pikelocator Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Jag får samma intryck som du Korp och det är inte första och lär inte vara den sista gången som han kör med samma sak. Jag vet inte vad för sorts person BTT är utan att ha träffat honom IRL men jag vet att den person många utger sig för att vara bakom ett tangentbord inte är samma i verkligheten. Men jag får alla fall en känsla av röstfiskeri genom hans "lilla" forumträff. Kan man inte står för det man sagt och gjort ska man hålla tyst. Lappen för fan, vi sitter bakom ett tangentbord.. Sluta gnäll och gå vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 I vilket fall så saknar jag arne! Samma här !! Pommes Fritz kallade han mig för Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Samma här !! Pommes Fritz kallade han mig för 5555 Marsipanen va inte dålig heller .saknar honom också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Lappen för fan, vi sitter bakom ett tangentbord.. Sluta gnäll och gå vidare Normalt så skulle mina taggar komma fram och jag skulle snäsa av dig. Men jag har lovat några medlemmar här på MPR att vara snällare så jag ska inte göra det. Jag har mina fulla rätt som du att skriva min åsikt och fasen om jag inte skulle utnyttja den. Tycker du jag gnäller så är det bara att scrolla vidare och inte läsa det jag skriver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Vad får man om man korsar en matafai med en mytoman? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Normalt så skulle mina taggar komma fram och jag skulle snäsa av dig. Vilket du sällan lyckas nått vidare bra med, du snubblar allt som oftast i dina avsnäsningar och blir liggandes och sprattlar. BTT var en trevlig överaskning måste jag säga. Klart han skall behandlas med respekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 En matador Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Jag får samma intryck som du Korp och det är inte första och lär inte vara den sista gången som han kör med samma sak. Jag vet inte vad för sorts person BTT är utan att ha träffat honom IRL men jag vet att den person många utger sig för att vara bakom ett tangentbord inte är samma i verkligheten. Men jag får alla fall en känsla av röstfiskeri genom hans "lilla" forumträff. Kan man inte står för det man sagt och gjort ska man hålla tyst. Nu må du ursäkta mig bäste herr lappen. Men röstfiskeri??? Jag åkte upp till Götet för att träffa ett antal trevliga medlemmar som den person jag är i verkliga livet. Du tycks sitta vid forumet som en förstenad pinne och ta allt som skrivs bokstavligt för att sedan fatta agg gentemot den som skojat eller skämtat med dig. Lär dig att ge och ta på ett forum och att inte blanda in verkligheten i det skrivna så kanske du ochså vågar träffa några medlemmar så småningom. Tål man inte lite hugg och slag och grabbatag så finns det mjukare sajter för såna som dig. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Bra skrivet BTT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Vilken är denna "klick" och hur behandlas dessa då? Bara så jag vet menar jag Med den klicken menar jag gubbarna som ibland träffas både i Sverige och i Thailand och svingar några bägare utan att haka upp sig på vad någon ev skrivit i något inlägg på MPR. Jag har ochså fått min beskärda del av skit över mig på forumen genom åren men varför haka upp sig och vara långsint? Som de flesta fattar är det skillnad på att sitta och skriva på ett forum och att prata live i verkligheten. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Lite oklart om BTT har bestigit K2 i bara shorts, vunnit Nobelpriset i fysik eller om han har dykt upp på en liten forumträff. HUr som helst verkar han ganska stolt över bedriften så jag får väl passa på att gratulera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Vilket du sällan lyckas nått vidare bra med, du snubblar allt som oftast i dina avsnäsningar och blir liggandes och sprattlar. BTT var en trevlig överaskning måste jag säga. Klart han skall behandlas med respekt. Med tanke på dina senaste missriktade utbrott du hade så förtjänar du ingen respekt ALLS. BTT däremot gör det för han är då alla fall konsekvent i sitt beteende men nu börjar han vackla lite. Nu må du ursäkta mig bäste herr lappen. Men röstfiskeri??? Jag åkte upp till Götet för att träffa ett antal trevliga medlemmar som den person jag är i verkliga livet. Du tycks sitta vid forumet som en förstenad pinne och ta allt som skrivs bokstavligt för att sedan fatta agg gentemot den som skojat eller skämtat med dig. Lär dig att ge och ta på ett forum och att inte blanda in verkligheten i det skrivna så kanske du ochså vågar träffa några medlemmar så småningom. Tål man inte lite hugg och slag och grabbatag så finns det mjukare sajter för såna som dig. BTT Inget fel att du åker för att träffa MPR medlemmar. I och med att jag nu avslöjat mig och mitt rätta jag så vill jag nog räknas in i den normala MPR klicken och behandlas därefte Så före ansåg du själv att du inte tillhörde det normala eller att du blev behandlad fel? Varför denna helomvändning? Lär dig att ge och ta på ett forum och att inte blanda in verkligheten i det skrivna så kanske du ochså vågar träffa några medlemmar så småningom Haha...du är för jäkla roligt det ska du veta Inte för länge sen var det du som gjorde avbön flera gånger för att försäkra dig om att inget skulle hända vid en eventuell träff. Så jag undrar vem det var som var rädd egentligen Nu bor jag en bit ifrån där dom träffar varit men den gång jag åker så är jag inte ett dugg rädd. Jag står för vartenda ord jag sagt på detta forum och skulle det vara någon som inte håller med mig så går det alltid att lösa mellan fyra ögon eller efter några öl Tror faktiskt att du skulle bli förvånad den gång du träffar mig att den bild du har av mig nu är missvisande. Lovar att jag klarar att dricka mer än fyra (4) öl och koka vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Jag får samma intryck som du Korp och det är inte första och lär inte vara den sista gången som han kör med samma sak. Jag vet inte vad för sorts person BTT är utan att ha träffat honom IRL men jag vet att den person många utger sig för att vara bakom ett tangentbord inte är samma i verkligheten. Men jag får alla fall en känsla av röstfiskeri genom hans "lilla" forumträff. Kan man inte står för det man sagt och gjort ska man hålla tyst. Det är väl mer en här på forumet som kläcker ur sig lite av varje efter några lördagsöl,att man för den sakens skull ska behöva hålla tyst dagen efter om man inte vill stå för det låter märkligt. Nej,bättre att folk skriver av sig och ger fan i att vara långsinta. Älska,glömma och förlåta..kommer du ihåg hur ramsan fortsätter Lappen And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Med tanke på dina senaste missriktade utbrott du hade så förtjänar du ingen respekt ALLS. BTT däremot gör det för han är då alla fall konsekvent i sitt beteende men nu börjar han vackla lite. Inget fel att du åker för att träffa MPR medlemmar. Så före ansåg du själv att du inte tillhörde det normala eller att du blev behandlad fel? Varför denna helomvändning? Haha...du är för jäkla roligt det ska du veta Inte för länge sen var det du som gjorde avbön flera gånger för att försäkra dig om att inget skulle hända vid en eventuell träff. Så jag undrar vem det var som var rädd egentligen Nu bor jag en bit ifrån där dom träffar varit men den gång jag åker så är jag inte ett dugg rädd. Jag står för vartenda ord jag sagt på detta forum och skulle det vara någon som inte håller med mig så går det alltid att lösa mellan fyra ögon eller efter några öl Tror faktiskt att du skulle bli förvånad den gång du träffar mig att den bild du har av mig nu är missvisande. Lovar att jag klarar att dricka mer än fyra (4) öl och koka vatten Ja på samma sätt som den bild du har av mig på forumet är missvisande. Fatta nu att man inte behöver stå för allt man skriver i fyllan och villan på ett forum. Fattar du inte det är du en ovanligt trög figur. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Ja på samma sätt som den bild du har av mig på forumet är missvisande. Fatta nu att man inte behöver stå för allt man skriver i fyllan och villan på ett forum. Fattar du inte det är du en ovanligt trög figur. BTT BTT nu får du väl allt ge dig, Största Pattaya skitsnackarn på forumet (Om än rolig sådan) helt plötsligt så tar du tillbaks allt du sagt och vill bli behandlad som "kompis klicken" Du är den person du var tidigare, inget förändras av att du inte är endast ett nickname längre. Dina åsikter och historier går inte att sudda bort bara för du vill det. Oavsett vad, för min del så önskar jag lycka till med din "softade variant av BTT" på forumet Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 serath vadå skitsnack från btt ja tycker faktiskt att brodern skriver det som andra inte VÅGAR för om sanningen ska fram så stämmer det många gånger om än lite överdrivet mvh pattayavetranen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 serath vadå skitsnack från btt ja tycker faktiskt att brodern skriver det som andra inte VÅGAR för om sanningen ska fram så stämmer det många gånger om än lite överdrivet mvh pattayavetranen Förlåt mig Clion, Hade svårt att hitta rätt ord för hans eskapader. Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 (ändrad) Nu må du ursäkta mig bäste herr lappen. Men röstfiskeri??? Jag åkte upp till Götet för att träffa ett antal trevliga medlemmar som den person jag är i verkliga livet. Du tycks sitta vid forumet som en förstenad pinne och ta allt som skrivs bokstavligt för att sedan fatta agg gentemot den som skojat eller skämtat med dig. Lär dig att ge och ta på ett forum och att inte blanda in verkligheten i det skrivna så kanske du ochså vågar träffa några medlemmar så småningom. Tål man inte lite hugg och slag och grabbatag så finns det mjukare sajter för såna som dig. BTT He-vete Broder, och jag som trodde Dina profetior va alldeles sanna... Ändrades Augusti 19, 2010 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 Vad får man om man korsar en matafai med en mytoman? En vetifan?.. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jb21 Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 Tycker nog att det är dags att lägga korten på bordet nu. Det finns mig veterligen bara en BTT. Hur många Ban99arne det finns har jag ingen aning om. Men vi är INTE samma personer. Sedan tycker jag den sk "myten" om BTT och hans eskapader i barerna i Pattaya är passe nu. I och med att jag nu avslöjat mig och mitt rätta jag så vill jag nog räknas in i den normala MPR klicken och behandlas därefter. Så munera vill jag vara ett normalt nick som kan komma till div fester i Sverige och Thailand utan mytprägel. Pratade för övrigt i telefon med herr Chang för några timmar sen. Och en helg i november i Götet kunde ju vara lämpligt och kanke med en Frölunda match på programmet. Vad säger herr Clion om det?? BTT Hejsan BTT. Dina inlägg har varit MPR, ibland när man har det tråkigt så livar det upp lite o läsa dina "fighter", fortsätt gärna Sedan får du nog räkna med att BTT är o kommer att förbli en legend Vad som kan vara möjligt är om du byter alais,o låter BTT vara en legend Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2010 BTT nu får du väl allt ge dig, Största Pattaya skitsnackarn på forumet (Om än rolig sådan) helt plötsligt så tar du tillbaks allt du sagt och vill bli behandlad som "kompis klicken" Du är den person du var tidigare, inget förändras av att du inte är endast ett nickname längre. Dina åsikter och historier går inte att sudda bort bara för du vill det. Oavsett vad, för min del så önskar jag lycka till med din "softade variant av BTT" på forumet Har aldrig påstått att jag kommer att ändra mina grundläggande åsikter vad gäller Thailand eller thailändska kvinnor. De som anser att jag är en skitstövel får väl helt enkelt undvika mitt sällskap då. För övrigt kan jag nog känna att ex lappen nog inte är en person jag skulle vilja träffa IRL och dela en stor stark med. Tror inte vår kemi stämmer riktigt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 För övrigt kan jag nog känna att ex lappen nog inte är en person jag skulle vilja träffa IRL och dela en stor stark med BTT det är helt okey för man kan inte gilla alla i världen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 Har aldrig påstått att jag kommer att ändra mina grundläggande åsikter vad gäller Thailand eller thailändska kvinnor. De som anser att jag är en skitstövel får väl helt enkelt undvika mitt sällskap då. För övrigt kan jag nog känna att ex lappen nog inte är en person jag skulle vilja träffa IRL och dela en stor stark med. Tror inte vår kemi stämmer riktigt. BTT Sånt är livet, Men avfärda inte Lappen en vacker dag kanske ni är bästa vänner och delar en Chang utanför 7/11 iförd en singha linne Vänskap kan vara bra konstig ibland Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 Det går säkert bra tänk vilka storrys det skulle bli När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 Sånt är livet, Men avfärda inte Lappen en vacker dag kanske ni är bästa vänner och delar en Chang utanför 7/11 iförd en singha linne Vänskap kan vara bra konstig ibland Ett singha linne har jag och chang är gott men sitta utanför 7/11 där går gränsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu