Jump to content
IGNORERAD

Btt contra Ban99 arne

broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Tycker nog att det är dags att lägga korten på bordet nu.

Det finns mig veterligen bara en BTT.

Hur många Ban99arne det finns har jag ingen aning om.

Men vi är INTE samma personer.

Sedan tycker jag den sk "myten" om BTT och hans eskapader i barerna i Pattaya är passe nu.

I och med att jag nu avslöjat mig och mitt rätta jag så vill jag nog räknas in i den normala MPR klicken och behandlas därefter.

Så munera vill jag vara ett normalt nick som kan komma till div fester i Sverige och Thailand utan mytprägel.

Pratade för övrigt i telefon med herr Chang för några timmar sen.

Och en helg i november i Götet kunde ju vara lämpligt och kanke med en Frölunda match på programmet.

Vad säger herr Clion om det??

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

6

• Avregistrerad clion

5

• Baa

3

• Serath

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

I och med att jag nu avslöjat mig och mitt rätta jag så vill jag nog räknas in i den normala MPR klicken och behandlas därefter.

Vilken är denna "klick" och hur behandlas dessa då? Bara så jag vet menar jag :)

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Väkommen är du alltid till Götet

Ps En blomma till fru Chang så kanske du får sova på soffan igen.Och glöm inte suspensoaren :crazy:

Sedan tycker jag den sk "myten" om BTT och hans eskapader i barerna i Pattaya är passe nu.Mer storrys

så man får sig ett skratt bara :whistle::crazy:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

För det första så tycker jag att det var mycket starkt av dig att "komma ut" från myten men jag hoppas att du inte gör om dig helt för jag skulle nog sakna den "gamla" BTT.

Dela på andra sajter

Vilken är denna "klick" och hur behandlas dessa då? Bara så jag vet menar jag :)

Ja det undrar jag också :)

Myt en berättelse om storartade och ursprungliga händelser gällande människor

Det betyder även en framställning i diktform av någon viktig sanning, en berättelse om någon utomordentlig personlighet, vars levnadssaga pga människors vördnad rikt utsmyckats av deras fantasi

Om du inte är en myt längre så betyder det att allt du sagt inte är sant eller aldrig hänt ;)

Och det vore tråkigt :great:

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

Trevligt att du kom ut ur garderoben till slut, men hoppas också att du fortsätter vara den du varit innan här på MPR :great:

Dela på andra sajter

Nu ska Du inte överdriva ditt uppdykande till övervattensindivid, vi förväntar oss fler spaningasrapporter från skithusnivå i närheten av 7/11 i Naklua.. :drinks:

Klickmedlemmen Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Bara att inse, Broder är en legend, och en legend dödar man inte så lätt!!

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu ska Du inte överdriva ditt uppdykande till övervattensindivid, vi förväntar oss fler spaningasrapporter från skithusnivå i närheten av 7/11 i Naklua.. :drinks:

Klickmedlemmen Baa

Givetvis kommer det in nya berättelser efterhand som de händer.

Och barerna närmast skithuset är och förblir en alldeles väl lämpad plats för att kunna ha överblick var di snyggaste tjejerna sen tar vägen.

Det är ju inte annorlunda än att man ex ställer sig utanför en damtoa på ett varuhus.

Alla kvinnor behöver pinka och sminka sig och det gäller även godingarna.

Jag brukar faktiskt även vid möjlighet sätta mig näta damtoan vid väntetider på flygplatser.

Ett jättebra tidsfördriv att apana på snygga tjejer.

Sheremetyevo i Moskva är nog favoritspaningsplatsen vad rör flygplatser.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Vilken behandling avser du då?

Menar du den behandling som karaktären BTT urskiljningslöst utsatt större delen av "den normala MPR klicken" för under åren, eller hade du någon annan behandling i åtanke?

"Som man bäddar får man ligga":whistle:

Sedan tycker jag den sk "myten" om BTT och hans eskapader i barerna i Pattaya är passe nu.

BTT

Myten om BTT som bargubbe krossade du rejält med den här något taffliga försöket till bortförklaring av den, åtminstone för oss andra, dråpliga händelsen.

Till mitt försvar ska väl sägas att det imundigats i alla fall fyra stora starka spendrup innan kaffevattenkokningen påbörjades.

Btt

Det finns väl inte någon ”äkta” bargubbe som inte pallar med fyra, skriver det igen, fyra bärs utan att bli helt konfys. Har man inte bättre ölsinne så blir man snart ett lätt offer i barerna vilket Broder TT själv förklarat ingående vid ett flertal tillfällen.

TT kan eventuellt vara ett bättre alternativ för brodern då det inte framkallar lika mycket yrsel?

Dela på andra sajter

Btt,

Av vilken anledning klev du ur anonymitetens skugga först nu och var du nervös när du satt

där på tåget från Åstorp till Göteborg för att ev åka på stryk? :crazy:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Det vore väl lite primitivt att ge någon stryk över ngt. de skrivit på ett forum, där några inte kan skilja mellan ironi o allvar!

Dela på andra sajter

Det vore väl lite primitivt att ge någon stryk över ngt. de skrivit på ett forum, där några inte kan skilja mellan ironi o allvar!

Visst vore det, men i vissa situationer kan ju människan bli ganska så primitiv. T ex vid alkoholförtäring.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Vissa människor har sådana tendenser ja! tenderar att de så småningom sitter för sig själv!

Dela på andra sajter

Bäste broder, ber å det ödmjukaste om ursäkt för mina Furumkamraters sarkastiska och nedsättande bemötanden i tråden.

Självklart är du välkommen på träffar och möten, precis som du är.

Frågan är bara vem jag nu skall umgås med,alkoholtörstande, kvinnoförnedrande och plump som jag är?

:clapping:

post-6637-084692200 1282133553_thumb.jpg

post-6637-084692200 1282133553_thumb.jpg

Dela på andra sajter

ja det e inte lätt ovara myt o legend..fråga Fantomen...

:great:

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Bäste broder, ber å det ödmjukaste om ursäkt för mina Furumkamraters sarkastiska och nedsättande bemötanden i tråden.

Självklart är du välkommen på träffar och möten, precis som du är.

Frågan är bara vem jag nu skall umgås med,alkoholtörstande, kvinnoförnedrande och plump som jag är?

:clapping:

det ska börjas i tid...:crazy:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Hej, det är väl OK att BTT kröp fram ur garderoben, när många tvivlade på han existens. Även jag tvivlade på att han fanns.

Det var starkt att kliva fram och även visa sig på bild. Man får väl ta det med lite Ironi och humor vad han skrivit förut. Lite av vad han skrivit har väl en del sanning i sig oxå. :drinks:

MVH

Sakaeo

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

inte så lite sanning heller kanske lite överdrivet ibland men det är ju det som är poängen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Diskussionen är ju lite intressant iofs.

Nu kräver BTT att behandlas med respekt och vänlighet (det är det jag antar han menar iaf) för att han visat sig på bild och dunkat rygg med flera trevliga och aktiva forumprofiler. Trots att han tydligen varit ganska provokativ och elak mot en del andra på forumet genom åren (jag har inte märkt så mycket, men det är väl det som sägs iaf).

Är det verkligen rätt att kräva att behandlas på ett visst sätt på det sättet? Bör man inte börja med att behandla andra som man själv vill bli behandlad? Då brukar det ju resten komma naturligt :)

Personligen bryr jag mig inte så mycket, men hade jag varit utsatt för några påhopp, blivit sårad av hans kommentarer eller blivit elakt bemött från BTT så hade jag nog blivit förbannad nu när han kräver att bli bemött på ett visst sätt genom detta inlägg.

Formuleringen i orginalinlägget lätt ju nästan som:

"kolla nu har jag varit med Clion och HC samt lite andra, så nu kräver jag att ni bemöter mig på samma sätt som ni bemöter dessa personer" (aka klicken).

Jag vet inte, men jag tänker då fan inte börja bemöta någon på samma sätt som jag bemäter tex super-trevliga, underbart snälla och roliga Clion bara för att någon träffat Clion och nu kräver det.

Men med det sagt så låt om oss alla vara snälla Think of the children, FOR THE LOVE OF GOD SOMEONE THINK OF THE CHILDREN!! tihi :)

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Tja, BTT har nog inget att oroa sig för inför framtida forumträffar. Jag har varit med på många träffar, och jag kan inte påminna mig en enda gång det varit någon form av slagsmål. Visserligen har det väl hänt någon enstaka gång att en individ efter alkoholförtäring blivit överdrivet verbalt aggresiv, men grupptrycket från övriga närvarande får snabbt slut på det.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

."sedan tycker jag den sk "myten" om BTT och hans eskapader i barerna i Pattaya är passe nu"

Nä nä nä, har du arbetat så hårt för att bygga upp din status som forumets buse och sanningssägare

så får du ju inte slänga in handduken nu. Det kan ju äventyra hela forumet och i värsta fall att det

grusas sönder och rinner ut i sanden i Pattayaviken till både forummets innegäng och vi andra vilsna

tomskallars stora förtvivlan.

Det är nu ditt arbete börjar på allvar.

Skippa den skäggige gubben i din avatar och sätt in en tjusig bild på dig själv och naturligtvis vid

en 7/11. (Det kan säkert någon duktig fotokunnig här hjälpa till att skapa )

Starta sen BTT:s frågelåda a´la Mitt Livs Novell här på sidan där vi osäkra herrar och naturligtvis också

damer kan få råd i känsliga frågor.

Phuket18.5 :wai:

Dela på andra sajter

Diskussionen är ju lite intressant iofs.

Nu kräver BTT att behandlas med respekt och vänlighet (det är det jag antar han menar iaf) för att han visat sig på bild och dunkat rygg med flera trevliga och aktiva forumprofiler. Trots att han tydligen varit ganska provokativ och elak mot en del andra på forumet genom åren (jag har inte märkt så mycket, men det är väl det som sägs iaf).

Är det verkligen rätt att kräva att behandlas på ett visst sätt på det sättet? Bör man inte börja med att behandla andra som man själv vill bli behandlad? Då brukar det ju resten komma naturligt :)

Personligen bryr jag mig inte så mycket, men hade jag varit utsatt för några påhopp, blivit sårad av hans kommentarer eller blivit elakt bemött från BTT så hade jag nog blivit förbannad nu när han kräver att bli bemött på ett visst sätt genom detta inlägg.

Formuleringen i orginalinlägget lätt ju nästan som:

"kolla nu har jag varit med Clion och HC samt lite andra, så nu kräver jag att ni bemöter mig på samma sätt som ni bemöter dessa personer" (aka klicken).

Jag vet inte, men jag tänker då fan inte börja bemöta någon på samma sätt som jag bemäter tex super-trevliga, underbart snälla och roliga Clion bara för att någon träffat Clion och nu kräver det.

Men med det sagt så låt om oss alla vara snälla Think of the children, FOR THE LOVE OF GOD SOMEONE THINK OF THE CHILDREN!! tihi :)

Jag får samma intryck som du Korp och det är inte första och lär inte vara den sista gången som han kör med samma sak.

Jag vet inte vad för sorts person BTT är utan att ha träffat honom IRL men jag vet att den person många utger sig för att vara bakom ett tangentbord inte är samma i verkligheten.

Men jag får alla fall en känsla av röstfiskeri genom hans "lilla" forumträff.

Kan man inte står för det man sagt och gjort ska man hålla tyst.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...