Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev samet:

Smaken är som baken.... jag gillade inte alls det kaffet. 

Har du druckit bajs?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4160

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1904

Precis nyss, skrev berlitz:

Har du? Innan du ifrågasätter...

Näe, det va en skämtsam fråga. Jag har inga skrupler.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

Bajskaffe. Luwak. Ja!

E du lite bitsk idag vännen?

Ere känsligt å sånt man inte får skoja om så backar jag.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
39 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

 

Har inte själv provat kaffesorten, men vet hur den tillverkas och att det är det dyraste man kan köpa för pengar.

Men är det verkligen.....godare än allt annat kaffe?

Eller är det inte bara en grej? "Som att dricka silke" skriver du - kan du försöka dig på att utveckla detta. Är det starkt kaffe?

 

 

 

 

Hälsa!

 

download.jpg.2b239b2beb39cee9e17edacb5268044b.jpg

 

 

 

Här blir det en kall bira!

 

IMG_3489.thumb.JPG.107856f7fd71bef36837e6c6dd2f0dae.JPG

 

 

Och min puma frossar ost å körv

 

IMG_3486.thumb.JPG.93a18d00d19279cd8bed45684724be75.JPG

 

Tror att Bond håller sig till Bollinger.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Odin:

Ere känsligt å sånt man inte får skoja om så backar jag.

Nejdå. Jag är inte känslig.. men du hugger som en Kobra idag på det mesta.. så antog att du var på hugget... :big_smile:

 

För att svara helt sanningsenligt. Nej, jag har aldrig druckit bajs. Men enligt min mor så provsmakade jag som liten pojk mitt eget exkrement. Men kan inte påstå att jag minns varken händelsen eller smaken.. :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev samet:

Nejdå. Jag är inte känslig.. men du hugger som en Kobra idag på det mesta.. så antog att du var på hugget... :big_smile:

 

För att svara helt sanningsenligt. Nej, jag har aldrig druckit bajs. Men enligt min mor så provsmakade jag som liten pojk mitt eget exkrement. Men kan inte påstå att jag minns varken händelsen eller smaken.. :waaaht:

Hmm jag läste en artikel för typ länge sedan om hur många procent grisbajs julskinkan innehöll.

De va nåt om att det gick för fort mellan att man skar strupen av dom tills dess man sänkte som i skållningsbadet. Tydligen pumpade fortfarande hjärtat då dom kastade kroppen i badet, å det badet var tydligen en bajs/vatten-blandning så ok.. jag har åxå käkat bajs.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Odin:

Hmm jag läste en artikel för typ länge sedan om hur många procent grisbajs julskinkan innehöll.

De va nåt om att det gick för fort mellan att man skar strupen av dom tills dess man sänkte som i skållningsbadet. Tydligen pumpade fortfarande hjärtat då dom kastade kroppen i badet, å det badet var tydligen en bajs/vatten-blandning så ok.. jag har åxå käkat bajs.

Varför frågade du då om att ätit bajs?

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev så irriterad så jag postade i fel tråd! Och klart såg den smygrunkande hushållerskan Lillpitten det och högg direkt!

Var ett jävla glappande i tråden! Posta vad ni dricker och dra igen skithålet! [emoji109]

Kör vi vitt!


1db1d65a7e2b091db9fd1737b646e813.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.stockholmdirekt.se/debatt/insandare-jag-vill-dricka-billig-ol-stoppa-gentrifieringen-av-bardisken/aRKpat!33zSiAkAMplG4VmJLVzXAw/

 "God och billig fatöl ger plats åt dyrt och trendigt rävgift som IPA. En utveckling som drivs av inflyttade 30-40-åringar med feta plånböcker och Brooklyn-komplex, som kräver en noga utvald, helst ”unik”, flaska med kul etikett att instagramma från barbordet när de småsmuttar sig igenom en timmes paus från livspusseltillvaron i sina retro-renoverade före detta arbetarlägenheter. Vilken sorglig samtid! " :D


 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

 

Har inte själv provat kaffesorten, men vet hur den tillverkas och att det är det dyraste man kan köpa för pengar.

Men är det verkligen.....godare än allt annat kaffe?

Eller är det inte bara en grej? "Som att dricka silke" skriver du - kan du försöka dig på att utveckla detta. Är det starkt kaffe?

 

 

 

Klart överreklamerat. Vi fick aldrig till någon smak som kunde motivera priset. För vek blandning, = blask kraftig blandning = beskt, lagom blandning = hittade ingen sådan som smakade riktigt bra.

Kör med italiensk espressoblandning mycket billigare, men mycket bättre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

 

Har inte själv provat kaffesorten, men vet hur den tillverkas och att det är det dyraste man kan köpa för pengar.

Men är det verkligen.....godare än allt annat kaffe?

Eller är det inte bara en grej? "Som att dricka silke" skriver du - kan du försöka dig på att utveckla detta. Är det starkt kaffe?

 

 

 

Klart överreklamerat. Vi fick aldrig till någon smak som kunde motivera priset. För vek blandning, = blask kraftig blandning = beskt, lagom blandning = hittade ingen sådan som smakade riktigt bra.

Kör med italiensk espressoblandning mycket billigare, men mycket bättre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir jobbigt att komma upp för damernas tremilare imorgon bitti! Fastnat i vinkelvolten! [emoji3]

Whoop!

bc7e7b0752cb7a07b8b5686c1ae99672.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

 

Har inte själv provat kaffesorten, men vet hur den tillverkas och att det är det dyraste man kan köpa för pengar.

Men är det verkligen.....godare än allt annat kaffe?

Eller är det inte bara en grej? "Som att dricka silke" skriver du - kan du försöka dig på att utveckla detta. Är det starkt kaffe?

 

Om det motiverar priset 35$ per kopp kan ju diskuteras jag har ju fått mitt gratis, men tror ändå om jag hade fått chansen hade jag betalat bara för att ha provat en av världens dyraste och godaste kaffe... ;).

Jag har ju aldrig provat några av de andra dyrare sorterna så det är svårt att jämföra och att jämföra Gevalias kaffe och säga att Gevalia är myyyyycket godare ja då är det kanske dax att gå på en hälsokontroll av smaklökarna. 

Man kan vända på det och säga att det är bara en grej att säga att 12 årig Yamazaki smakar bättre än en Grant eller?

Mycket av kaffen vi nu dricker är fulkaffe som oftast är importerad från Vietnam som just nu pumpar ut billig kaffe på marknaden, kaffe som i min smak är besk och inte jag kanske skall säga smakar sammet istället för silke...

Men som vi alla vet, smaken är som baken dvs delat...

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev hamnoi:

 God och billig fatöl ger plats åt dyrt och trendigt rävgift som IPA. En utveckling som drivs av inflyttade 30-40-åringar med feta plånböcker och Brooklyn-komplex, som kräver en noga utvald, helst ”unik”, flaska med kul etikett att instagramma från barbordet när de småsmuttar sig igenom en timmes paus från livspusseltillvaron i sina retro-renoverade före detta arbetarlägenheter. Vilken sorglig samtid!:D

 

Ibland glimmrar du, det måste ha varit en ovanligt gynnsam Thinnerblandning i Fredags.. Jag bugar och backar vördnadsfullt...

Eller med andra ord:

Touche.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev bob:

//... ja då är det kanske dax att gå på en hälsokontroll av smaklökarna. 

 

:big_smile:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trött, ont i benen men va fan det är ju semester. Kaprun leverar. Idag Maria Alm och i morgon Kitzbühel

FB_IMG_1519670057458.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...