.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nästa vecka är det dags för en utflykt till Stockholm igen. Ska försöka besöka Zumen igen på tisdag kväll. Riktigt bra sortiment med öl. Goda svenska och mycket intressant från Tyskland. Deras stekta strömming var superbra förra gången.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa vecka är det dags för en utflykt till Stockholm igen. Ska försöka besöka Zumen igen på tisdag kväll. Riktigt bra sortiment med öl. Goda svenska och mycket intressant från Tyskland. Deras stekta strömming var superbra förra gången.  

Deras öl passar mig utmärkt. Tyska lager typ gammeldans lite rököl och svenska öl. Numera självrunna öl i deras bakficka. Maten tycker jag är god och rustik. Dessutom ligger det nära kontoret. Tur de öppnar kl 16 må till to och 15 fredag [emoji1]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det var en irländare, en polack och Fredman. Fredman svepte de båda och blev mest förundrad över att polen kan göra god öl. 

85843B25-A08A-485A-BD84-F4990C85801C.thumb.jpeg.6df2010fed951ab17395e9c9da5b8073.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch, jag inser nu att det är Black Friday - och inte Halloween.... Strunt samma.

 

IMG_7444.JPG.28fdb50016b368112dff42a78098b976.JPG

 

Kippis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch, jag inser nu att det är Black Friday - och inte Halloween.... Strunt samma.
 
IMG_7444.JPG.28fdb50016b368112dff42a78098b976.JPG
 
Kippis!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst fan är det BF! Glömmer alltid bort min lilla svarte i frysen! Läskeblask och en svarting sitter bra!

Whoop!

c0f1898d72c8f7276d0778255f6cc6a9.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Får la bli en go öl eller ?!

 

IMG_7447.JPG.cc72597f17f2680fcefc35a6e8a8f481.JPG

 

(Nu får man väl hela Bohuslän på sig....kanske skulle använt orden möla, bröta eller jåggens..... )

 

:-)

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kaffegök,46799526_309686983188483_7140881375871107072_n.jpg.0e861ffeacf1f34d805a964602f1047e.jpg snart öppnar kitcat😁

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
12 timmar sedan, skrev Peolito:

Herr MacAllan kom på besök.IMG_3389.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Trevlig kille men se upp när han snedtänder. En gång knuffade han en kompis i plurret när vi var och fiskade! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig kille men se upp när han snedtänder. En gång knuffade han en kompis i plurret när vi var och fiskade! 

Ja har har lite dåligt ölsinne emellanåt :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...