broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Lappen! Du berikar forumet på ditt eget lilla speciella knastertorra sätt. Du blir en komisk figur utan att egentligen mena att vara det. Några direkta anlag för spritiualitet har du ju inte. Din humor är inte heller mycket att hänga i granen och du är lite prinsessan på ärten, särskilt vad gäller ämnen som berör thaifrugor i Sverge. Då ikläder du dig riddarens mantel och rider ut till försvar för alla förorättade thaifrugor. I detta är du ganska lik Kim. Men jag tror att du i verkligheten faktiskt är eb ganska ärlig och schysst kille. Dock som sagts något torr och knastrig i dina inlägg på MPR. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Du blir en komisk figur utan att egentligen mena att vara det. Undrar mer vem det passar in på.Fast du kanske vet det men håller masken. Några direkta anlag för spritiualitet har du ju inte. Din humor är inte heller mycket att hänga i granen och du är lite prinsessan på ärten, särskilt vad gäller ämnen som berör thaifrugor i Sverge. Då ikläder du dig riddarens mantel och rider ut till försvar för alla förorättade thaifrugor. I detta är du ganska lik Kim. Kul att du tänder på alla cylindrar och försöker komma åt en med amatörpsykologi Men jag tror att du i verkligheten faktiskt är eb ganska ärlig och schysst kille. Jag vet vilken image jag har här på forumet...vet du din? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Jag vet vilken image jag har här på forumet...vet du din? For en nyfiken - vilken image da? Hur star det till med sjalvinsikten? Att kunna lista ut hur man uppfattas pa MPR maste ju innebara att man kan satta sig in hur alla de udda psykena som huserar pa forumet tanker - klarar du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 555555 nu börjar det igen 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 For en nyfiken - vilken image da? Hur star det till med sjalvinsikten? Att kunna lista ut hur man uppfattas pa MPR maste ju innebara att man kan satta sig in hur alla de udda psykena som huserar pa forumet tanker - klarar du det? Nu menade jag hur BTT uppfattar min image och inte vad andra...var lite otydlig där kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sune Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Du med dina 6 inlägg kanske ska hålla en lite lägre profil vad gäller att gnälla på veteraner som skrivit tusentals inlägg genom åren. Har förstått din tillrättavisning Herr BTT. Hur många inlägg om dig av "brun tunga" karaktär ska jag då göra innan jag får skriva något kritiskt ? Frågar eftersom det tydligen är du som sätter upp reglerna här. sune Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Lappen! Jag vet att din bild eller image av mig är den av den omoraliske horbocken i baren. Jag skulle ju uttrycka det på ett annat sätt. Mer som en hjälpande kund åt en fattig bartjej som behöver pengar för diverse ändamål. Min bild av dig är att du av en händelse hamnat i Thailand och fått smak på söta thaitjejer dock utan några som helst barerfarenheter. Efter din resa till Thailand åker du hem med alla sötingarna på näthinnan och tänker att eftersom jag nu är en så moraliskt högstående individ och vill dejta en thaitjej utan att smutsa ner mig i baren så varför inte börja nätchatta med någon söt tjej istället. Ochså via den vägen träffar du din "fläckfria" fruga. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Bäste herr Sune! Det är inte jag som sätter upp reglerna på MPR. Men efter att ha läst ett antal av dina inlägg kanske forumet ändå skulle må bäst av ifall du inte skrev något överhuvudtaget. Men alla åsikter är ju fria, även om inte alla är så roande alla gånger. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Jag vet att din bild eller image av mig är den av den omoraliske horbocken i baren. Jag skulle ju uttrycka det på ett annat sätt. Mer som en hjälpande kund åt en fattig bartjej som behöver pengar för diverse ändamål. BTT HAHAHAHAHAHAHA Ta det på språklektionerna i plugget för bövelen, det går nog ett och annat drev i HBG i så fall kan man tänka. Så det är numera moraliskt riktigt att idka samlevnad för 1000 bath? HAHAHAHAHAHA. Du förnekar Dig aldrig, fan va skönt med nån som är så orubblig i sin övertygelse. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Bäste herr Sune! Det är inte jag som sätter upp reglerna på MPR. Men efter att ha läst ett antal av dina inlägg kanske forumet ändå skulle må bäst av ifall du inte skrev något överhuvudtaget. Men alla åsikter är ju fria, även om inte alla är så roande alla gånger. BTT Nix BTT, forumet mår bäst av att så många som möjligt skriver även om det inte blir så ofta för alla. Angrip gärna åsikter, men försök undvika personangrepp. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Jag vet att din bild eller image av mig är den av den omoraliske horbocken i baren. Det är du som hela tiden titulerar dig som det.Jag har ALDRIG påstått det. Jag har aldrig dömt eller kommer döma någon som köper sex. Min bild av dig är att du av en händelse hamnat i Thailand och fått smak på söta thaitjejer dock utan några som helst barerfarenheter. Efter din resa till Thailand åker du hem med alla sötingarna på näthinnan och tänker att eftersom jag nu är en så moraliskt högstående individ och vill dejta en thaitjej utan att smutsa ner mig i baren så varför inte börja nätchatta med någon söt tjej istället. Ochså via den vägen träffar du din "fläckfria" fruga. En sak är säker att fast man har över 2400 inlägg betyder inte per automatik att man kommer med nått vettigt Att du kommer med antydningar om att min fru är en prostituerad visar bara vilken låg och osund människa du är. I din lilla värld så kanske varje thaitjej som kommer till Sverige är en fd prostituerad men ack så fel du har. Nu fattar jag varför du "missar" varje träff som MPR haft.Du vågar helt inte med tanke på den dynga du vräker ur dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Lappen! Jag har aldrig kommit med några antydningar om att din fru skulle vara fd bartjej. Det som jag däremot har påstått är att man aldrig kan vara säker på ens tjej förflutna i falangkretsar. Om jag inte missminner mig så har du hävdat att ni träffades via en nätkontakt. Har du fått klara bevis på att damen inte arbetat inom den sk falangbranchen? Eller har du enbart fått muntliga bevis? Saker och ting i Thailand är ofta inte vad de synes att vara. Jag har träffat massor av bartjejer som arbetat många år i barerna och inte fan hade jag kunnat ana att de var gamla rutinerade barrävar. Jag tvivlar inte på att din fruga inte arbetat i bar innan ni träffades men jag kan heller inte acceptera ett kategoriskt nej, så har inte varit fallet. Det spelar givetvis ingen roll i sammanhanget men ska korten läggas på bordet så ska de läggas där på ett korrekt och ärligt sätt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 ja då va det dax igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Jag har aldrig kommit med några antydningar om att din fru skulle vara fd bartjej. Nu orkar jag inte leta reda på dina gamla poster men sluta att ljuga. Det enda du gjort var att komma med antydningar och påståenden på det ena och det andra. Vissa var på gränsen till rena förtalet och riktigt oförskämda. Jag tänker inte presentera "bevis" för någon som kategoriskt anser dom som falska då det gäller thaitjejers förflutna. I dina ögon är "alla" thaitjejer fd bartjejer så varför över huvudtaget försöka. Och du Clion i all vänlighet sluta med det du gör. Du liknar grabben som alltid stod i utkanten av ringen av slagsmålet och hejjade på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 ..cut Och du Clion i all vänlighet sluta med det du gör. Du liknar grabben som alltid stod i utkanten av ringen av slagsmålet och hejjade på. Personligen tycker jag att tex Clions inlägg mer "gjuter olja på vågorna" i all den pajkastning mellan olika personer på forumet. I övrigt inget sagt om tråden eller dess urspårning. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Personligen tycker jag att tex Clions inlägg mer "gjuter olja på vågorna" i all den pajkastning mellan olika personer på forumet. I övrigt inget sagt om tråden eller dess urspårning. Mvh BBJ Det kanske stämmer men det beror på i vilken tråd det är men jag förstår vad du menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Det har väl för i helvete ingen betydelse var ens fru har jobbar förut,huvudsaken att man trivs tillsammans i nuläget.F.D.direktör eller bartjej so what Mvh Måne som unnar alla att ha det bra tillsammans och det tycker jag fler borde göra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Käre Måne. Jag har en fråga till forumets relationsexpert: Min fru råkade i unga år sätta sej på nappen, är hon ändå att betrakta som orörd?? Svar till orolig. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Håller med Måne till 100%, men måste ändå ge Lappen rätt i det han skrive om "dolda" beskyllningar, en sak är totalsäker, BTT skulle inte ha mer chans att överleva än en snöboll i h-vete om han sagt samma saker live. Men det är ju ett troll som aldrig skulle eller har vågat öppna käften vare sig i en bar eller ett 7/11 så varför bry sig. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Mja, Bäste Bror är ju en spelare som är känd för att alltid lägga korten på bordet. På senaste Hem & Skola mötet höll han en lång monolog om sina bravader på Soi 6. Jokern Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Lappen! Jag är faktiskt inte så korkad att jag går omkring och tror att alla thaitjejer är bartjejer eller fd bartjejer. Men träffar man en thaitjej via nätet utan någon som helst kunskap o hennes förflutna så kan man inte heller kategoriskt påstå att tjejen absolut inte har någon erfarenhet av barliv eller andra faranger. Det vi vet är ju att många av de tjejer som tar steget att träffa en utländsk man oftast har tidigare erfarenhet av att verka i områden där det finns många faranger. Det vet vi och så ser verkligheten ut. Att med den kunskapen sedan med bestämdhet påstå att min tjej har absolut aldrig varit i de kretsarna eller haft någonting med det att göra, är väl lite som att likt strutsen sticka huvudet i sanden. Jag har levt med garvade bartjejer under många år och många av dem skulle jag aldrig i livet kunnat tro att de arbetat i bar i många år. Jag håller helt med måne. Det spelar ingen roll vad frugan gjort tidigare, bara man är lycklig. Men man ska inte heller sticka huvudet i sanden på samma gång som man är en hardcoremoralist. Det kan lätt få ett löjets skimmer över sig. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 (ändrad) Jag är faktiskt inte så korkad att jag går omkring och tror att alla thaitjejer är bartjejer eller fd bartjejer Inte? Du har döljt det väldigt bra måste jag säga. För det enda du skriver är motsatsen. Men träffar man en thaitjej via nätet utan någon som helst kunskap o hennes förflutna så kan man inte heller kategoriskt påstå att tjejen absolut inte har någon erfarenhet av barliv eller andra faranger. Men du vet ingenting om mina erfarenheter om henne eller överhuvudtaget om mina erfarenheter av livet. Du drar kategoriskt slutsatsen att alla var lika blåögd som du när du reste utomlands för första gången. Bara för att du gjort dom klassiska misstagen betyder inte att alla gör dom. Jag sticker inte i huvudet i sanden som du påstår utan jag vet mer om min frus förflutna än vad du tror. Tänker som sagt inte försöka bevisa nått för dig för du kommer kategoriskt förneka eller bortförklara dom. Det viktigaste är att jag vet sanningen och att vi är lyckliga tillsammans. Ändrades Mars 10, 2010 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Jag vet ju att du blev erbjuden sex av en tjej som arbetade på en resebyrå. TOT eller vad det nu var. Men moralisk som du är så tackade du nej till erbjudandet. Nu vet jag ju inte hur länge du rest i Thailand som singelpelle. Men det är ju lite häpnadsväckande att man som singelgubbe med handen i syltburken kan vara så ståndaktig när man tom erbjuds sex av en snygg resebyråtjej. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Trodde du som bott i Thailand så många år visste att det heter TAT...Tourism Authority of Thailand. Men det bevisar att du har bara en sorts erfarenhet av Thailand. Ja alla är inte som du som tackar ja till första bästa f***a som erbjuds. Eller är du så inskränkt att du inte kan tänka dig att det finns personer som INTE vill ha sex med prostituerade? Sen så drar du slutsatsen att hon var snygg men det gör du bara för förstärka hur hemsk moralsikt jag är. Ja gud va hemskt det måste kännas att det finns turister som åker till Thailand för att inte hänga i barerna. Att du vill vara med bartjejer är helt upp till dig men det är ingenting för mig.acceptera det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Odin,hon kan nog inte anses som orörd,snarare skakad Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu