kingsofthailand Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Hej! är det nån här som har lyckats med att förlänga ytterligare 1-2 månader efter det att man först haft 3 månader och sen förlängt med 3 till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Ja de var inga problem, bara att knalla in till migrationsverket, fick vänta i 5 dagar, klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Hej. vi frågade om tjejen inte kunde få 5 månader istället för 3 när vi skulle förlänga , men dom sa nej . Dom tyckte att hon då skulle vara lika med bosatt i Sverige , och det gick minsann inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Vet inte hur det är nu men 2006 så förlängde vi frugans TV med 3 månader. Kostade 1000:- och vi fick besked och stämpel i passet samma dag (har jag för mig). Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Hej Min TV (licens) kostar inte så mycke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Jag har 12 mån. 0 non immigratin multiple entry. Har varje år tagit ut ett nytt på Thai ambassaden i Sthlm och bifogat begärda dokument. Har hört men inte lagt på minnet var och när att det skall gå att förlänga ett sådant visa ytterligare 12 månader mot erläggande av sedvanlig avgift, hittar inga anvisningar/beskrivningar på Thaiambassadens hemsida, nån som vet? MVH Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Quote Hej! är det nån här som har lyckats med att förlänga ytterligare 1-2 månader efter det att man först haft 3 månader och sen förlängt med 3 till? Kära forum kamrater . Läs gärna frågan igen . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Jag vet personer som fått 3 mån + 6 mån, men då var det speciella omständigheter. I normalfallet går det inte att få mer än 3 mån tillfälligt UT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.