Jump to content
IGNORERAD

Bitter eftersmak i munnen


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Larbejo!!

Drevmentaliteten är sån i de flesta sammanhang.

Det otäcka är inte själva mobbingen utan det att fenomenet sker kollektivt och att det drar till sig alltfler hackare som ska mobba kycklingen.

Att mobba är ett sätt att höja sig själv, att höja sin självkänsla i en grupp.

Jag inser nu att det är meningslöst att tjafsa tillbaka.

Det leder bara till att fler hackare ansluter.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 99
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Farang

    5

  • Magrood

    3

  • Captain Thailand

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Bibben

Quote

Larbejo!!

Drevmentaliteten är sån i de flesta sammanhang.

Det otäcka är inte själva mobbingen utan det att fenomenet sker kollektivt och att det drar till sig alltfler hackare som ska mobba kycklingen.

Att mobba är ett sätt att höja sig själv, att höja sin självkänsla i en grupp.

Jag inser nu att det är meningslöst att tjafsa tillbaka.

Det leder bara till att fler hackare ansluter.

BTT

Betyder det att du ger upp nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag måste i den här tråden hålla med BTT om detta med mobbing och en del småsinta människor. Eftersom jag själv råkat ut för mer eller mindre motiverade minuskarma på detta forum förstår jag BTT väl. Även om detta är mer ett sorts spel så förvånas man över hur en del medlemmar( kanske fel ord) agerar,det lämnar faktiskt en bitter smak i munnen.

En direkt fråga till Kim: Tycker du att detta med minus karma fungerar bra? Att ett fåtal medlemmar öser massor av minuskarma över vissa medlemmar?

Som en medlem som lämnat 47 minuskarma. Där måste det vara stora fel.

Ja nu är det väl dags att inkassera några minus igen!

Jag framförde tidigare ett förslag om att vi i karmatävlingen även skulle dela ut jumbopriser. Ett till den som fått mest minuskarma men även ett till den som gett mest minuskarma och "priset" skulle bestå av en månads avstängning eller något liknande.

Det hade ju medfört att den som gett dig 47 minuskarmor på raken hade riskerat att bli avstängd en tid för detta tilltag och då överväger nog fler utdelandet av sina minuskarma.

Men det verkade ju inte finnas något större intresse för detta förslag så jag la ned den diskussionen.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

BTT, man kan även mobba alldeles själv, man behöver inte vara i grupp.

Nåt som du kanske ska tänka på nästa gång du ger dig på nån.

En tanke bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag framförde tidigare ett förslag om att vi i karmatävlingen även skulle dela ut jumbopriser. Ett till den som fått mest minuskarma men även ett till den som gett mest minuskarma och "priset" skulle bestå av en månads avstängning eller något liknande.

Det hade ju medfört att den som gett dig 47 minuskarmor på raken hade riskerat att bli avstängd en tid för detta tilltag och då överväger nog fler utdelandet av sina minuskarma.

Men det verkade ju inte finnas något större intresse för detta förslag så jag la ned den diskussionen.

Kanske lite drastiskt med en avstängning.

Men borde det inte gå att begränsa karmatryckandet per ämne/person

Typ om man tryckt en minuskarma till t.ex BTT i denna tråd så borde det varat spärrat att utdela mera minuskarma till BTT i samma tråd.

Då kanske vissa slösare tänker sig för.

Alternativt så har man ett viss antal karmaryckningar till förfogande över en tidsperiod.

Eller så ryker en av ens egna pluskarma vid utdelande av minuskarma.

Mvh Janne

www.thaitruelove.se

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det hade ju medfört att den som gett dig 47 minuskarmor på raken hade riskerat att bli avstängd en tid för detta tilltag och då överväger nog fler utdelandet av sina minuskarma.

Jag tittade in på broder tuk tuks profil, och visst var där några återkommande nick som gett - men det var också en välldans massa nick där   :lol:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej,

De med mycket minuskarma blir väl skalbaggar i nästa liv :wai:

Usch, då blir man ju uppäten av en brud från Isaan  :diablo:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Usch, då blir man ju uppäten av en brud från Isaan  :diablo:

Nam nam - nu vattnas det i munnen.  :party:

:morgon:

Magrood

-insektätare-

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Thailand

Exakt,

"Jag älskar dig så mycket att jag kunde äta upp dig" får en ny dimension :whistle:

CT in Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Usch, då blir man ju uppäten av en brud från Isaan  :diablo:

Haha, en hungrig Isaanbrud är inget man skämtar om.   :no: det kan kosta...   :yes:

Gin kaow ru jang krap

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Exakt,

"Jag älskar dig så mycket att jag kunde äta upp dig" får en ny dimension :whistle:

Med dina +38/0 kan du nog sova lugnt.

Det är värre för Svarten.  :D:D:D

Magrood

-ej provat på tvesjärt ännu-

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Haha, en hungrig Isaanbrud är inget man skämtar om.   :no: det kan kosta...   :yes:

Gin kaow ru jang krap

Precis

För det första så kan hon(skribenten själv) förvandlas till en djävulen  :diablo:

För det andra så smakar allting gott vid hunger.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT!

Du har i många år gastat och gapat om att ordet thailändare är synonym med prostituerad. Är man thailändska och finns i västerlandet är hon prostituerad, punkt slut. Varje gång det nämns att en thailändska jobbade i hotell, fruktstånd, sjukhus, m.m. eller har en gnutta utbildning brister du ut att personen i fråga ljuger.

Du säger att du behandlar bartjejer med respekt. Du bjuder till exempel på billig thai rom. Hur mycket respekt visa för dem när du gapar över ett forum som hade 8000 medlemmar plus många flera passiva läsare att alla är prostituerade? Tycker du verkligen att detta är bästa sättet att visa respekt? Några av dessa damer som har hamnat i väst har du säkerligen satt på. Dessa damer behöver stöd för att leva med nya män i nya länder där det finns folk som inte gillar invandrare.De är nya mammor och behöver skaffa nya vänner och jobb, osv. De behöver inte en smäll i käften från dig.

Du har länge anklagat mer än hälften av forumet och många av deras bekanta för lögnare. Alla hustrur är visserligen prostituerade. Till och med när Bilvax var upprörd och skrev att hans hustru antogs att vara hora på ICA-Maxi förvandlar du hans tråd till en hysterisk diskussion om att alla thailändska är prostituerade.

Är det verklig forumet som mobbar dig eller du som mobbar forumet?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarten Du har alldeles rätt när du påpekar att man inte skall svartmåla och förtala Thaitjejer bara för att dom kommer från ett visst land.

Åtskilliga gånger har jag hört svenska "medelålders" kärringar i Sverige förtala Thaitjejer  och en gång härsknade jag till och svarade:

Du skall vara glad att du inte föddes i Thailand för då hade du suttit som byhora i en hydda, men förmodligen hade du svultit ihjäl för du är både fet och ful så ingen hade betalat något för dig!

Sen den dagen aktar kärringen sig för att skälla på utländska tjejer när jag är i närheten.

Ingvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske dags att komma med något positivt skrivande snart nu då ni har lekt färdigt i sandlådan  :lol:   :D

                                  Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Svarten!!

Är det mobbing för att man berättar hur sanningen ser ut?

Jag mobbar inga medlemmar för att de hittat frugan i baren.

Det jag däremot vill åt är lögner om att gubben träffat frugan på banken, i lampaffären, på BigC etc...

Jag skiter väl i om gubben träffat frugan i baren,

men sanningen ska fram.

Sedan kan du väl inte jämföra mina åsikter med ett mobbingdrev på 20 talet personer som medvetet smutskastar en

enskild medlem,

bara för att han råkat stöta sig med deras överguru. I detta fall herr Bom Bom.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har träffat min dam utanför baren!

Hon jobbade bredvid polarns guest house.

Thai massage och så är det!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr Svarten!!

Är det mobbing för att man berättar hur sanningen ser ut?

Jag mobbar inga medlemmar för att de hittat frugan i baren.

Det jag däremot vill åt är lögner om att gubben träffat frugan på banken, i lampaffären, på BigC etc...

Jag skiter väl i om gubben träffat frugan i baren,

men sanningen ska fram.

Sedan kan du väl inte jämföra mina åsikter med ett mobbingdrev på 20 talet personer som medvetet smutskastar en

enskild medlem,

bara för att han råkat stöta sig med deras överguru. I detta fall herr Bom Bom.

BTT

När du först skriver att du skiter i det och sen skriver att sanningen ska fram, tycker iaf jag att det verkar som om du bryr dig i högsta grad!

I mina ögon om du skiter i det, så istället för att kalla dem lögnare så önska dem lycka till med förhållandet!

Men det är bara hur jag ser på saken

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...