Jump to content
IGNORERAD

Kärlekens vingar.

Mikaelnr1

Recommended Posts

KALAS :clapping: !!!!!!! UPPMÄRKSAMHET E DE MINSTA JA VILL HA..DÅ E JU ALLT FRID Å FRÖJD DÅ. MEN LITE JOBBIGT TYCKER JA DE E NÄR NI SKRIVER ME SMÅ BOKSTÄVER :dance1:

Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• PUTTE

7

• Chryzaliz

3

• Mikaelnr1

2

• Micke031

1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tjena Chryzaliz fick du min fråga var din by ligger i Thailand när du är där. Kanske i närheten där jag är. Jag är i Phimai norr om Korat väg 2 till Khon Ken.

MVH

Sakaeo

Jag kommer att bo i BanMo en månad nu. Tjejen har hittat ett hus som vi ska hyra där. Funkar det så blir vi kvar där.

BanMo ligger vid Mekong mittemot flygplatsen i Vientiane, Laos. 65 km uppströms från Nong Khai längs väg 211, 95 km från Udon Thani.

post-6118-052869200 1283381344_thumb.jpg

post-6118-052869200 1283381344_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Det kallas för netikett.

Netikett

Och jag förmodar att alla som gnällt på putte tagit det via pm som sig bör..

Hjälpa till.

Det märks ganska ofta om det är en nybörjare i forumet.

Om du märker att denna användare skriver eller gör fel så är det ok att påpeka detta. Du bör dock påpeka detta i ett privat meddelande.

Tycker det varit en del åsikter på sistone om hur folk väljer att skriva.. Tänker då främst på putte men det var även någon som hade synpunkter på hur någon lade upp texten till sina bilder.. Ignorera om ni inte orkar läsa perfekt upplagda texter.. Tycker inte att någons skrivteknik ska behöva hämma någon från att medverka på forumet.. Lägg krutet på att diskutera ämnen istället för hur någon skriver rent tekniskt..

Dela på andra sajter

Och jag förmodar att alla som gnällt på putte tagit det via pm som sig bör..

Hjälpa till.

Det märks ganska ofta om det är en nybörjare i forumet.

Om du märker att denna användare skriver eller gör fel så är det ok att påpeka detta. Du bör dock påpeka detta i ett privat meddelande.

Tycker det varit en del åsikter på sistone om hur folk väljer att skriva.. Tänker då främst på putte men det var även någon som hade synpunkter på hur någon lade upp texten till sina bilder.. Ignorera om ni inte orkar läsa perfekt upplagda texter.. Tycker inte att någons skrivteknik ska behöva hämma någon från att medverka på forumet.. Lägg krutet på att diskutera ämnen istället för hur någon skriver rent tekniskt..

Varför ska man inte kunna ge råd om hur man skriver om det handlar om netikett?

Visst jag håller med om att det bör tas per pm men ingen har skällt på putte utan varit artiga.

Då tycker jag det är värre när några kommit med nedlåtande kommentarer över trådskaparens poesi.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...