Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

andrejsdenruskige
Blev handgemäng med ett sketfyllo på tuben. Tröstar mig med en laphroig.IMG_2318.thumb.JPG.2f7f2cd43fd4bd5ce8de46837c5d408f.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Trevlig bild, men har du ingen film från tuben?
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4162

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905



Trevlig bild, men har du ingen film från tuben?

Tyvärr. Det var ju inte direkt rumble in the jungle men när någon börjar spy på mig och inte vänder sig om blir jag lite lömsk. Men det var ett sketfyllo inte en findrickare som jag :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Peolito:


Tyvärr. Det var ju inte direkt rumble in the jungle men när någon börjar spy på mig och inte vänder sig om blir jag lite lömsk. Men det var ett sketfyllo inte en findrickare som jag :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Han såg väl din djyrgårds halsduk och sånt framkallar ju hastig och häftig vomering;)

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Han såg väl din djyrgårds halsduk och sånt framkallar ju hastig och häftig vomering[emoji6]

 

Det var en typisk göteborgare :-)

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tallviking:

Fish & Chips

 

 

1D55F784-428C-43B1-B33A-761B34682984.jpeg

Fan tallen, dricker du fisk och pommes :big_smile:

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Stoneys:

Fan tallen, dricker du fisk och pommes :big_smile:

Tallen är Kung så om han vill posta mat i en drycktråd gör han det. Så är det det!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Tallen är Kung så om han vill posta mat i en drycktråd gör han det. Så är det det!

Ser ni inte ölen bredvid tallriken ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Tallviking:

Ser ni inte ölen bredvid tallriken ?

Nej, ser ingen öl bredvid tallriken      ?!  Är det ölen framför tallriken du menar           ?  Ny öl som heter fish & chips              ?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Tallviking:

Ser ni inte ölen bredvid tallriken ?

Självklart Kungen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu lägger jag spikpistolen på hyllan en stund och svalkar mig med en kall pilsner.

 

IMG_3738.thumb.JPG.6a476b74b6d523c44d49d72b8d24546a.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

På väg hem från Gävle efter ännu sur förlust men ryggan är laddad. Denna är en grym humlebomb

20180324_183437.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
25 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Fotbollen och Peolito levererar. 55b9e47fae1b778bd690c3813c86ddcc.jpg

Tapatalkat
 

Kan tänka mig när Stålis besökte Peolito med alla sina godsaker. Det var väl ungefär som att släppa in en pedofil på ett dagis! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Kan tänka mig när Stålis besökte Peolito med alla sina godsaker. Det var väl ungefär som att släppa in en pedofil på ett dagis! :)

Ja, sällan har väl det kastats fler pärlor till svin än dom dagarna, dubbel huva!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev hamnoi:

Ja, sällan har väl det kastats fler pärlor till svin än dom dagarna, dubbel huva!

Äsch, man dricker väl för det är gott. Inte fan ska godsakerna stå i ett skåp och samla damm! Även vi törstiga gillar bra skit! Ta bara som ett exempel... hur stukad jag än är så skulle jag aldrig få för mig att ta en Hong Thong grogg. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev wUThai:

Äsch, man dricker väl för det är gott. Inte fan ska godsakerna stå i ett skåp och samla damm! Även vi törstiga gillar bra skit! Ta bara som ett exempel... hur stukad jag än är så skulle jag aldrig få för mig att ta en Hong Thong grogg. :)

Gott??? Menar du att stålis skulle ha smaklökar:laugh: han kör ju en mugg Hong Thong rent o slickar sig om läpparna och smackar belåtet efter.

 

Har köpt hem en plåtdunk 98oktan som stålis ska få suga i sig, det som blir över får bilen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Gott??? Menar du att stålis skulle ha smaklökar:laugh: han kör ju en mugg Hong Thong rent o slickar sig om läpparna och smackar belåtet efter.

 

Har köpt hem en plåtdunk 98oktan som stålis ska få suga i sig, det som blir över får bilen.

Minns jag inte fel så sög du väl också i dig av Hong Thongen! Hahaha! Stålis ställde fram findrickan när du besökte honom i Korat! :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...