Jump to content
IGNORERAD

Ankan


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Jag är inte narcissist.

Det jag vill bevisa är att det inte enbart är fula, feta gubbar som befolkar barerna.

Att vissa tjejer faktiskt gillar att ha sex om killen ser bra ut och är ren och proper.

Jag har inte mer narcissistiska drag än andra.

Om man vänder på steken så om jag skulle jobba i bar skulle jag väl tycka mer om att ha sex med Scarlett

Johansen än Gudrun Schyman.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Ankan

    17

  • Vikingen73

    7

  • Farang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Om man vänder på steken så om jag skulle jobba i bar skulle jag väl tycka mer om att ha sex med Scarlett

Johansen än Gudrun Schyman.

BTT

:D:D:D:D:D:D:D

Den var bra!! Du får en plus av mig BTT

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag är inte narcissist.

Det jag vill bevisa är att det inte enbart är fula, feta gubbar som befolkar barerna.

Att vissa tjejer faktiskt gillar att ha sex om killen ser bra ut och är ren och proper.

Jag har inte mer narcissistiska drag än andra.

Om man vänder på steken så om jag skulle jobba i bar skulle jag väl tycka mer om att ha sex med Scarlett

Johansen än Gudrun Schyman.

BTT

Nu får du även ett plus av mig... :D:D:D sen har du en poäng i det du skriver...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag är inte narcissist.

Det jag vill bevisa är att det inte enbart är fula, feta gubbar som befolkar barerna.

Att vissa tjejer faktiskt gillar att ha sex om killen ser bra ut och är ren och proper.

Jag har inte mer narcissistiska drag än andra.

Om man vänder på steken så om jag skulle jobba i bar skulle jag väl tycka mer om att ha sex med Scarlett

Johansen än Gudrun Schyman.

BTT

Du har en poäng där men för att vara på den säkra sidan så måste du posta en bild på dig  :rules:

Men jag förstår inte tjatet från dig eller din besatthet att bevisa nått som nån egentligen inte bryr sig om

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag forstar inte vad det ar BTT forsoker saga. Du vill ha sex och tjejerna vill ha pengar, sa fungerar prostitution. Jag tror ocksa att de flesta bartjejer foredrar en hyfsat ung och hyfsat snygg kille framfor en gammal ful gubbe om bada erbjuder samma summa pengar, det behovs dock nog inte att gubben erbjuder alltfor mycker mer for att hon hellre ska ga med honom. Gjorde hon inte det kunde hon ju lika garna tagit ett jobb i en fabrik och haft sex med den jamnarige grannpojken gratis.

Jag tycker det ar upp till var och en ifall man vill betala for en prostituerad sa lange man betalar ordentligt och uppfor sig efter omstandigheterna val. Att forsoka glorifiera det och fa det att lata som nagot annat an vad det faktiskt ar och dessutom ha mage att tro att tjejerna uppskattar det ar bade pinsamt och tyder pa en rubbad sjalvinsikt och varldsbild.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag forstar inte vad det ar BTT forsoker saga. Du vill ha sex och tjejerna vill ha pengar, sa fungerar prostitution ...

Det är bara i Thailand att tjejerna vill ha pengar av honom. BTT säger att i Sverige är det tvärtom. Tjejerna betalar honom genom att köpa honom nya kläder. Han är ju såååå snygg och duuuuuuktig i sängen.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

När fan blir gammal blir han religiös, när BTT blir gammal blir han naken :lol:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag är inte narcissist.

Det jag vill bevisa är att det inte enbart är fula, feta gubbar som befolkar barerna.

Att vissa tjejer faktiskt gillar att ha sex om killen ser bra ut och är ren och proper.

Jag har inte mer narcissistiska drag än andra.

Om man vänder på steken så om jag skulle jobba i bar skulle jag väl tycka mer om att ha sex med Scarlett

Johansen än Gudrun Schyman.

BTT

Men hur BEVISAR du detta genom att påstå gång på gång att du är kvinnornas drömkille? Det bevisar väl inte ett smack bara för att du PÅSTÅR att tjejerna gillar att ligga med dig bara för att du är så snygg och trevlig? Det finns väl massor av killar som tror att de är guds gåva till kvinnorna fast att de är totalt ute och cyklar, hur vet vi att du inte är ute på en cykeltur? Och om du postade en bild som säger mer än de 100000 ord  du redan skrivit så vore det ju en bra början, men vi kan fortfarande inte ha en aning om vad kvinnorna tycker om dig eller dina egenskaper i sängen bara för att du påstår att det du säger är sant.

Det vore som att nån påstår att han är rymdastronat och visar upp ett kort på sig själv tillsammans med Fugelsang som bevis och säger att de tillbringat mycket tid ute i rymden på hemliga uppdrag. :D

Jag har ju sett nån bild på dig tidigare och den visade vad jag kunde se upp en 40+ kille/gubbe som varken var fet eller vältränad, varken "ful" eller "snygg", helt enkelt en vanlig kille/gubbe som inte utmärkte sig på något sätt i någon riktning när det gällde yttre egenskaper. Jag skulle nog kunna gå så långt så att jag vågade påstå att det borde krävas väldigt bra egenskaper både i och utanför sängen för att du skulle få brudarna att jaga dig och betala för en stund i sänghalmen med dig... :y15:

Och personligen så tror jag att folk här på forumet förväntar sig så himmla mycket efter allt du skrivit om dig själv så även om du ser ok ut så skulle alla såga ditt utseende bara för att försöka ta ner dig på jorden och ju mer du "haussar" ditt utseende desto mer sågad kommer du att bli, det är ofrånkomligt.

Jag skriver inte detta för att jävlas med dig BTT, snarare för att försöka rädda dig från att göra bort dig ännu mer. Du kanske är snygg, du kanske är oerhört socialt kompetent, du kanske är bra i sängen, kanske till och med så bra så att tjejer betalar för det. Har aldrig påstått att du ljuger för hur ska jag kunna bevisa sanningen eller osanningen i dina påståenden? Det är ju omöjligt för någon som inte ens träffat dig.

Men för jösse namn, sluta slå dig på bröstet hela tiden för du kommer ju snart att vara helt blå över hela bröstet i så fall. Tagga ner lite och jag sitter fortfarande och hoppas att du skriva att du bara drivit med oss hela tiden och i så fall så har du lyckats oerhört bra! :great: För om du inte driver med oss så tycker jag att det är lite tragiskt faktist, du lägger ju upp bollen på straffspark i öppet mål gång på gång och då vinner man inga matcher. :gasp:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herregud Swippe lille!!

Det fattar du väl att jag skämtar.

Jag har väl inget behov av att vara snygg och sexig,

även om jag nu råkar vara det.

Jag är bara så trött på snacket om att inga bartjejer gillar att ha sex med faranger,

även om de råkar se ut som Brad Pitt.

De bartjejer jag legat med har i alla fall varit böjda.

Ankan tystnade av någon anledning.

Pratade lite med henne på chatten och hon verkade trevlig.

Men det är thaitjejer som gäller för mig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Herregud Swippe lille!!

Det fattar du väl att jag skämtar.

Jag har väl inget behov av att vara snygg och sexig,

även om jag nu råkar vara det.

Jag är bara så trött på snacket om att inga bartjejer gillar att ha sex med faranger,

även om de råkar se ut som Brad Pitt.

De bartjejer jag legat med har i alla fall varit böjda.

.

BTT

Precis vad man kunde vänta sig. Du hajar ingenting, tur att man inte har barn som har Dig som lärare.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Herregud Swippe lille!!

Det fattar du väl att jag skämtar.

Jag har väl inget behov av att vara snygg och sexig,

även om jag nu råkar vara det.

Jag är bara så trött på snacket om att inga bartjejer gillar att ha sex med faranger,

även om de råkar se ut som Brad Pitt.

De bartjejer jag legat med har i alla fall varit böjda.

Ankan tystnade av någon anledning.

Pratade lite med henne på chatten och hon verkade trevlig.

Men det är thaitjejer som gäller för mig.

BTT

Böjda? Åt vilket håll då? framåt, bakåt eller åt någon utav sidorna?  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT! Ja jag hoppades som sagt att du bara drev med oss men tycker du inte att ditt "skämt" börjar bli lite väl långdraget nu? Nu när du avslöjjat att du bara skämtat med oss hela tiden så kan du väl komma med ett nytt skämt i så fall i stället för att fortsätta med samma visa, "de bartjejer jag legat med har i alla fall varit nöjda" och bla bla bla. Tacka fasiken för att de varit nöjda om du pröjjsat dom, men även om du gett dom sitt livs åktur så hade de varit missnöjda om du inte pröjjsat för dig. Så enkelt är det! :na:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

De bartjejer jag legat med har i alla fall varit böjda.

Jo jag har träffat en hel del viga jag med :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Böjt sig i extas ja.

Nu menade jag nöjda.

Råkade slinta på musen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Böjt sig i extas ja.

Nu menade jag nöjda.

Råkade slinta på musen.

BTT

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

BTT har ju bildat eget varumärke  - sexgubbe -av sitt skrivande.

Så till och med när han råkade skriva fel reagerade ingen på.

:lol:

Påminner mig om degg liang gae - han, pojken som sköter får. Han som har ljugit så mycket att ingen tror på honom när han talar sanning.

Nu menar jag inte att BTT ljuger. Men det är bara det ordspråket som dök upp när man tänker på händelsen.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Magrod!

Det är stor skillnad på att medvetet ljuga eller skämta i all välmening.

Tror inte att du Magrod hade nekat broder om du varit singel.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Magrod!

Det är stor skillnad på att medvetet ljuga eller skämta i all välmening.

Tror inte att du Magrod hade nekat broder om du varit singel.

BTT

Jag förstår... Jag sa inte heller att du ljuger. Tycker inte om att kalla någon för lögnare - tycker det är för starkt att kalla någon så.

Jag tror att de flesta här, efter ditt tjatande om sex hela tiden, har förknippat BTT med sexgubbe. Det är bara den här punkten som jag reagerade.  :rules:

---

Tror inte att du Magrod hade nekat broder om du varit singel.

Ha ha ha - Jag blev faktiskt kär i Svarten innan jag visste hur han såg ut. Så för min del är det insidan och personligheten som distraherar mig. Hittills har jag inte sett din personlighet som du visar här som attraktiv i alla fall.

Men i Thailand säger man ju คารมเป็นต่อ รูปหล่อเป็นรอง retoriken leder skönheten. Många thailändska tjejer gillar killar med humor. Men ditt humor som enbart handlar om sex och utseende tilltalar tyvärr inte mig på det sättet...  :lol:

Men när du en vacker dag kan bjuda oss på andra typer av humor än xxx har du nog kommit en bra bit...

Kämpa på!

Du kommer att hitta en livspartner. Vi hejar på dig.

Lite tips från en tjej (för det är väl en tjej du vill ha och inte en kille) - lugna ned dig lite med xxxtjat så kommer det att gå lättare.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

måste ge btt ett plus

han har lyckats få ett helt forum att engagera sig

i hans sexliv och utseende.

vet inte hur det gick till men bra jobbat. :lol:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

måste ge btt ett plus

han har lyckats få ett helt forum att engagera sig

i hans sexliv och utseende.

vet inte hur det gick till men bra jobbat. :lol:

Nädå, inte ett helt forum, jag t ex brydde mig aldrig. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men ditt humor som enbart handlar om sex och utseende tilltalar tyvärr inte mig på det sättet... :lol:

BTT = Lamok?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nädå, inte ett helt forum, jag t ex brydde mig aldrig. ;)

:lol: Nej... man ser ju aldrig dig läsa här...  :lol:

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:lol: Nej... man ser ju aldrig dig läsa här...  :lol:

Mvh

Magrood

Hehe...jag hoppas att du skämtar, Magrood. :aww:

Föresten ingen som har hört talas om falsk anka?

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:lol: Nej... man ser ju aldrig dig läsa här...  :lol:

Mvh

Magrood

Jo läser och skrattar lite för mig själv gör jag allt, men deltar i diskussionen... nej. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...