Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 3, 2011 Dela Inlagd Maj 3, 2011 Vaxet får väl börja tralla och vara glad på ålderns höst. Gör som "ERIC AMARILLO" gör - han hänger inte läpp - detta trotts att han ser ut som en skrynklig och skinntorr gammal gubbe. Bara viljan finns, så . . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 3, 2011 Dela Inlagd Maj 3, 2011 (ändrad) Får tacka forumets egen lille analexpert för de ytterligt goda råden. Katoeyproblem har jag dock inga. De luringarna avslöjar man lätt även i fyllan och villan. Bara att ta ett fast grepp om röven så är di avslöjade. Vissa av dem försöker köra med för mycket cigaretter snacket när rösten är för grov, men det går man inte heller på. Oavsett hur många operationer di genomgår så kan di aldrig operera in det mjuka kvinnohullet över rumpan. BTT En grabbatag runt Anja Pärssons rumpa skulle alltså kunna tyda på att hon var kille Ändrades Maj 3, 2011 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sek Losos uncle Inlagd Maj 3, 2011 Dela Inlagd Maj 3, 2011 >TS Synen Ja, jag funderade ganska länge på om de hade minskat texten, men nu har jag i alla fall skaffat läsglasögon. Kroppen För egen del har jag en spinkig rumpa. Magen blev för stor ett tag, men nu har jag tagit bort det mesta bara genom att ändra matvanorna. Gällande orken så kan du ju lösa ditt problem genom att dra ner på alkoholen --- Hjärnan och tankesättet är också viktigt gällande åldrandet. I annan tråd skrivs om att lära sig något nytt varje dag. Att hänga med i utvecklingen är viktigt för att skjuta upp förgubbningen. Men det är stor skillnad på att hänga med i utvecklingen, och att lära sig en massa "onödigt vetande" för att bli mycket intresserad av sådana frågetävlingsprogram är nog snarare ett åldringstecken Och att genomgående tänka "det var bättre förr" är inget bra tecken men man kan såklart tycka det om om delar av "stenåldern" för alla perioder har sina för och nackdelar. Min morfar höll sig ung väldigt länge, delvis beroende på ovan, och att han motionerade upp i hög ålder (över 85). Då han föddes fanns inte ens bilar, men i 80-årsåldern sa han bl a "min bil går inte under 90" Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu