Jump to content
IGNORERAD

Steven Seagal ska marknadsföra Thailand


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

B-filmsstjärnan Steven Seagal siktar på att återvända till rampljuset via filmer som ska spelas in i Thailand.
Den 64-årige kampsportaren besökte under dagen det juntautnämnda reformrådet i Bangkok för att uttrycka sitt intresse av att inte bara spela in en, utan två filmer om Thailand och dess kultur, detta enligt rådets vice styrelseordförande Alongkorn Pollabutr.
"Han ämnar att göra två filmer på platser i Thailand. Det kommer vara ett PR-försök för det vackra Thailand, såsom dess platser, kultur, konst och kampsport," sade Alongkorn. Han beskrev även Seagal som en skådespelare med långtgående band med Thailand. "Mr. Steven utövar buddhism och han älskar och respekterar Hans Majestät Konungen". Seagal blev stor under 80-talet, men såg sin karriär dala under det kommande decenniet.

 

14613227031461323309l.jpg
Källa

 

Ändrades av MPR Nyheter
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    8

  • Tommy

    5

  • kitungmakmak

    5

  • Atom

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Above the Law och Under Siege är väl gamle Steve's mest kända filmer och det är kanske de titlarna som fått det att kittla i juntan.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Elakt att kalla honom B-skådis. Jag gillar hans filmer i alla fall, även om jag inte på rak arm kommer på varför.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jobbade han inte som sheriff eller liknande någonstans i USA också förut. Minns jag såg någon dokumentär om det för en tid sedan.

På bilden ser han onekligen ut som Goliat jämfört med de mindre Thailändarna.....

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Elakt att kalla honom B-skådis.

Ja, C-skådis är kanske mer passande...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev Benriach:

Ja, C-skådis är kanske mer passande...

Jag är ju inte nån cineast, men han brukar leverera det jag förväntar mig av filmer han är med i. Tidsfördriv helt enkelt.

 

Samma med Thailand, perfekt ställe att tillbringa den trista delen av året på. Så dom passar nog bra ihop, bara han inte försöker sig på nåt avancerat och dubbel, trippelbottnat manus. Slåss och kuta är han ju bra på.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Steven Seagal får vara hur mycket B-skådis som helst, ingen kan ta ifrån honom att rattat Erika Eliniaks fina tutor i Under siege :D

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Elakt att kalla honom B-skådis. Jag gillar hans filmer i alla fall, även om jag inte på rak arm kommer på varför.

Definitionen av att vara helt ute. Sämre än b-skådis, är när man börjar göra film i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
2 minuter sedan, skrev Khonis:

Definitionen av att vara helt ute. Sämre än b-skådis, är när man börjar göra film i Thailand.

555, tja det ligger kanske nåt i det. Men det har ju gjorts bra filmer i Thailand åxå, nån James Bond (Mannen med den gyllene pistolen tror jag det var) och även The beach (på koh phi phi) eller vad den nu hette som jag gillade i alla fall.

 

Men smaken är som baken, så länge dom inte dubbar fanstyget till Thai så är jag nöjd.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Half past dead och Exit Wounds är bra Seagal rullar

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är ju någon sort av "sheriff med gula kontrast brillor" som jagar bus med ett Tv team i släptåg i den delstaten han bor!!

Ändrades av Nineteen68

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
21 minuter sedan, skrev Nineteen68:

Har är ju någon sort av "sheriff med gula kontrast brillor" som jagar bus med ett Tv team i släptåg i den delstaten han bor!!

Hette väl nåt i stil med Lawman, inte sett nåt av det dock.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Äntligen :great:

 

Nu blir det ordning på torpet

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man som han en beundrare av Putin, säger det mycket om honom som människa. Han kommer nog att kunna göra många bra deal med Juntan.

 

Hade hellre sett J-C van Damme göra nya filmer (i Thailand).

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Wangthong:
15 minuter sedan, skrev Wangthong:

Är man som han en beundrare av Putin, säger det mycket om honom som människa. Han kommer nog att kunna göra många bra deal med Juntan.

 

Hade hellre sett J-C van Damme göra nya filmer (i Thailand).

Är man som han en beundrare av Putin, säger det mycket om honom som människa. Han kommer nog att kunna göra många bra deal med Juntan.

 

Hade hellre sett J-C van Damme göra nya filmer (i Thailand).

J-C Van Damme är helt dekis. Han är helt sönderknarkad. Steven Seagal har gjort många kultrullar. Hard to kill, Abow the law, osv,

Link to comment
Dela på andra sajter

Spiken i kistan för Thailand! Fan, jag trodde inte att det gick sänka skutan fortare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
4 minuter sedan, skrev Muimatt:

Spiken i kistan för Thailand! Fan, jag trodde inte att det gick sänka skutan fortare...

Ja en sån jävla slow motion man 

Link to comment
Dela på andra sajter

Man minns ju såklart (?) Belly of the beast som de länkade till i artikeln och som utspelas i Thailand. Kanske kan vi på MPR hjälpa Steven med ett manus denna gång, vad sägs om ett uppdrag att utrota taxi-maffian på Phuket, tex. :-)

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Steven Segal är grymt bra, eller har varit det i alla fall.

Har aldrig sett en film där han haft huvudrollen, som vart dålig, "The best of the best"!!!

 

Skall genast se Belly of the beast, en fantastisk film, och Under siege... den bästa actionrullen någonsin?

 

OK, han har bra kontakt med Putin, det känns väl lite trist?

Men Putin är inte bara dålig, Han kommer inte att vika sej för Islamiseringen.

Han är ju inte Miljöpartist, Kan bli Europas sista hopp... Om inte President Trump skickar hit lite fredsskapandestyrkor inom en snar framtid...

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wangthong:

Är man som han en beundrare av Putin, säger det mycket om honom som människa. Han kommer nog att kunna göra många bra deal med Juntan.

 

Hade hellre sett J-C van Damme göra nya filmer (i Thailand).

Vad är det för fel på Putin? de flesta ryssar älskar honom.

Det är vår propaganda som gör Putin till en dålig människa för att vi VILL gå med i NATO.

Varför ingen kritiserar USA med sina 900 militära baser i 150 länder som i praktisk taget omringar Ryssland.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på Putin? de flesta ryssar älskar honom.

Det är vår propaganda som gör Putin till en dålig människa för att vi VILL gå med i NATO.

Varför ingen kritiserar USA med sina 900 militära baser i 150 länder som i praktisk taget omringar Ryssland.

 

150 länder ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är inte min favorit direkt.

Kampfilmer skall spelas av skickliga kampsportare inte av en som lyckats få en bälte.

Bruce lee, chuck norris eller chackie och en till som jag inte har på tungan.

Kung fu hustle eller sådant är också roliga filmer och titta på.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...