Maitan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Fel - men första bokstaven var i alla fall rätt. Det var inte dåligt eller hur Nilsson. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Hej! Det är stationen i Ban huay Yang! //Stefan There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Hej! Det är stationen i Ban huay Yang! //Stefan Yes - hel rätt! Du kör vidare - jag ska på lunch nu . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Tack Siam-Nilsson! Jag har mycket dåligt med bilder på den här datorn och dåliga är de också! För några år sedan ruttnade jag och mina söner på den regniga sommaren i Sverige. Vi tog en sista minuten till detta resmål, vilket vi snabbt ångrade! Det var i alla kategorier den sämsta resa jag hittills gjort. Det enda positiva var att när man beställde en grogg fick man ett helt dricksglas fullt med vodka! Vilket land? +för staden vi gjorde en utflykt till //Stefan Ändrades September 3, 2010 av Stefan There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Bulgarien och Burgas? /mvh Ändrades September 3, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Bulgarien och Burgas? /mvh Bulgarien är rätt svar! Men staden heter Varna. Mamma....... kör vidare! //Stefan There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Bulgarien är rätt svar! Men staden heter Varna. Mamma....... kör vidare! //Stefan Körde en liten annorlunda Bulgarienresa en gång. Flög in till Isanbul och flög ut från Sofia och tog tåg och buss mellan städerna och passerde nog både Burgas och Varna. Trivdes ganska bra i Bulgarien faktiskt men det kan väl bero på var man hamnar. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Ska vi laga mat?? Vi börjar med att leta fram kryddorna. Vad ska 'jag' laga? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Det var svårt. Det känns som att kryddorna på bordet finns i alla Thailändska rätter, fast äggen gör mig:huh: Ändrades September 3, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Det var svårt. Det känns som att kryddorna på bordet finns i alla Thailändska rätter, fast äggen gör mig:huh: Visst har du rätt i att dom kryddorna används i det mesta, men om vi mortlar alla kryddor och lägger till en stor bit kött, kanske receptet klarnar? /mvh Ändrades September 3, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Ser bra ut Du ska laga Kamin? tror jag? Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Ser bra ut Du ska laga Kamin? tror jag? Mvh Svampen Fel. Jag ska laga på gasolspis. Det här kan nog bli det mesta men om jag stoppar in nästa bildledtråd blir det nog lättare. men vi väntar lite.. tar en textledtråd. Grisköttet skall malas till färs innan vi fortsätter . /mvh Ändrades September 3, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Pad grapaow moo vet ej om stavningen är rätt? Eller pat piken moo? Mvh Svampen Ändrades September 3, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Saioa heter maträtten tror frun, Nån typ av stark korv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Saioa heter maträtten tror frun, Nån typ av stark korv Visst ska det bli körv. Fullständiga receptet här : Kör på Micke!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Var är jag nu ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Oj vilken (ful) arkitektur. Många europeer på bilden, mestadels norderuropeer? Konstruktion på gång... lite blå vit flagga ... Kreta??? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Lite vidare perspektiv än mamma B säger Grekland! Mvh Svampen"Thakziki man" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Vi är i Europa så långt rätt, men fel land än så länge. Vill ha rätt land och stad för rätt svar. Fler ledtrådar följer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Bulgarien och sunny beach Ändrades September 3, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Det har du rätt i Mr Chaweng Lägg in en ny bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Bulgarien och sunny beach Det har du rätt i Mr Chaweng Lägg in en ny bild Vad betyder "fan i helvete pappa" sa min dotter idag. Jag förklarde att det betyder att dom fotbollspelarna med dom gulblå tröjaorna ska sparka bollen i det vita nätet som kallas mål många många gånger. men upprepar fanihelvete igen. risk för att jag har bott en natt på det hotelllet vid närmare eftertanke!!! /mvh Ändrades September 3, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Vad betyder "fan i helvete pappa" sa min dotter idag. Jag förklarde att det betyder att dom fotbollspelarna med dom gulblå tröjaorna ska sparka bollen i det vita nätet som kallas mål många många gånger. men upprepar fanihelvete igen. risk för att jag har bott en natt på det hotelllet vid närmare eftertanke!!! /mvh Du kanske kan denna MBFPK, då du vill att Sverige ska vinna Var ligger denna borg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Spontan gissning: Chişinău. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Nej det var fel Anknytning till ett land som kommer att diskuteras dem närmsta dagarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu