Jump to content
IGNORERAD

Beer Chang linne


Caveman

Beer Chang linne  

140 röster

  1. 1. Äger ni/har ägt ett beer Chang linne?

    • Ja
      29
    • Nej
      111


Recommended Posts

Nix, har inte något, dock T-shirt med såväl elefanten som lejonet, passar bra att ha i trädgården för att inte skrämma grannbarnen med min vackra (omfångsrika) bleka kropp. Emellertid innehavs och används linnen typ basketlinnen, men, och absolut endast i hemmamiljö, ALDRIG i officiella sammanhang till vilket såväl shopping som barbesök hör, men ingen regel utan undantag, jag kan drista mig till att gå till lokalshoppen för att hämta mer öl i just detta linne.

Dessa basketlinnen är hårda ;)

Min syster är gift med en herre från Boston, så givetvis bär jag Boston Celtics-linnet med stolthet när jag är ute och kubbar!

340x.jpg

51-39193-F.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Packan

    7

  • Kenneth4618

    4

  • FemmeDeFatale

    4

  • Baa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Nätbrynja är det som gäller här. Mycket senaps och ketschup fläckar ska det vara på den

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Ja, Foppatofflor är det värsta jag vet...hellre har jag 15 Chang-linnen än ett par Foppatofflor på mig...kanske borde ha en omröstning om det oxå :rotfl:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Foppatofflor är det värsta jag vet...hellre har jag 15 Chang-linnen än ett par Foppatofflor på mig...kanske borde ha en omröstning om det oxå :rotfl:

Känns det inte klumpigt att gå då

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lovat mig själv att aldrig köpa mig ett par foppatofflor. Där går gränsen. :rtfm:

Däremot har jag gärna på mig ett linne när jag promenerar längs stranden vilket jag gillar att göra i stället för att ligga och pressa. Skyddar så där lagom mot solen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lovat mig själv att aldrig köpa mig ett par foppatofflor. Där går gränsen. :rtfm:

Däremot har jag gärna på mig ett linne när jag promenerar längs stranden vilket jag gillar att göra i stället för att ligga och pressa. Skyddar så där lagom mot solen.

Fullständigt rätt där, broder.

Att knalla längst stranden är vad som kallas livskvalitet. Att bära Chang-linne är det motsatta, som flickan sa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan köpte ett par foppisar och blev helt frälst! Jag tror att man inte får stirra sig blind på designen utan funktionaliteten. I ett fuktigt land som Thailand så verkar dessa himskans missfoster till skor fungera! Sen om det är skyfall i Bkk, vandra över/genom vattenpussar på farmen eller klafsa runt diverse vattenfall... Bara att ta av, skölja och sen går vi vidare, vilket inte alltid är fallet med andra skodon. Just plasten och smidigheten med av/på och tvätta tilltalade frun så till den milda grad att hon köpte ett par till alla i vår närmiljö.

Så foppatofflan satt i "vår" miljö visade sig vara en fullträff... Vem vill ha en oliv i sin sang som/cola? Vem vill vara AIK:are i en Bajenklack? Vem vill ha ketchup till ärtsoppan? Nej, var sak på sin plats och en foppatoffel på en thaifot funkar i min värld...

Trots att hennes är rosa, vilket säkert syns på någon av mina bilder... :P

(Jag erkänner, jag höll på att krevera när hennes val föll på ett par foppisar!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Linne passar kanske dom som har 6 pack på magen, men inte min figur med mera öltunneform. Singha T-shirt går däremot ha för avslappnat hemmabruk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men herre guuuuud sånna klädsnobbar det var här då ;)

Har både Chang, Singha och BeerLao linnen, är förbannat sköna att ha på sig i värmen :bag::bag:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Har aldrig ägt eller kommer att äga ett par Foppatofflor...min man däremot vill ha ett par...över min döda kropp! :rotfl:

Det räckte med att han fick en Foppatoffla kastad på sig när han åkte hoj :rotfl:

Ändrades av FemmeDeFatale

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig haft varken foppatofflor eller öl-linne. Det kommer aldrig ske heller.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar ha lasermannen fantasier om gubbar klädda i Chang/Singha linne.

En otroligt korkad kommentar

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Går aldrig i linne och skulle jag mot förmodan sätta på mig ett Thailänskt ölalinne så fick det bli Singh!

Håller med dig :great:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Linné,på den här kroppen :rotfl::rotfl::rotfl:

Allvarligt tofflor o linné, inte mina favoriter.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart äger jag ett antal Chang-linnen och t-shirts! Har faktiskt på mig ett linne nu, fast under skjortan...

Bär dock dessa plagg rätt sällan i Thailand, blir väl mest vid min fåtaliga besök på beachen eller på hotellrummet när jag ska snåla med aircon...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett antal "öl-linnen" inköpta för länge sen. Använder dem aldrig.

Foppatofflor måste jag genast skaffa. Verkar som de antingen hatas eller älskas. Och måste därför provas :)

Duger ljusgröna foppisar? Eller vad är det som gäller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Skulle aldrig sätta på mig ett linne, och framför allt inte en med chang, singha eller thaitryck/flagga.

Bara för att man sitter framför en dator behöver man inte se ut som en nerd

computer_nerd-13821.jpg

Mvh

Nerike

De va dagens bild :great::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har ett antal "öl-linnen" inköpta för länge sen. Använder dem aldrig.

Foppatofflor måste jag genast skaffa. Verkar som de antingen hatas eller älskas. Och måste därför provas :)

Duger ljusgröna foppisar? Eller vad är det som gäller?

Ta ett par rosa när du ändå är i gång :whoco5::whoco5: undrar va brodern tycker :sFun_duh: :rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En otroligt korkad kommentar

Du får gärna utveckla det påståendet.

För att hjälpa dig lite kan jag tala om att jag har samma åsikt om men. Som i anslutning till badplatser, campingplatser, småbåtshamnar etc. Helt utan skrupler går runt med bar överkropp i den lokala ICA butiken, när de ska inhandla sina engångsgrillar och flintastekar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte ägt något linne sedan jag var en ung och snygg tonåring men jag ser inga problem med folk som vill ha linne på sig på stranden eller hemma i trädgården, om det sedan står Beer Chang, Adidas eller Stures Svets på linnet spelar väl heller ingen roll.

Jag har nog ett 15-tal Beer Singh, Heineken och Johnnie Walker t-shirts och pike-skjortor hängande i garderoben här hemma i byn, har faktiskt en relativt stilig Singha t-shirt på mig just i detta nu. Alla dessa har jag fått gratis av alkoholgrossisten i byn, jag antar att det är ett illavarslande tecken på att jag antingen är en alltför bra kund eller alltför dåligt klädd. Dessa reklamplagg lämnar dock ytterst sällan tomtgränsen och aldrig någonsin bygränsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Niro

" Som i anslutning till badplatser, campingplatser, småbåtshamnar etc. Helt utan skrupler går runt med bar överkropp i den lokala ICA butiken, när de ska inhandla sina engångsgrillar och flintastekar."

Vem har skrivit om nakna överkroppar på ICA ??

Här diskuterar vi linnen och att då blanda in en mördare i det är väll ganska korkat

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...