Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Varit och shoppat med frugan, så nu var jag tvungen och köpa ett par nya adidas igen.. Tror inte ett par räcker i Thailand när man ska springa efter bojan "plånboken" när bojan spendera alla ens deg! [emoji4]

Whoop!

39d5013b26dc9c01ee875ab403bc9844.jpg&key=ebb03d40ae8416c77166dffbb7a9ff61af31b713c8cd6fc8bf7b8d26510d32ee

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk


Adidas o Nike o alla möjliga märken i all sin ära. Men måste tipsa om en helt underbar sula [emoji4]
3aa0acd4d70900d40a84033c3aed3d82.jpg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4160

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

58 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Adidas o Nike o alla möjliga märken i all sin ära. Men måste tipsa om en helt underbar sula emoji4.png
3aa0acd4d70900d40a84033c3aed3d82.jpg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
 

HAft Ecco träningsskor innan. Mja, funkade inte så bra för mig. Adidas är bäst när det gäller bäst passform för mina Kalle Anka fötter! Nike är gymma med! Men då måste jag prova dom innan jag köper dom. Adidas kan jag beställa på nätet utan problem och dom sitter som en smäck! :) 

 

Skål på dig gubben! 

Link to comment
Dela på andra sajter

HAft Ecco träningsskor innan. Mja, funkade inte så bra för mig. Adidas är bäst när det gäller bäst passform för mina Kalle Anka fötter! Nike är gymma med! Men då måste jag prova dom innan jag köper dom. Adidas kan jag beställa på nätet utan problem och dom sitter som en smäck! [emoji4] 
 
Skål på dig gubben! 
Skål själv gubben. Nu var det Voile Blanche jag tänkte på[emoji4]

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Shopping idag igen! Perfekt då får man en lång stund för sig själv! [emoji4]

d60af82e9e4fd35b89d29b29d99964b3.jpg

f6ea74516815a3e7575b99a44a3bef79.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bojan är hungrig! Då är det bara och hänga med! Blev indiskt själv tog jag en flytande indisk rätt! [emoji4]

cfaf41b834c8fb51cd733e12d5bff9bf.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite thaislafs och en göteblask till fotbollen. Vi hoppas på en repris mot Liverpool! Eller vad säger du hamnoi? [emoji4]

18:30 smäller det! Chelsea vs Liverpool.

2cf1d5eec29337898f77fe9dcb953abd.jpg



Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev wUThai:

Lite thaislafs och en göteblask till fotbollen. Vi hoppas på en repris mot Liverpool! Eller vad säger du hamnoi? emoji4.png

18:30 smäller det! Chelsea vs Liverpool.

2cf1d5eec29337898f77fe9dcb953abd.jpg



Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk
 

Glöm det, Chelski ska få :whip: Sätt nu inte din älskade cider i halsen!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sovit som en gris i soffan. Dags för en GT utan gurka förutom den som finns i själva ginen. Tjo.

IMG_3206.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Can you hear The blues Hamnoi?! [emoji4][emoji109]


Hazard, är så jävla bra!



4b3089d4e93dea8ec6921f2e5c5a4dad.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev wUThai:

Can you hear The blues Hamnoi?! emoji4.pngemoji109.png


Hazard, är så jävla bra!



4b3089d4e93dea8ec6921f2e5c5a4dad.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk
 

Grymt anfall, svagt målvakstingripande. 45 kvar innan ryssen får gnissla tänderna över annat än missade uppehållstillstånd.

Känns bra att hålla på ett lag i PL som åtminstone har 4 engelsmän i startelvan, främlingslegionen chelski är ju en skam i det fallet.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

En hel special består av ett korvbröd med två korvar och potatismos ovanpå. 

 

Det är ju allmänt känt.

 

Här blir det nu en dubbel.

 

Det innebär en virre å bira, helt enkelt.

 

IMG_0508.thumb.JPG.8bc8c873c3cbe8343f1bf79e8b0c6d84.JPG

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Grymt anfall, svagt målvaktingripande. 45 kvar innan ryssen får gnissla tänderna över annat än missade uppehållstillstånd.

En jämn match så här långt. Salah, är ett stort orosmoment. 45 kvar och allt kan hända. Men dags för Liverpools första förlust för säsongen. Om nu inte förlusten i cupen räknas?! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev hamnoi:

Grymt anfall, svagt målvaktingripande. 45 kvar innan ryssen får gnissla tänderna över annat än missade uppehållstillstånd.

Känns bra att hålla på ett lag i PL som åtminstone har 4 engelsmän i startelvan, främlingslegionen chelski är ju en skam i det fallet.

Haha! Vafan, du kan ju inte redigera inlägget efter jag svarat! Jävla lipsill! :)

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev wUThai:

En jämn match så här långt. Salah, är ett stort orosmoment. 45 kvar och allt kan hända. Men dags för Liverpools första förlust för säsongen. Om nu inte förlusten i cupen räknas?! ;)

Vem bryr sig om ligacupen.. Ligan o CL gäller, cocacolacup o FA skiter jag i:)

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Haha! Vafan, du kan ju inte redigera inlägget efter jag svarat! Jävla lipsill! :)

 

 

 

Svara snabbare då, har du lim i vinet :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev wUThai:

En jämn match så här långt. Salah, är ett stort orosmoment. 45 kvar och allt kan hända. Men dags för Liverpools första förlust för säsongen. Om nu inte förlusten i cupen räknas?! ;)

Grattis till vinsten, byter man Salah mot träbenet Shaqiri så kan man lika gärna lämna WO från början:grrrrrr:

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...