Juha Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Hittade denna tröja pa Tesco Lotus idag. En hel serie med tröjor med finska riksvapnet. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Hittade denna tröja pa Tesco Lotus idag. En hel serie med tröjor med finska riksvapnet. [url=http://www.freesmileys.org/smileys.php] Ett Lejon, finns det Lejon i Finland? //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Jag vet inte om det finns lejon i Finland men den har varit Finlands riksvapen sen länge. Finlands heraldiska lejon är en fantastisk varelse, som kröns med en tass på rätt plats är bepansrat arm och håll ett svärd. Finlands lejon i Finland vapen och flera statliga och kommunala symboler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Jag har fått mitt förnamn av ett lejon i Finland. Som dog för ganska många år sedan, men än dock. Finns det förresten lejon i Sverige? http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_riksvapen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Varför hänger det en BH på lejonets svärd? Undrar just vad det är för erövring han kommer från Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Ett Lejon, finns det Lejon i Finland? //bob För några år sen fanns en historia om att några sett ett lejon i sydöstra Finland på gränsen till Ryssland. Kunde inte bekräftas trots många som sett det. Spekulerades i tidningar om det. Kan ha varit för mycket av någon dryck. Mvh Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Google´s translator gjorde tidigare översättning. Nu när jag kollade finns det en svensk sida oxå om Fin Riksvapnet. Det är känt sen 1580. Finlands riksvapen består av en röd skölded ett lejon av guld som håller i ett svärd och trampar på en krogsapel. Runt lejonet finns nio stycken rosor av silver. Vapnet plasoneras på följande sätt enligt lag (381/78) om Finlands vapen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Jag tycker president Kekkonen var ett Lejon, helt klart. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 En och annan Sibirisk Tiger smiter troligen igenom vid rätt väderförhållanden under en längre period. Lejon låter jag vara osagt. Man kan aldrig vara säger när det handlar om finnar Ont: Alltid kul att gå och kolla på Tesco. Går att göra makalösa upptäckter ibland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Jag tycker president Kekkonen var ett Lejon, helt klart. Mvh Maitan. Plus på dig! UKK var Lejon! Mvh Skibi You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Tja. Tror att det är en slupmässig kopiering. utan att dom vet vad dom kopierar ( Designers letar efter ngt snabbt) och skiter i VAD) Så: Vad kan du göra? 1. Köp upp skiten och sälj i SF!!!! 2.Stäm dom och vänta 2-3 är... 3. Gör både och!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Jomän...20/4-1980 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.