Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4168

  • B747

    2364

  • MickeN

    1985

  • Enis

    1908

Vilken match man har att se fram emot! Spanien. vs Portugal!

Vilken underbar whisky! [emoji109][emoji109]

f17de5bf2b7def282c9185ac07d29041.jpg&key=614a53a3e44a2ab970b5ed397eaf67ee171cc264d55fe7d7d70870a6ae0b7864

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk


Yes! Nu njuter vi.
3bbd08eeddbdbfb2c2ab486d5b0211f2.jpg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 timme sedan, skrev samet:

En moshito å en bärs...

 

20180615_211628.jpg

20180615_211821.jpg

Grönsakssallad får du posta i vad du svulla nu! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick bli denna, men han inte ta bild, var för törstig efter ha jobbat ett nattpass sovit 3h sen på och köra ett eftermiddagspass.
8dc5c5e3fff17f5479c28a226a90b41a.png


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wUThai:

Grönsakssallad får du posta i vad du svulla nu! 

Jag misstänkte att du skulle vakna. Förstår att det är svårt för dig. 

 

Låt mig förklara. När glaset innehåller fler ingredienser än två, då kallas det drink eller cocktail. Dessa kan komma i många former, färger och smaker. En del kan vara riktigt goda. 

 

Jag skall bjuda dig på en paraplydrink när vi får chansen att träffas... xoxo

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 timme sedan, skrev samet:

En moshito å en bärs...

 

20180615_211628.jpg

20180615_211821.jpg

Vafan... det enda du gör är ju svulla och äter! Ät mindre och ha kul! :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 minuter sedan, skrev samet:

Jag misstänkte att du skulle vakna. Förstår att det är svårt för dig. 

 

Låt mig förklara. När glaset innehåller fler ingredienser än två, då kallas det drink eller cocktail. Dessa kan komma i många former, färger och smaker. En del kan vara riktigt goda. 

 

Jag skall bjuda dig på en paraplydrink när vi får chansen att träffas... xoxo

blabla... vad sa du? Somnade efter andra meningen! Gäsp. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wUThai:

Vafan... det enda du gör är ju svulla och äter! Ät mindre och ha kul! :mdr: 

Ha kul är ju just vad jag har. Dricker gott, äter gott. Det vet ju alla att vägen till en mans hjärta går genom magen... helst i form av bacon! :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev samet:

Ha kul är ju just vad jag har. Dricker gott, äter gott. Det vet ju alla att vägen till en mans hjärta går genom magen... helst i form av bacon! :big_smile:

Ok... jag tar en virre och somnar om! Att du svullar till höger och vänster har du visat... vem bry sig? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Ok... jag tar en virre och somnar om! Att du svullar till höger och vänster har du visat... vem bry sig? 

 

Tydligen du! :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 minuter sedan, skrev samet:

 

Tydligen du! :haha:

mja... du är en nerd.. vi kommer aldrig gillar varandra. Du är..... blaaaaaase....! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

mja... du är en nerd.. vi kommer aldrig gillar varandra. Du är..... blaaaaaase....! 

555

 

Okay... säger du det så. Jag skall inte truga. Förstår inte vad du är så ledsen på mig för egentligen? 

 

Men alla är vi olika. Jag brukar inte döma folk så enkelt. Men vill du inte svinga en bägare med mig så slipper du. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
24 minuter sedan, skrev samet:

555

 

Okay... säger du det så. Jag skall inte truga. Förstår inte vad du är så ledsen på mig för egentligen? 

 

Men alla är vi olika. Jag brukar inte döma folk så enkelt. Men vill du inte svinga en bägare med mig så slipper du. 

Så är det... man ska aldrig truga nån! Det är för att jag inte gillar dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Så är det... man ska aldrig truga nån! Det är för att jag inte gillar dig. 

Okay. Du har aldrig träffat mig. Aldrig pratat med mig. Men du gillsr mig inte. 

 

Okay. Det får jag ta. Om jag upprör dig så mycket så kanske du mår bättre av att lägga mig i spamfiltret? 

Link to comment
Dela på andra sajter

92427A95-4589-4DFE-B140-A9B49D4830C4.thumb.jpeg.696a26e6a20fcd2bf1fb62f94424ae2c.jpeg

 

gårdagens sista

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
8 timmar sedan, skrev samet:

Okay. Du har aldrig träffat mig. Aldrig pratat med mig. Men du gillsr mig inte. 

 

Okay. Det får jag ta. Om jag upprör dig så mycket så kanske du mår bättre av att lägga mig i spamfiltret? 

Hahaha! Vad är det man säger? Barn och fyllon säger sanningen? :) Aja, en whiskyfylla sitter som en smäck! Gråt inga tårar för mig samet.. en del gillar man och en del gillar man inte. Så är livet och inget att hänga upp sig på. :)

Nej, jag har aldrig träffat dig och kommer förmodligen aldrig att träffa dig. Av princip så lägger jag aldrig nån i spamfiltret. Det är bara lama keson som lägger andra i spamfiltret. Typ som din bästa kompis Tallviking. :mdr:

 

 

/Principfasta wuttan 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte hur man tycka illa om Samet, han tillför massa i sina resetrådar.

Det är då man vill besöka forumet varje dag för att att folk har ekonomi har att kul på sina resor.

Livet är kort, så njut av varje du kan resa och ha lyxdag för varje dag.

DSCN1224.thumb.JPG.70463a6b83aafeae9217662c24143a03.JPG

 

  FF

 

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
37 minuter sedan, skrev FF:

Jag förstår inte hur man tycka illa om Samet, han tillför massa i sina resetrådar.

Det är då man vill besöka forumet varje dag för att att folk har ekonomi har att kul på sina resor.

Livet är kort, så njut av varje du kan resa och ha lyxdag för varje dag.

DSCN1224.thumb.JPG.70463a6b83aafeae9217662c24143a03.JPG

 

  FF

 

Varför behöver man tycka om nån bara för att alla andra gör det? Har jag missat nåt? Är det nån tävling om att vara populär? Vad folk postar eller vad folk äter och hur dom reser skiter jag faktiskt fullständigt i. Jag lever mitt liv och lever inte mitt liv genom hur andra reser eller vad dom äter. Jag gillar det jag gillar och vad andra tycker om det skiter jag fullständigt i. Jag är inte medlem på MPR för att behaga andra människor. Jag kan posta lite bilder om vad gör eller vad jag dricker. Sen om nån gillar det så är väl det ok. Det finns några på forat som JAG tycker verka intressanta och som jag träffat! kanske dom ångra sig att dom träffat mig nu? :mdr:  

 

Livet är vad man gör det till... livet är inte nåt jävla forum på nätet. MPR är bara ett forum där jag råkar tycka att det är kul att jävlas med alla och allt. 

 

14:30 korkar vi upp för för Argentina .vs Danmark. 

 

Till dess! 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är väl jag den gamla  avundsjuka stammen, och tycker om att se resetrådar av dom som har råd och tar sig tid att posta bilder på forumet.

 

Ff

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Grundar med vatten och fotboll inför Argentina .vs Island. Då blir det lite starkare drycker. Tänk till innan ni ger karma nu! Wuttan är inte populär nu på MPR! Ge mig ett minuskarma så kanske ni bli förlåtna av MPR-familjen!? default_mdr.gif

 

Whoop!

 

 

 

8a242d1614660b19d19b08c55c6fdfc4.jpg&key=79d443495f5793162b5b0f88e12849bc1ec3d8621cd2f6a5f44a2f15c229e472

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...