Jump to content
IGNORERAD

Rysk 27-åring som vandrade ut i havet på Phuket har hittats död


MPR Nyheter

Recommended Posts

Skrattretande att en sådan kommentar ges av någon som ligger i topp vad det gäller karma...

Ett tips i allmening är att du går och bajsar istället eller fortsätter lägga in gamla bilder från

förr på tex stränder, hotell, torskar och horor samt en massa annat trevligt som får rävarna

på forumet att dräggla och längta tillbaks.

 

Kan också tycka att Scandinavian Corner är lite bufflig ibland men jag gillar honom för det men han är ju rak, ärlig och ingen hycklare.

Att gnälla på vad han visat bildmässigt är ju bara löjligt och grundar sig säkert bara på din avundsjuka på vad SC upplevt i sina många år.till sjöss.

 

Tycker att du ska köpa och läsa SC´s bok som är mycket trevlig underhållning.

post-3132-0-44131000-1413689161.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • edvardpop

    9

  • Soengsang

    6

  • Scandinaviancorner

    6

  • stefan5300

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, faktiskt lite mer avslappnande än de som vill ge skenet av att de är så jävla präktiga hela tiden...

Konstigt. Avslappnat och uppriskande med någon som utan någon större tankeverksamhet mer än gärna vräker ur sig oförskämdheter.

Du har förmodligen förväxlat präktighet med allmän hyfs.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är. ågra fega stackare som bara tänker på sig själva. Helvete det går alltid att komma igen..

Ännu ett lågvattenmärke. Inget att förvånas över förvisso. Dricker du när du skriver på forumet så sluta gärna med det.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan också tycka att Scandinavian Corner är lite bufflig ibland men jag gillar honom för det men han är ju rak, ärlig och ingen hycklare.

Att gnälla på vad han visat bildmässigt är ju bara löjligt och grundar sig säkert bara på din avundsjuka på vad SC upplevt i sina många år.till sjöss.

 

Tycker att du ska köpa och läsa SC´s bok som är mycket trevlig underhållning.

attachicon.gifpost-4534-0-59264700-1411800212_thumb.jpg

Är det rakt och ärligt att kalla andra för idi*ter? Var läser du in att jag skulle vara avundsjuk över vad SC har upplevt? Eller att jag gnäller över att han lägger in en massa bilder. Det är ju det han ska göra. Inte skriva.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det rakt och ärligt att kalla andra för idi*ter? Var läser du in att jag skulle vara avundsjuk över vad SC har upplevt? Eller att jag gnäller över att han lägger in en massa bilder. Det är ju det han ska göra. Inte skriva.

 

Så som du skrev så tyckte jag att det verkade som att du inte gillade hans bilder med hotell, torskar och horor som andra drägglade över.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis är man i psykisk obalans om man tar livet av sig, det är lika jävla fegt och hänsynslöst mot sina anhöriga som det är tragiskt.

 

Ett riktigt lågvattenmärke till inlägg.

 

I de fall där tex psykisksjukdom gör att man mår så dåligt att man helt enkelt tar livet av sig för att det inte går att härda ut skall man inte nämna feghet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett riktigt lågvattenmärke till inlägg.

 

I de fall där tex psykisksjukdom gör att man mår så dåligt att man helt enkelt tar livet av sig för att det inte går att härda ut skall man inte nämna feghet.

Håller med dig här..

Kalla det feghet, när man inte ser en annan utväg.

Verkar som vissa inte förstår hur dåligt många på denna planet mår..

Saknar väl empati och förståelse för sina medmänniskor...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv jobbat i psykiatrin i många år och varit med om folk som tar bort sig.

Orsakerna är för det mesta psykisk ohälsa och ångest mm och nästan aldrig feghet.

Ändrades av Thaigren
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det rakt och ärligt att kalla andra för idi*ter? Var läser du in att jag skulle vara avundsjuk över vad SC har upplevt? Eller att jag gnäller över att han lägger in en massa bilder. Det är ju det han ska göra. Inte skriva.

 

Om jag tycker att någon är en idi*t då är det väl rakt och ärligt att skriva det än att jag skriver att han var nog snurrig i huvudet, när jag tycker att det är en idi*t.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag tycker att någon är en idi*t då är det väl rakt och ärligt att skriva det än att jag skriver att han var nog snurrig i huvudet, när jag tycker att det är en idi*t.

Är det så ditt vardagliga liv ser ut?

Kalla folk för idi*ter, när de inte är av samma åsikt som dig?

Behandlar du dina grannar så i risbyn, för där lär det väl hända ganska märkliga händelser dagligen?

Tror de flesta inte är så öpnna med sin ärighet ute i vardagslivet, men här så är det lätt att brösta upp sig.. :)

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett riktigt lågvattenmärke till inlägg.

I de fall där tex psykisksjukdom gör att man mår så dåligt att man helt enkelt tar livet av sig för att det inte går att härda ut skall man inte nämna feghet.

Hela du är ett lågvattenmärke, så bara knip din flabb TÖNT!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela du är ett lågvattenmärke, så bara knip din flabb TÖNT!

 

Små tandlösa hundar skäller ju högst.

 

Att du skulle kunna förstå hur svårt sjuka människor kämpar med tillvaron är väl att begära lite för mycket ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det så ditt vardagliga liv ser ut?

Kalla folk för idi*ter, när de inte är av samma åsikt som dig?

Behandlar du dina grannar så i risbyn, för där lär det väl hända ganska märkliga händelser dagligen?

Tror de flesta inte är så öpnna med sin ärighet ute i vardagslivet, men här så är det lätt att brösta upp sig.. :)

Rock on!

Var har jag skrivit det.

Har hänt att jag idi*tförklarat folk i risbyn, ja. gillar inte när folk eldar sophögar med bland annat plast i och förpestar min tillvaro

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så som du skrev så tyckte jag att det verkade som att du inte gillade hans bilder med hotell, torskar och horor som andra drägglade över.

Nej då! Fast drägglar gör jag väl iof sig inte. Brukar oftast lägga till en passande smiley när motsatsen ska antydas.

Möligt att ordet "trevlig" var felvalt och och satte myror i huvudet på dig.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Var har jag skrivit det.

Har hänt att jag idi*tförklarat folk i risbyn, ja. gillar inte när folk eldar sophögar med bland annat plast i och förpestar min tillvaro

Nu kan jag medge att det blev lite fel med där, men ni är många som ändå försvarat pannbens marodören för sin öppenhet, med att idi*tförklara alla, som inte tycker som han.

Du åkte bara med av farten... Ursäkta för det..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan jag medge att det blev lite fel med där, men ni är många som ändå försvarat pannbens marodören för sin öppenhet, med att idi*tförklara alla, som inte tycker som han.

Du åkte bara med av farten... Ursäkta för det..

Rock on!

 

Inga problem, Rocka på.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fegt kan jag kalla det om man gör det för att man inte kan ta tag i en situation, är man sjuk och inte kan hantera situationer så är det ju en helt annan sak.

 

Men varför detta hände, är det väl ingen som vet.

 

Det drunknar vuxna simkunniga män i Sverige åxå, på fyllan ifrån en båt med byxan nere = pissnödig? Då är det mer dumt, onödigt och kunde undvikits med en flytväst tex. Eller att inte blanda supande med fiskande.

 

Gör man det för att straffa nån... hämnd om man nu kan kalla det det så är det fegt enligt mig. Dessutom jäkligt korkat, vi har ju bara ett liv. Resten går troligen att lösa på nåt sätt.

 

Jag hoppas på att det var en olyckshändelse, inte en medveten handling. Olyckor kan hända vem som helst.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

:ironi:

Var har jag skrivit det.

Har hänt att jag idi*tförklarat folk i risbyn, ja. gillar inte när folk eldar sophögar med bland annat plast i och förpestar min tillvaro

Tja så här ser jag det finns väll ingen av oss som skrikit åt  folk jävla idi*t, absolut inte varit med prostituerade,  aldrig druckit oss skit full eller haft en åsikt som var helt åt helvete Så Mr: evardpop sug min k*k och drag åt helvete din präktiga riktiga jävel. Ryssjäveln gick ner i havet och dränkte sig , hur jävla många ryssar super ihjäl sig eller hur många thai horor inte sitt liv, å fan skall vi göra åt det?

 

Tja man kan väll knäppa på sig nån knapp vägra prostituerade i far east  springa runt  på nått jävla torg i Sverige med spar bössor för stackars ryska män med alkoholproblem.  Eller också se på nån jävla graffiti  skit i Bangkok och känna sig så jävla präktig  och intellektuell så. För övrig har jag haft mig några riktiga jävla snapsar OP och en Jansson hos SC så nu skall jag ge kärningen en jävla omgång eller om det blir tvärt om. :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Små tandlösa hundar skäller ju högst.

 

Att du skulle kunna förstå hur svårt sjuka människor kämpar med tillvaron är väl att begära lite för mycket ..

 

Vad är så svårt och förstå?

 

Det har ju gått jävligt fel om någon tar livet av sig, och det är tragiskt för alla!

Normala människor har spärrar, pga hänsyn till nära och kära att inte göra något så drastiskt, och egoistiskt som mest sårar andra, fegt med andra ord!

Det är vad jag tycker, får jag tycka det för dig och fjantarna som ger dig karma?

 

 

 

En tråd som denna är ju jävligt tragisk, varför måste du in i alla skittrådar och tycka om andras tyckande, är du så jävla lealös så du inte har någon egen tanke om topic?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är så svårt och förstå?

 

Det har ju gått jävligt fel om någon tar livet av sig, och det är tragiskt för alla!

Normala människor har spärrar, pga hänsyn till nära och kära att inte göra något så drastiskt, och egoistiskt som mest sårar andra, fegt med andra ord!

Det är vad jag tycker, får jag tycka det för dig och fjantarna som ger dig karma?

 

 

 

En tråd som denna är ju jävligt tragisk, varför måste du in i alla skittrådar och tycka om andras tyckande, är du så jävla lealös så du inte har någon egen tanke om topic?

 

 

Nu skriver du om saker du inte har en aning om.

 

Finns de som begår självmord för att de mår så dåligt att de inte orkar längre och inte ser något alternativ.

 

De är sjuka och inte ett dugg egoistiska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skriver du om saker du inte har en aning om.

 

Finns de som begår självmord för att de må.r så dåligt att de inte orkar längre och inte ser något alternativ.

 

De är sjuka och inte ett dugg egoistiska.

 

Men det är ju det jag skriver, de saknar spärrar som friska människor har!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man så jävla dum att man går rätt ut i vattnet mitt i natten på grund av ett bråk med en kärring så är man en stor jävla jubel idi*t..

Ja han va ju ryss..
Link to comment
Dela på andra sajter

Borde ha citerat det här inlägget av dig istället:

 

Givetvis är man i psykisk obalans om man tar livet av sig, det är lika jävla fegt och hänsynslöst mot sina anhöriga som det är tragiskt.

 

Ja det är tragiskt, men inte jävla fegt och hänsynslöst

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde ha citerat det här inlägget av dig istället:

 

 

Ja det är tragiskt, men inte jävla fegt och hänsynslöst

 

Ok..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...