kharess Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 http://www.metro.se/...se=1&position=1 Never forget Sadako Sasaki. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Det är alltså samma sak att köpa slavar som att umgås med brudar i Thailand. Förskräckligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 QuoteDet är alltså samma sak att köpa slavar som att umgås med brudar i Thailand. Förskräckligt! Det är alltså samma sak att köpa slavar samt att uttnyttja dom (sexuellt?) som att umgås med brudar i Thailand. Förskräckligt! Något haltande jämförelse måste jag nog medge även om jag annars tycker Elvis är en skitbra serie. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kharess Inlagd Oktober 20, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Jag blev faktiskt jäkligt överraskad när jag såg den i tidningen imorse. Jag gillar Elvis och tycker att han är störtskön ibland, men imorse såg jag bara något plumpt tecknat, helt befriat från humor. Även om man nu inte hade "starka band" till Thailand så hade jag haft svårt att se det roliga. Never forget Sadako Sasaki. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 QuoteJag blev faktiskt jäkligt överraskad när jag såg den i tidningen imorse. Jag gillar Elvis och tycker att han är störtskön ibland, men imorse såg jag bara något plumpt tecknat, helt befriat från humor. Även om man nu inte hade "starka band" till Thailand så hade jag haft svårt att se det roliga. Håller med! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk2 Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Har kanske svårt att se det roliga också. MEn det börjar bli väldigt vanligt bland allt yngre (och äldre) killar att ha just den inställningen. "vi drar till Thailand och sätter på brudarna" Sen råkar det finna stränder och shopping också. Och många beter ju sig som att alla tjejer är prostituerade även när de kommer i kontakt med helt vanliga tjejer. JAg tycker jag ser allt fler svin varje dag. Tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Exactemente, verkligen missvisande då slavarna mig veterligen inte hade pickup och fin villa. [move]Trälige Arne[/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 QuoteJag blev faktiskt jäkligt överraskad när jag såg den i tidningen imorse. Jag gillar Elvis och tycker att han är störtskön ibland, men imorse såg jag bara något plumpt tecknat, helt befriat från humor. Även om man nu inte hade "starka band" till Thailand så hade jag haft svårt att se det roliga. Så sant kharess. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.