BankAnaconda Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Damen vill sjunga kareoke Minns att jag hört om en thai kareoke i majorna Vet någon om något tipps Helst thai, men viktigast med kareoke. Hjälp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Damen vill sjunga kareoke Minns att jag hört om en thai kareoke i majorna Vet någon om något tipps Helst thai, men viktigast med kareoke. Hjälp Det finns ett ställe vid Stigbergstorget som kör karaoke. Både thaimusik och annan asiatisk musik. Jag ska kolla upp vad stället heter under kvällen. Mvh BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 BanFang tänker nog på detta ställe: http://www.karaoke.penang.nu/main.htm Vi hade Fru Changs Karaokeafton där 2004 och det var väl OK då. Fast det är ju sex år sedan... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BankAnaconda Inlagd September 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2010 vi hadde ett trevligt besök på Penang. men damen klagade på MYCKET gamla thailåtar. tur nog hadde vi med egna cd med låtar. 80 kr i inträde och mycket olika hur stämning och tryck är. man bör nog vara ett gäng som kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.