måne Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Kan inte nådige P3 ordna med anmälningarna till järngängsträffen i Surin med tillhörande bokningar av hotell.Och bestämma ett datum 16/4 el.17/4 Med vänlig undran Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Tja Måne, Det ska bli kul, jag är med. Datumet spelar ingen roll. Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Kan ni inte ta det lite senare. Har planer att dra upp runt 23/4. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2010 Sorry,för min del.Jag drar neråt den 23/4 men det är upp till er men tror det var fler som drar iväg vid den tiden bl.a. Erkki och honom vill iaf. inte jag missa Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Sorry,för min del.Jag drar neråt den 23/4 men det är upp till er men tror det var fler som drar iväg vid den tiden bl.a. Erkki och honom vill iaf. inte jag missa Mvh Måne Jomtien No1 ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Tja, Lyftning av denna tråd! P3, dag att börja boka lite rum! Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Har sett P3 sitta och inmundiga diverse drycker hos maitan ,hoppas det inte går överstyr så att han missar att boka rum åt oss Snälla p3 bekräfta rumsbokningen och stilla en gammal mans nerver Mvh Måne som undrar när Erkki åker ner från arlanda? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 Jo visst kan jag boka rum, nu när jag äntligen nyktrat till... Var vill ni bo? Maje-stick eller? Kör era bokningar här så går jag dit och reserverar lite rum och ser till att det blir rummen med vinylmattor samt plastbeklädda möbler, för det lär väl bli en blöt träff. Ang. datum, så bör det bli före den 18e för min del, efter det måste jag till BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Tack min Gud för att du lever Åt Måne med familj kan du boka ett rum från 16/4-18/4 alltså två nätter.Vad det gäller blötheten på mötet så blir det städat,vi har ett digert mötesprotokoll att gå igenom tror även att Odin och Honken+Erkki önskar rum men de läser säkert det här så dom hör nog av sig.Än en gång tack.Och jag hoppas att du vet att det är DU som är arrangören för ev.upptåg d.v.s. matställen med stillsam musik,gärna stråkar.Mvh Måne som ser fram emot att få ses igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Och självklart vill vi bo på Majestic Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 Tja, Majestick vill vi ha! Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Har ni nått officiellt datum? 16. eller 17. April? Plus så måste jag veta om det blir mer än en natt på hotellet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2010 Mig kan du boka in 16-18/4.Mötesdatum är ok för mig vilken dag som helst av de två.Så Måne med fru och barn bokar härmed ett rum för två nätter.Tackar på förhand Mvh Måne som ser framemot att få träffas igen PS se upp för Honkens revansch DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Två rum bokade för 16. och 17. April... Några fler bokningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2010 Hoooonnnnnkkkkkeeeeennnnn,kkkknnnnnaaaaassssseeeeennnnn Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.