Baa Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 vi har en hel del i huset men dom är ok men vi har en djävel som kommer fram vid taket på kvällen och läter som fan det verkar va en 3 kg grej men jag har alldrig sett aset men skraj blir man iallafall mvh Det där tror jag är en TeakToo, och den ska du vara rädd om för den ger tur till huset och innevånarna... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu