Jump to content
IGNORERAD

Kinesiska turister i blåsväder efter tvätt av fötter på Phi Phi


MPR Nyheter

Recommended Posts

Åtminstone Kineser från Kommunistkina Det är ett jävla pack Resten är hyfsade

Offe

 

Har bott och jobbat i Taiwan i 4 år nu och kan bara hålla med. Det kommer ca 7 miljoner fastlands kineser hit på semester per år, och dom märks. På ett dåligt sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Shovel78

    9

  • Kenneth4618

    5

  • Baa

    4

  • Lappen

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

jorake pitpokkati

Så många här som klagar på ryssarna, men tror nog att det är kineserna som är avskummet bland thailandsturisterna.

 

Inga som är så totalt iq befriade som kineserna. 

 

Tänk er bara att äta ägg kokade i urin!

 

Totalt sjuka i huvudet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, hon pratade en del om toaletter och det är ett sattyg med alla dessa kineser som går på thailändska offentliga toaletter runt i hela landet och skitar ner.

Jävla oskick, bättre att dom sket utanför!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

LOL jag har då aldrig sett en Thailändare vänta på sin tur...

 

Tydligen har du aldrig varit till Thailand med andra ord

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen har du aldrig varit till Thailand med andra ord

 

Prova att åka buss i Bangkok, påminner om skolan när jag var liten. Alla försökte komma först in i skolbussen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Verkar som det finns en del smygrasister på forumet :wink:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Funderade lite om jag skulle kunna skilja på en fottvättränna och en pissränna som vi har på vissa barer i Sverige, i alla fall om dom var placerade lite avskiljt båda två och inte uppmärkta på nåt sätt. Har aldrig sett en fottvättränna så jag vet faktiskt inte.

 

Står den helt synligt och det står 5 pers och tvättar fötterna i den så skulle jag väl anat att det inte var en pissränna i alla fall. Men annars...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova att åka buss i Bangkok, påminner om skolan när jag var liten. Alla försökte komma först in i skolbussen.

 

Så det betyder att inte någonstans står dom i kö?

Har du någonsin handlat på tex Tesco Lotus? Står dom i kö där eller tränger dom sig före där också?.

Link to comment
Dela på andra sajter

LOL jag har då aldrig sett en Thailändare vänta på sin tur...

Jaså inte? Aldrig har en Thailändare gått före mig i kön!

 

post-9848-0-68116000-1427151960_thumb.jpDetta är ett sätt att köa i värmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som det finns en del smygrasister på forumet :wink:

Den va ny. Rasist om man förväntar sig vanligt folkvett av andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Upplysning är nog bra. Det är inte så lätt att veta alla seder och bruk överallt.

Då kanske det är lämpligt att ta reda på det innan man gör något du är osäker på, men det är ju typiskt för dessa diktaturens kreatur ryssar och kineser att göra precis som man vill när man inte är hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som det finns en del smygrasister på forumet :wink:

 

Där har fel!

 

Inte om att dom är många. Men att dom skulle smyga särskilt mycket med vad dom tycker har jag inte uppfattat. MPR känns som en "Avpixlat Light" ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske det är lämpligt att ta reda på det innan man gör något du är osäker på, men det är ju typiskt för dessa diktaturens kreatur ryssar och kineser att göra precis som man vill när man inte är hemma.

Jag? Jag kan gott erkänna att jag inte vetat (eller vet) allt om alla seder och bruk dit jag kommit/kommer, och jag har trampat i klaveret många gånger.

 

Men alla kan ju inte vara lika bra som MPR-eliten som vet allt, jag utgår ifrån att det är härifrån Magdalena Ribbing hämtar inspiration till sin etikettskola :good: . Dock är jag villig att lära och är så öppen och respektfull jag kan i situationer som är nya för mig. Men man kan inte göra alla glada... ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag? Jag kan gott erkänna att jag inte vetat (eller vet) allt om alla seder och bruk dit jag kommit/kommer, och jag har trampat i klaveret många gånger.

 

Men alla kan ju inte vara lika bra som MPR-eliten som vet allt, jag utgår ifrån att det är härifrån Magdalena Ribbing hämtar inspiration till sin etikettskola :good: . Dock är jag villig att lära och är så öppen och respektfull jag kan i situationer som är nya för mig. Men man kan inte göra alla glada... ...

11 e budordet.

Du skall icke käfta dig på MPR emedan profeterna dig skola straffa!   :fool: 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 e budordet.

Du skall icke käfta dig på MPR emedan profeterna dig skola straffa!   :fool: 

Tydligen. Jag vet inte hur det gick från att jag tyckte det var bra att de informerade turister om saker till att JAG ska börja ta reda på saker innan jag minsann försöker mig på nåt... Och det är ju bara tisdag oxå... ... :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

11 e budordet.

Du skall icke käfta dig på MPR emedan profeterna dig skola straffa!   :fool: 

Skicka ett PM till Pastor Fritz så ska jag se vad jag kan vidtaga för lämplig åtgärd. ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Den va ny. Rasist om man förväntar sig vanligt folkvett av andra.

Tog du åt dig ?

Finns en del som kallar folk för rasister om de ogillar tiggare. Men kineser går tydligen bra

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Där har fel!

Inte om att dom är många. Men att dom skulle smyga särskilt mycket med vad dom tycker har jag inte uppfattat. MPR känns som en "Avpixlat Light" ibland.

Tycker mer det verkar var PK elitens och godhetsapotlarnas högborg ;-)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker mer det verkar var PK elitens och godhetsapotlarnas högborg ;-)

Hasipp-hasipp enligt min mening, alltså 50/50  ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog du åt dig ?

Finns en del som kallar folk för rasister om de ogillar tiggare. Men kineser går tydligen bra

Du får gärna kalla mig rasist om det ger dig våta drömmar, det bjuder jag på. Du kanske inte vet vad vanligt folkvett är? Dessutom är fastlands kineser ett jävla pack, det vet Allah.

Ändrades av Shovel78
Link to comment
Dela på andra sajter

Du får gärna kalla mig rasist om det ger dig våta drömmar, det bjuder jag på. Du kanske inte vet vad vanligt folkvett är? Dessutom är fastlands kineser ett jävla pack, det vet Allah.

Vad har Allah med kineser att göra ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vette faan, men det lät jävligt kul.

Din humor haltar en hel del

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...