broder tuk tuk Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Hej Lars! Tänkte bara höra med dig ifall du fortfarande har kvar bilderna på hotelet där du träffade din fru. Om du minns så fanns där en kortklippt tjej som broder lovade att besöka vid nästa resa. Tyvärr har jag slarvat bort bilden och namnet på hotelet så jag skulle bli glad ifall du la in de bilderna igen. Är ju inte så jättelänge till avresa nu. Den donnan ska jag få kontakt med. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Bäste BTT Solly att jag lägger mig i, men jag vill bara meddela. Utifall du misslyckas med att etablera kontakt så kan jag informera dig var du kan finna en annan. Utrustad med rejäla rattar och väl tilltagen akter. Vänligen Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 (ändrad) Ge han inte namnet på hotellet eller bilden Ändrades Mars 12, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Hej Lars! Tänkte bara höra med dig ifall du fortfarande har kvar bilderna på hotelet där du träffade din fru. Om du minns så fanns där en kortklippt tjej som broder lovade att besöka vid nästa resa. Tyvärr har jag slarvat bort bilden och namnet på hotelet så jag skulle bli glad ifall du la in de bilderna igen. Är ju inte så jättelänge till avresa nu. Den donnan ska jag få kontakt med. BTT Hej BTT, Nej, någon sån "förmedling" vill jag inte medverka till. Jo, jag minns ditt intresse för damen. Hon är lyckligt gift och har barn. Jag/vi vill träffa henne flera gånger när vi besöker Bangkok, så jag avstår från vidare kontaktförmedling. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Tack för svaret Lars!! Mister man en står det tusen åter. Men söt var hon på bilden. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Broder: Är du svartlistad på alla kontaktsiter och 7/11 butiker, Det här kallar jag försöka smyga in bakvägen, inte bokstavligen. Lars, kan väl inte gå i god för dig, eller ? Mvh Din Kompis Anders PS Kläm Phuket lite dyrare, men samma pris på 7/11. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 El Desperados... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Khrup ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Bäste Anders bland bufflarna uppe i Buriram! Anledningen till att jag frågade Lars60 om denna tjej var ju för att utröna huruvida hon fortfarande var singel. Nu är ju inte så fallet, så bara att droppa planerna och leta vidare efter en snäll och go tjej. Planenrna är att i alla fall inom en treårsperiod ha hittat en dam lämplig för ev överförflyttning till Sverige. Men det är många bitar som ska falla på plats. 1/ Jag vill inte ha en tjej med en stor och girig familj 2/ Damen ska ha viljan och motivationen att verkligen skapa sig en framtid i Sverige. Dvs hon ska vara intelligent och ha studiemotivation.Att lära sig svenska så fort som möjligt är ett måste. Någon slö och korkad hushållerska är jag inte intresserad av. 3/ Hon måste tåla att hänga med på en del barsvängar i Pattaya när andan faller på. Ha lusten att dricka starkare saker då och då. Någon nykterist vill jag inte ha. 4/ Barn över 15 går an men inga småbarn tack. 5/ Hon ska helst vara över 30 år gammal. Småflickor har jag inget intresse av. Det spelar ingen roll om hon jobbar i bar eller inte, men som sagt intelligens och studiemotivation måste finnas. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Bäste Anders bland bufflarna uppe i Buriram! Anledningen till att jag frågade Lars60 om denna tjej var ju för att utröna huruvida hon fortfarande var singel. Nu är ju inte så fallet, så bara att droppa planerna och leta vidare efter en snäll och go tjej. Planenrna är att i alla fall inom en treårsperiod ha hittat en dam lämplig för ev överförflyttning till Sverige. Men det är många bitar som ska falla på plats. 1/ Jag vill inte ha en tjej med en stor och girig familj 2/ Damen ska ha viljan och motivationen att verkligen skapa sig en framtid i Sverige. Dvs hon ska vara intelligent och ha studiemotivation.Att lära sig svenska så fort som möjligt är ett måste. Någon slö och korkad hushållerska är jag inte intresserad av. 3/ Hon måste tåla att hänga med på en del barsvängar i Pattaya när andan faller på. Ha lusten att dricka starkare saker då och då. Någon nykterist vill jag inte ha. 4/ Barn över 15 går an men inga småbarn tack. 5/ Hon ska helst vara över 30 år gammal. Småflickor har jag inget intresse av. Det spelar ingen roll om hon jobbar i bar eller inte, men som sagt intelligens och studiemotivation måste finnas. BTT Går i samma tankar och krav dock får hon vara yngre än 30 dock över 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Bäste Anders bland bufflarna uppe i Buriram! Anledningen till att jag frågade Lars60 om denna tjej var ju för att utröna huruvida hon fortfarande var singel. Nu är ju inte så fallet, så bara att droppa planerna och leta vidare efter en snäll och go tjej. Planenrna är att i alla fall inom en treårsperiod ha hittat en dam lämplig för ev överförflyttning till Sverige. Men det är många bitar som ska falla på plats. 1/ Jag vill inte ha en tjej med en stor och girig familj 2/ Damen ska ha viljan och motivationen att verkligen skapa sig en framtid i Sverige. Dvs hon ska vara intelligent och ha studiemotivation.Att lära sig svenska så fort som möjligt är ett måste. Någon slö och korkad hushållerska är jag inte intresserad av. Där kommer du gå nit. Med din cyniska inställning så kommer du bli så hårt rövknullad av en eventuell tjej som följer med dig till Sverige. 3/ Hon måste tåla att hänga med på en del barsvängar i Pattaya när andan faller på. Ha lusten att dricka starkare saker då och då. Någon nykterist vill jag inte ha. 4/ Barn över 15 går an men inga småbarn tack. 5/ Hon ska helst vara över 30 år gammal. Småflickor har jag inget intresse av. Det spelar ingen roll om hon jobbar i bar eller inte, men som sagt intelligens och studiemotivation måste finnas. Bara hoppas att hon inte har några krav! BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Broder & Fisken: Om ni vill ha era punkter uppfyllda, så GLÖM 3:an. Vill ni ha kvalité så skiter sig om de uppfyller det kravet, TokGubbar ;-) Ett gott skratt fick jag mitt i natten, Tack // anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Bäste Anders bland bufflarna uppe i Buriram! Anledningen till att jag frågade Lars60 om denna tjej var ju för att utröna huruvida hon fortfarande var singel. Nu är ju inte så fallet, så bara att droppa planerna och leta vidare efter en snäll och go tjej. Planenrna är att i alla fall inom en treårsperiod ha hittat en dam lämplig för ev överförflyttning till Sverige. Men det är många bitar som ska falla på plats. 1/ Jag vill inte ha en tjej med en stor och girig familj 2/ Damen ska ha viljan och motivationen att verkligen skapa sig en framtid i Sverige. Dvs hon ska vara intelligent och ha studiemotivation.Att lära sig svenska så fort som möjligt är ett måste. Någon slö och korkad hushållerska är jag inte intresserad av. 3/ Hon måste tåla att hänga med på en del barsvängar i Pattaya när andan faller på. Ha lusten att dricka starkare saker då och då. Någon nykterist vill jag inte ha. 4/ Barn över 15 går an men inga småbarn tack. 5/ Hon ska helst vara över 30 år gammal. Småflickor har jag inget intresse av. Det spelar ingen roll om hon jobbar i bar eller inte, men som sagt intelligens och studiemotivation måste finnas. BTT 4 ska du inte satsa på då det brukar medföra problem dom andra kriterierna eller rättare sagt alla stämmer ju in på din arbetskompis i naklua När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Clion: Nu fick Broder något att bita i. Anders tror att Brodern är lite omogen, eller är inte tillräcklig karl för att ta ansvar. Vad Vet Jag, mitt arma arsle/ anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Clion: Nu fick Broder något att bita i. Anders tror att Brodern är lite omogen, eller är inte tillräcklig karl för att ta ansvar. Vad Vet Jag, mitt arma arsle/ anders ja han verkar lite osäker på om det e dags å stadga sig men damen i fråga verkade gilla brodern När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Clion: Tjejen ser trevlig ut och Brodern känner henne, Vi får hoppas att Han tror på sig själv och tar kontakt, förhoppningsvis skriver några rader här med bröllopsbilder, // anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Herr Clion! Pla är en trevlig tjej och en fin vän och uppfyller många krav på hur en god hustru bör vara. Men jag tror vänskap är det bästa i det fallet. För övrigt kan jag ju berätta att den tjej jag varit längst ihop med i Pattaya sannerligen inte spottade i glaset. Det fina med henne var att hon trots supandet inte blev crazy som många thaitjejer blir när di fått för mycket innanför västen. Den första tjejen jag hade på longtime ya kunde bli rent bindgalen och sjukligt svartsjuk efter några järn. Minns en gång när vi var på väg hem efter ett discobesök och hon plötsligt fyllespydde rakt ut i buskarna och sen efteråt fick hon nojor om att jag inte hjälpte henne när hon mådde dåligt. Att jag va man not take care lady good. Hon ältade detta flera dagar efteråt. Jag försökte förklara för henne att spy är inget farligt och att man klarar det alldeles utmärkt på egen hand. Men hon hade fått för sig att jag inte brydde mig om henne. Hon hade en del andra nycker ochså som inte var så roliga alla gånger. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Broder: I ett seriöst förhållande håller det inte om båda krökar. Har du hört om ett nyktert alternativ? För ung kanske, men med ett gammalt skägg ;-) // anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Bäste Bror Tok-Tok, Bror skall nog inte välja någon med allt för stor begåvning, då Ni i så fall skulle bli ett väldans omaka par. OParade Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 (ändrad) Herr Clion! Pla är en trevlig tjej och en fin vän och uppfyller många krav på hur en god hustru bör vara. Men jag tror vänskap är det bästa i det fallet. För övrigt kan jag ju berätta att den tjej jag varit längst ihop med i Pattaya sannerligen inte spottade i glaset. Det fina med henne var att hon trots supandet inte blev crazy som många thaitjejer blir när di fått för mycket innanför västen. Den första tjejen jag hade på longtime ya kunde bli rent bindgalen och sjukligt svartsjuk efter några järn. Minns en gång när vi var på väg hem efter ett discobesök och hon plötsligt fyllespydde rakt ut i buskarna och sen efteråt fick hon nojor om att jag inte hjälpte henne när hon mådde dåligt. Att jag va man not take care lady good. Hon ältade detta flera dagar efteråt. Jag försökte förklara för henne att spy är inget farligt och att man klarar det alldeles utmärkt på egen hand. Men hon hade fått för sig att jag inte brydde mig om henne. Hon hade en del andra nycker ochså som inte var så roliga alla gånger. BTT Om hon fick stå på knä själv och spy utan att du brydde dig om henne så är hon nog inte ensam om att blir förbannad av världens alla tjejer. Det tillhör kutym att man bryr sig och fråga om allt är bra och om hon behöver hjälp. Frågan är om du verkligen ska ha en thaitjej mer än shortstay longstay...permanent stay kan vara riskabelt för dig. De flesta thaitjejer som jag känner som dricker gör det ganska kraftigt, blir väldigt högljudda och har inte speciellt svårt för att fjärilsflyga när andan passar på. De brukar inte alltför sällan tjafsa med sin man om småsaker och med tanke på att du verkar ha hyperlåg tolerans för gnällande damer så förstår jag inte hur du tror att du ska klara ett förhållande med en thaitjej. Men men...jag kan ha totalfel. En annan tanke är ju hur du ska kunna åka till Thailand och Pattaya utan att plocka ut en tjej, för vad man kan läsa av det du skriver så verkar det vara en passion för dig. Inget illa med det alls men vad jag menar är att man ska inte lura sig själv, eller någon annan för den delen heller. Ändrades Mars 12, 2010 av Stefan66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Stefan66! Nu är du allt ute och simmar i fel vatten. Jag är en väldigt tålmodig person som absolut inte störs av tjat eller gnäll. Så länge man kan föra en klok och vettig dialog är det ok med lite munhugg. Men när tjejen flippar ur och kommer med rent falska och konstruerade påståenden är det svårare att bemästra. Nu ska det ju tilläggas att hennes syster faktiskt hjälpte henne den gången hon fick sin spyattack. Att jag sedan inte hjälpte henne i den brydsamma situationen berodde delvis ochså på att skit och spyor gör mig illlamående. Att jag sedan 100 gånger efter händelsen verkligen bedyrade att jag brydde mig om henne tog lång tid för henne att fatta. Dessutom hade jag gjort mycket gott för henne innan den där olycksaliga spyincidenten inträffade. Sedan undrar man ju ibland varför farangubbarna ska vara så snälla och förstående och visa hänsyn och take care etc etc Thaimännen är minsann inga helgon. Passar inte galoscherna så smäller det. Men det är klart att det är trevligare med en toffelhjälte till faranggubbe än en thaiman som boxas. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Om Broder tuktuk tar sig upp till en forumsträff i göteborg kan det nog ordnas fram en mullig finska. Dom är vare sig pryda eller spottar i glaset(fast kanske lite galna ibland) And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Jag struntar i om det finns tillgängliga tjejer på forumträffen. Bara det finns sangsom och coke och lite god barbeque och en säng att övernatta i så är jag nöjd. Ska det anordnas träff i Göteborg i Augusti så dyker jag nog upp. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 Jag struntar i om det finns tillgängliga tjejer på forumträffen. Bara det finns sangsom och coke och lite god barbeque och en säng att övernatta i så är jag nöjd. Ska det anordnas träff i Göteborg i Augusti så dyker jag nog upp. BTT Sansom är nog lite svårare..hoppas att ditt deltagande inte hänger på det. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 Sansom är nog lite svårare..hoppas att ditt deltagande inte hänger på det. Kära arbetskamrat, sangsom kommer inte att vara några problem om det nu hänger på detta Om jag står för några flaskor dryck så står du för ett par mulliga finnskor!? deal? Cola kan vi handla på 7/11 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu