Jump to content
IGNORERAD

Svensk knarkkung haffad


Juha

Recommended Posts

foreverbubbles8

Förmodligen förstår jag inte det interna skämtet men jury används inte i Thailand

Verkar inte spela någon större roll. Killen har suttit sen 2010 och ingenting har hänt.

Förhoppningsvis får han vad han förtjänar.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Caveman

    8

  • Chiefen

    6

  • McTwist

    4

  • foreverbubbles8

    3

Mest aktiva i denna tråd

Trodde ni tjötade om stackars feskenissebatong huh.gif. Men har man vart fel ute halva livet så varför skulle det vara rätt nuwhoco5.gif. Mvh Hnjap.gif

Bara halva ? Det räcker nog inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Ytterligare snyfthistoria i AB om svenskar som råkat illa ut i Thailand

http://www.aftonblad...icle13590037.ab

Precis, och han ville bara lära sig tillverka amf. Det måste va viktigt å kunna! Tex när man söker jobb hos SL,Statoil,Ericsson,Nokia,Vovlo,Scania,Skanska osv,,,,

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns inget att tycka synd om...det enda som ar synd ar att Aftonbladet gillar att:

Skriva om:

1) Svenska sex gubbar i Thailand

2) Svenska knarkgubbar i Thailand

3) Svenska fru- import gubbar

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, och han ville bara lära sig tillverka amf. Det måste va viktigt å kunna! Tex när man söker jobb hos SL,Statoil,Ericsson,Nokia,Vovlo,Scania,Skanska osv,,,,

Just det.Ville bara lära sig,det är väldigt meriterande att kunna...

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bryr mig egentligen inte så mkt över vad som händer. Har får säkert vad han förtjänar. Men oavsett så tycker jag det är osmakligt att gotta sig åt andras olycka. Det är skillnad på guds lagar och människors förordningar.

Hej,

Vems olycka syftar du på?

Den "stackars" knarktillverkaren som blivit berövad sin frihet eller de stackars knarkarna som skulle gjort honom rik tills dess att de knarkat ihjäl sej??

TPP

Stoppa veganerna, de äter djurens mat!

Link to comment
Dela på andra sajter

– Jag ville veta hur labbet fungerade för att kunna producera handsprit och tvål. Det var min enda avsikt med att släppa in den här killen, som jag kände sen tidigare, i mitt hus. Nu blåste han mig, berättar Kim Eriksson Sirawan. :sFduh:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13663685.ab

Ändrades av bond1

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

"Killen" som vissa av er kallar honom har varit medlem och skribent på TT och sedermera MPR.

Han hade bland annat ett par riktigt fina hus i sin ägo, men han ville uppgradera sig så han la ut dom till försäljning, och då även här på MPR.

Han anser nu att han råkat ut för en "politisk dom", men frågan är om man kan köpa 2 kanonvillor samt några Europeiska bilar genom att sälja handsprit? :crazy:

Klartext: "killen" har gjort sig en rejäl hacka på att sälja ett dödligt gift till sina kunder, nu vill han via gråthistorier få komma hem till ett svenskt fängelse och käka ärtsoppa, pannkaka och studera till vad än han vill bli, på svenska skattebetalares bekostnad.

På Bangkok Hilton finns nämligen ingen gratis utbildning eller andra bekvämligheter

Thaifolk anser att brott skall bestraffas, och att en bestraffning skall vara just en bestraffning

Men, han sitter säkert snart på svensk mark, vi vanliga knegare får pynta och han kan skratta åt hur lätt han kom undan tack vare att han är svensk.

Tänkte skriva "hoppas jag har fel" men det gjorde jag ju inte, vill ju inte vara elak mot en stackars svensk droghandlare.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Utbildning behöver han inte,han är ju kemist :crazy: och ärtsoppa är överreklamerat.Ris och insekter är ju inte så dumt heller :nono:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans olycka såklart. Eller sitter du på alla fakta i målet och vet precis hur allt gått till? Eller är du så naiv att du tar alla uppgifter från polis och medias rapportering som sanningar från början till slut. Tror knappast att han är ensam om det här och hur kommer det sig att det varit helt omöjligt att hitta kemisten ifråga? Tycker att det luktar snutfälla lång väg.

Många som resonerar som du, men även många som resonerar som att, "låt knarkarjävlarna knarka ihjäl sig, så slipper vi dom". Också ett trevligt sätt att se på saker och ting eller...?

Ändrades av McTwist

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns inget att tycka synd om...det enda som ar synd ar att Aftonbladet gillar att:

Skriva om:

1) Svenska sex gubbar i Thailand

2) Svenska knarkgubbar i Thailand

3) Svenska fru- import gubbar

Förmodligen för att svenskar gillar att läsa om sådant. cool.gif

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte hur det kan vara så intressant att läsa om hur ANDRA människor träffar sin partner. Och med tanke på hur många thaitjejer det nu finns här i landet som har svenska killar/gubbar, så tycker jag att det inte är så många som höjer på ögonbrynen längre. Själv märker jag iaf inget av det när jag är på stan med Mrs Mctwist, men kan tänka mig att det var värre på 90-talet när det var en mer ovanlig syn.

Vad beträffar prostitution så tror jag att majoriteten av de svenska män som går till prostituerade, gör det här på hemmaplan. Skulle vara intressant att se någon statistik på det.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Snutfälla eller inte. Han valde dock aktivt att "lära sig" att producera drogen. Det räcker.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snutfälla eller inte. Han valde dock aktivt att "lära sig" att producera drogen. Det räcker.

Han hade väl också torskar för narkotikabrott i Sverige, nä han kan sitta i Bangkok, ta inte skiten till Svedala.

Ger man sig in i leken får man väl leken tåla.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Husen, bilarna och den ev förmögenheten han ska ha. Har han tjänat på att sälja anabola steorider och andra kemikalier över internet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som att det eventuellt kan vara vår medlem kimmen81 som är i just den åldern, har (2) lyxvillor i Rayong, condo i Bkk samt även antytt privata drogproblem. Trist i så fall, hoppas jag har fel.

Inte så smart skriva öppet sina drogproblem i Thailand och vissa bilder på lyx hus han ägde Thailand. Polisen söker på forum mm efter olagligheter det var väl den svenska och amerikanska polisen fällde han till slut. Hans svärfar (polis) hade väl stoppat några utredningar innan nu var tvungen att arrestera han.

Killen lätt vettig och smart när skrev på forumet synd slösa bort sitt liv på droger.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Husen, bilarna och den ev förmögenheten han ska ha. Har han tjänat på att sälja anabola steorider och andra kemikalier över internet.

Ja det har blivit populärt med lättförtjänta pengar, synd bara att de inte tänkte på följderna.. :nono:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

såg ett reportage om han i går på tv där som säger att det är en fälla som svenska regeringen å thailands regering planerat i flera år mot han.

hmmmm hur dum tror dom man är?

om han är skyldig så bör han ha vetat om rikserna ananrs så är han väldigt dum han kanske skulle åkt till japan å ållt på med att tillverka knark så hade det varit löst för länge sedan, efter som japan har offentliga avrättningar för dom som för in knark i japan å som blir på komna sen föår familjen betala kulans avgift.

är man så jävla dum att man börjar hålla på å tillverka saker i ett privat lab å sen säger att det är hand kräm å handsprit å sen tro att folk ska köpa det undersök din egen brain först å lobotomera dig vet ja.

ursäkta mina starka ord mot knark men haft flera polare som dött av skiten å annat som hänt dom då deras partner eller föräldrar hållt på med sånt skit å fått en knäpp.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Handkräm och handsprit verkar vara nöten!!

Ska självprova det

.Återkommer med kort på lyxkåken och condon.

Jävla idi*t!! Han får vad han förtjänar.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...