Jump to content
IGNORERAD

Rysk 27-åring som vandrade ut i havet på Phuket har hittats död


MPR Nyheter

Recommended Posts

:ironi:

Tja så här ser jag det finns väll ingen av oss som skrikit åt  folk jävla idi*t, absolut inte varit med prostituerade,  aldrig druckit oss skit full eller haft en åsikt som var helt åt helvete Så Mr: evardpop sug min k*k och drag åt helvete din präktiga riktiga jävel. Ryssjäveln gick ner i havet och dränkte sig , hur jävla många ryssar super ihjäl sig eller hur många thai horor inte sitt liv, å fan skall vi göra åt det?

 

Tja man kan väll knäppa på sig nån knapp vägra prostituerade i far east  springa runt  på nått jävla torg i Sverige med spar bössor för stackars ryska män med alkoholproblem.  Eller också se på nån jävla graffiti  skit i Bangkok och känna sig så jävla präktig  och intellektuell så. För övrig har jag haft mig några riktiga jävla snapsar OP och en Jansson hos SC så nu skall jag ge kärningen en jävla omgång eller om det blir tvärt om. :ironi:

Usch vilket otrevligt inlägg! Inte konstigt att du och SC är kompisar. Vad får dig att tro att jag skulle ha något som helst intresse av att va i närheten av den där grejen du har mellan benen. Det får du väl be nån billig hora om som inte är allt för kräsen. Såvida du inte gör det själv då vilket lär bli svårt om du till ävetyrs råkar gå på samma diet som SC. Du har uppenbarligen, liksom fler i tråden, fått om bakfoten om vad innebörden av präktig är så slå upp det! Präktig har jag förresten aldrig tidigare blivit kallad före inträdet i denna tråd. Och riktiga jävel...finns det oriktiga sådana menar du? Vänligen

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • edvardpop

    9

  • Soengsang

    6

  • Scandinaviancorner

    6

  • stefan5300

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner

Ja usch vilket otrevligt inlägg!   För helvete människa Jag säger precis vad jag tycker och tänker.

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja nu är det billiga horor som duger inte lyx horor då?, det duger dom tydligen i din människosyn. Eller vad var det en  känd  diktare sa- jag är en slashas du är en sprätt.

Ja nu har jag haft samma kvinna i 25år. Så är det henne du syftar på så varnar jag dig. Efter  snart 30 år som utlands arbetare så besitter jag en viss culture awerness vill jag tro och vad fan har dieten att göra med vilken människa man är. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som aldrig gjort något dumt eller ogenomtänkt på fyllan ska givetvis vara först att pissa på graven. Även om jag ser mig själv som hyfsat ansvarstagande och med ett gott ölsinne så tror jag inte jag överdriver om jag säger att jag åtminstone tjugo gånger under mitt liv kunde dött på fyllan med lite otur så jag pissar nog hellre åt något annat håll. Jag har ingen aning om ryssen var en idi*t eller om han ens ville begå självmord, jag tycker bara det är tragiskt att någons liv tar slut när vederbörande bara är 27 år och är på, vad som troligen var, sitt livs största semester.

 

Det som slår mig allt oftare när jag läser MPR är hur annorlunda så många här tänker mot alla andra jag lärt känna genom livet. I tråd efter tråd läser jag värderingar och tankesätt som jag inte alls känner igen från någonstans; varken hos mina släktingar som är bönder och arbetarklass, mina barndomsvänner som är allt från långtidsarbetslösa till småchefer eller mina universitetspolare som mestadels är hyfsat välavlönade. Antingen så är svenskar som är tillsammans med thailändskor och/eller reser mycket till Thailand väldigt annorlunda från nästan alla andra svenskar eller så finns det ett "forumfenomen". Forumfenomenet skulle kunna vara att folk vill spetsa till sina tankar för att göra det de skriver lite intressantare, och generera karma, men det skulle också kunna vara att många är ovana att uttrycka sig i skrift och därför skriver saker de egentligen inte riktigt menar. För MPRs skull hoppas jag verkligen på forumfenomenet....... 

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja usch vilket otrevligt inlägg!   För helvete människa Jag säger precis vad jag tycker och tänker.

Det är bara så att du verkar ha otur när du tänker, så tänk inte så mycket, verkar mest ge dig problem..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har diskuterats två saker här.

 

Dels denna ryss som drunknade, på egen hand. Vi kan inte ens veta om det var avsiktligt självmord eller något som helst om omständigheterna i övrigt. Att då börja yva sig på det ena eller andra sättet och haspla ur sig en massa obetänkta dumheter anser jag vara ganska onödigt. Lite barnsligt faktiskt.

 

Sedan har det glidit in på självmord i allmänhet. Där råkar jag ha lite färsk erfarenhet från min umgängeskrets. En bekant tog livet av sig. Han var deprimerad. Rent objektivt hade han inget större skäl att vara det, han hade ett bra jobb, bostad, bil, fin mullig MC, nyss träffat en tjej - livet borde lekt. Men han var psykiskt sjuk, hade käkat tunga psykofarmaka i många år, nästan halva sitt liv, och beslutat sig för att lägga av med medicinen, mest på grund av allvarliga biverkningar. Det blev dödsfall i familjen, han började dricka och en vacker dag kom beskedet att han gett upp och tagit sitt liv. En bra kille, hjälpsam och omtänksam, gjorde aldrig någon medvetet illa. Jag gillade honom och saknar honom.

 

Försök förstå att den som kallar honom för idi*t, den slår jag in pannbenet på!

Ändrades av Celsius
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett scenario kan vara att han gick ut för " kyla " ner sig och strömmarna tagit honom är ju ganska kraftiga strömmar denna årstid

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, som sagt starka strömmar och alkoholintag är inte en kombination som rekas...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är så svårt och förstå?

 

Det har ju gått jävligt fel om någon tar livet av sig, och det är tragiskt för alla!

Normala människor har spärrar, pga hänsyn till nära och kära att inte göra något så drastiskt, och egoistiskt som mest sårar andra, fegt med andra ord!

Det är vad jag tycker, får jag tycka det för dig och fjantarna som ger dig karma?

 

En tråd som denna är ju jävligt tragisk, varför måste du in i alla skittrådar och tycka om andras tyckande, är du så jävla  lealös så du inte har någon egen tanke om topic?

Klart du får tycka vad du vill trots att det är konstigt och även om det är aningen sinnesförvirrat att kalla de som inte är av samma åsikt som dig för fjantar. Fixar du inte bli emotsagd? Jag har inte sett ett enda försök till att vara rolig från banarnes sida(vilket du verkar ha oerhört svårt för) i tråden. Ifall det här en skittråd kan jag inte förstå varför du nödvändigtvis måste skriva i den. Ganska löjeväckande faktiskt men också lite roligt.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, som sagt starka strömmar och alkoholintag är inte en kombination som rekas...

 

Baksuget när vågorna går ut har jag testat nykter på samui, det var inte att leka med. Med lite promille i kroppen kanske jag inte heller hade varit här.

 

Finns väl nåt skäl till att dom har badvakter, röda flaggor och annat.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du får tycka vad du vill trots att det är konstigt och även om det är aningen sinnesförvirrat att kalla de som inte är av samma åsikt som dig för fjantar. Fixar du inte bli emotsagd? Jag har inte sett ett enda försök till att vara rolig från banarnes sida(vilket du verkar ha oerhört svårt för) i tråden. Ifall det här en skittråd kan jag inte förstå varför du nödvändigtvis måste skriva i den. Ganska löjeväckande faktiskt men också lite roligt.

 

Skittråd var fel, ville nog ha skrivit tragisk tråd eller liknande.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

i Pattaya var det en annan idi*t som hoppa ut från fjärde våningen efter ha blivit blåst av kärringen.

Fy fan vilka loosers. Det är väll bara att hitta en annan . Finns ju några att ta av här..

Link to comment
Dela på andra sajter

i Pattaya var det en annan idi*t som hoppa ut från fjärde våningen efter ha blivit blåst av kärringen.

Fy fan vilka loosers. Det är väll bara att hitta en annan . Finns ju några att ta av här..

Många som gjort fast inte från samma våning
Link to comment
Dela på andra sajter

i Pattaya var det en annan idi*t som hoppa ut från fjärde våningen efter ha blivit blåst av kärringen.

Fy fan vilka loosers. Det är väll bara att hitta en annan . Finns ju några att ta av här..

Vilket kan ha inneburit att han förlorade kontakten med sina barn, förlorade sitt hus samt sina livs besparingar, men vilken jävla looser det måste varit. :wink:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...