Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Var glad att du är hemma. Julbord med jobbet brukar oftast sluta med borta match och ångest dagen efter:D

 

Själv dricker jag en Norrlands 3,5:a - inte mycket att ta kort på

:rotfl:Så sant,så sant......

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4168

  • B747

    2364

  • MickeN

    1985

  • Enis

    1908

IMG_7378.thumb.JPG.27eca1eb014f0689e0649c42bc37147c.JPG

 

julklapp från en entrepenör

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

En GT så man kanske kan sova inatt, eller rättare sagt. Jag skall dricka tillräckligt med GT för att sova som om jag åkte tåg.

 

IMG_4670.thumb.jpg.82badfc1016f5f9622676caced1a09c0.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var drygt 10 veckor sedan jag hade en hel vecka i Thailand och då dottern hade julavslutning igår så var tanken att vi skulle spendera helgen i Casa Del Atom innan vinterresan till Sverige, men ödet ville annat. Jag och frugan har varit tillsammans i 19 år och jag har haft en handfull matförgiftningar men frugans mage har verkat linad i teflon. Natten till fredagen sket sig dock trenden, verkligen bokstavligen talat, så det blev till att stanna i Bangkok. Snälla svärmor, som alltid brukar köpa en låda Singha inför våra besök, kom hit idag istället och då hon känner till mina krav på att tappningsdatum får vara max 30 dagar bort, så blev det en låda Van Der Holland istället. Rätt sunkigt men går ned med riklig mängd Texas BBQ-chips.

 

Fan vad jag längtar till besöket på Tibros Systembolag på tisdag. Låter inget vidare antar jag men det kan jag ta i väntan på riktig svensk craft beer.   

Beer 2.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Alkoholfri glögg som jag blandar efter eget behag är den bästa glöggen[emoji1]8f033ccb18eb0c7597ffb4ffd820167b.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev B747:

Alkoholfri glögg som jag blandar efter eget behag är den bästa glöggenemoji1.png8f033ccb18eb0c7597ffb4ffd820167b.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

1 del glögg

9 del Finlandia 

Link to comment
Dela på andra sajter

En stänkare Fernet sitter som en fläskläpp[emoji1]ccaa03a82116177330ebe55170249fda.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev B747:

En stänkare Fernet sitter som en fläskläppemoji1.pngccaa03a82116177330ebe55170249fda.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Schyssta leopardbrallor du skaffat dig, du har alltid varit en föregångare bland modelejonen, först blommig blus o nu leopard.

Har du provat att kombinera dom två?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Peolito:

Den som spar han hade.IMG_1986.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tycker ett par öl på söndag eftermiddag är bättre än de på fre-lör

 

93B729A2-E956-40C2-AE49-1582C286DA4E.thumb.jpeg.b54a0e3e31c451ecfe921eb55630fa84.jpeg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter MPR träffen i Torsdags så har jag inte ens kunnat titta på alkohol utan att spy, imorse var första dagen man kunde träna igen, man är inte 20år längre.........

Men idag smakade det fint med ett par Chang igen till Sportsöndag, SKÅL  :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker ett par öl på söndag eftermiddag är bättre än de på fre-lör
 
93B729A2-E956-40C2-AE49-1582C286DA4E.thumb.jpeg.b54a0e3e31c451ecfe921eb55630fa84.jpeg
 
 

Det går också bra :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...