Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4161

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

Efter en hård dag på stan med frugan kom jag hem till tvättstugan och efter det råsomna jag i soffan.
Suger i mig en sunköl som belöning.IMG_2857.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

En slängwhisky! Få bli en till för jag ska städa undan i köket.. Efter att frugan lagat mat! Jävliga på laga mat men inte så flitiga med att städa undan! Tänk och ha en Hamnoi hemma! Vilken dröm.. Alltid städat och fint hemma! ;)

73da4e8d21177d1bf6841b73367ceb9f.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
6 minuter sedan, skrev wUThai:

En slängwhisky! Få bli en till för jag ska städa undan i köket.. Efter att frugan lagat mat! Jävliga på laga mat men inte så flitiga med att städa undan! Tänk och ha en Hamnoi hemma! Vilken dröm.. Alltid städat och fint hemma! ;)

73da4e8d21177d1bf6841b73367ceb9f.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Haha! Kolla in mitt skrivbord! Fy fan vad äckligt skitigt! Får nog ta en runda på det med! Snacka om att kasta sten i glashus! Aja... få nog bli en fin drink för att städa mitt äckliga skrivbord! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Som tur var halsade jag inte i mig allt av finwhiskyn när Sverige spelade mot England, då jag tappade sugen efter Sveriges dåliga match! Men den kom till sin rätta idag när jag brottade ner köket! Svinto, han som uppfann det... Varför har han inte fått nobelpriset? [emoji4]

Whoop!

1bbe403ea065f2c117719fbd9f20eeba.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev wUThai:

Som tur var halsade jag inte i mig allt av finwhiskyn när Sverige spelade mot England, då jag tappade sugen efter Sveriges dåliga match! Men den kom till sin rätta idag när jag brottade ner köket! Svinto, han som uppfann det... Varför har han inte fått nobelpriset? emoji4.png

Whoop!

1bbe403ea065f2c117719fbd9f20eeba.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

???? Det var typ flera veckor sedan matchen var. Tänkte fin wirren var slut för länge sedan. 

5555

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

???? Det var typ flera veckor sedan matchen var. Tänkte fin wirren var slut för länge sedan. 

5555

Nej, varför då? Den tar man när man gjort sig förtjänt av den. Själv då? Har du nån finwhisky hemma eller gillar du bara kommenterar vad andra dricker? Tycker du mest sitter och smygrunkar i tråden och kommenterar vad andra dricker? Kamma till dig och bjud på en bild eller två ibland eller knip igen torrkäften. :)  

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
5 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, varför då? Den tar man när man gjort sig förtjänt av den. Själv då? Har du nån finwhisky hemma eller gillar du bara kommenterar vad andra dricker? Tycker du mest sitter och smygrunkar i tråden och kommenterar vad andra dricker? Kamma till dig och bjud på en bild eller två ibland eller knip igen torrkäften. :)  

Någon bild har jag bjudit på ibland genom åren. Inte idag tyvärr, har några tomma burkar varav en Sofiero. 555

Dricker inte varje dag, kanske några öl varannan vecka i snitt över ett år. 

 

Dricker mest öl och röd vin, annars blir det inte bra liksom när vi träffades midsommar 2 år sedan på Harrys Pattaya. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
18 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Någon bild har jag bjudit på ibland genom åren. Inte idag tyvärr, har några tomma burkar varav en Sofiero. 555

Dricker inte varje dag, kanske några öl varannan vecka i snitt över ett år. 

 

Dricker mest öl och röd vin, annars blir det inte bra liksom när vi träffades midsommar 2 år sedan på Harrys Pattaya. 

Prata mindre och posta mer då. Jodå, jag minns att vi träffades på Harrys... om inte minnet sviker så bjöd jag dig tills du vek undan och gick och la dig på hotellet?! Så nästa gång om vi träffas så är det din tur... och då blir det inte billigt! :mdr: 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev wUThai:

Prata mindre och posta mer då. Jodå, jag mins att vi träffades på Harrys... om inte minne sviker så bjöd jag dig tills du vek undan och gick och la dig på hotellet?! Så nästa gång om vi träffas så är det din tur... och då blir det inte billigt! :mdr: 

Jag kommer inte ihåg så du har säkert rätt.

Jag fixar inga problem. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Jag kommer inte ihåg så du har säkert rätt.

Jag fixar inga problem. 

Att du inte kommer ihåg är ett bevis på att du har träffat mig. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev wUThai:

Att du inte kommer ihåg är ett bevis på att du har träffat mig. :)

Drack en del på Akvavit i Jomtien före. Inklusive från något helrör. Och någon öl innan jag hittade dig på Harrys. Tur det var nära till hotellet.

55555

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Drack en del på Akvavit i Jomtien före. Inklusive från något helrör. Och någon öl innan jag hittade dig på Harrys. Tur det var nära till hotellet.

55555

Mja, vi träffades redan på Akvavit, men jag fyllde dig ordentligt på Harrys. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev wUThai:

Mja, vi träffades redan på Akvavit, men jag fyllde dig ordentligt på Harrys. :)

Kommer inte ihåg att jag såg dig på Akvavit, men men....

555

Link to comment
Dela på andra sajter

image.thumb.jpg.a36564bd8e5fa43c94af3901128f831b.jpg

 

sommarlätt glider fort ner för strupen

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Äldsta grabben lämnade en kung till mig. Lika äcklig som Sofiero.IMG_2858.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar morgonwhiskyn på altanen utanför Gotlands bunge och mår bra.[emoji106]928fcf818f9039c8a412cb55719f6ca9.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarande frukost drickning på Scandinavian[emoji1]ee11e134d833379ca7a70cc4260d30b9.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
9 timmar sedan, skrev MickeN:

Det här får avsluta arbetsveckan. DSC_0612.thumb.JPG.08082c20437a28d8ed8d8fec4da9d97f.JPG

 

Jag gissar på Polisskolan.

 

Ah...sorry....fel tråd.

 

🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...