Jump to content
IGNORERAD

Kärlekens vingar.

Mikaelnr1

Recommended Posts

Kärlekens vingar!

av Mikael. den 23 maj 2010 kl. 20:45

Det är tomt sedan du for. I rummet ekar mina steg då jag går. På en gren i trädet utanför mitt fönster en liten vacker fågel jag ser.Önskar att den kunde höra mig. Hör min längtan och saknad efer min älskling.

Flyg lilafågel flyg och sök min älskling. För min sång från mitt hjärta till hennes hjärta, bär med dig min kärlek till hennes famn lova att du hälsar från mig, önskar att hon var här.

Flyg lila vackra fågel flyg, hitta var hon än är flyg lila fågel flyg jag älskar hene mer än hon tror flyg lila vackra fågel flyg. Bär med dig min kärlek till henne på dina vingar.

Ser hur den lilla vackra fågeln lyfter och flyger mot horisonten, flyg lila fågel flyg och bär med dig min kärlek och längtan efter min älskling.

Skrev dessa rader efter att ha pratat med henne och jag tänkte på henne hur mycket jag älskar och saknar henne.

Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• PUTTE

7

• Chryzaliz

3

• Mikaelnr1

2

• Micke031

1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tänkte bara en enkel tråd som man skriva Om saknaden och väntan på den man älskar :wub: ska komma. Har tittat runt men kunde inte hitta någon sådan tråd.

Dela på andra sajter

Förstår hur du känner, saknar de mina.

Var det en sån här fågel ;)

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Kärlekens vingar!

av Mikael. den 23 maj 2010 kl. 20:45

Det är tomt sedan du for. I rummet ekar mina steg då jag går. På en gren i trädet utanför mitt fönster en liten vacker fågel jag ser.Önskar att den kunde höra mig. Hör min längtan och saknad efer min älskling.

Flyg lilafågel flyg och sök min älskling. För min sång från mitt hjärta till hennes hjärta, bär med dig min kärlek till hennes famn lova att du hälsar från mig, önskar att hon var här.

Flyg lila vackra fågel flyg, hitta var hon än är flyg lila fågel flyg jag älskar hene mer än hon tror flyg lila vackra fågel flyg. Bär med dig min kärlek till henne på dina vingar.

Ser hur den lilla vackra fågeln lyfter och flyger mot horisonten, flyg lila fågel flyg och bär med dig min kärlek och längtan efter min älskling.

Skrev dessa rader efter att ha pratat med henne och jag tänkte på henne hur mycket jag älskar och saknar henne.

Herregud!

Dela på andra sajter

Ja, vackert skrivet av Mikaelnr1!

Machogubbarna som dissar har kanske aldrig varit i samma situation...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Å HAMNAR NOG ALLLLLDRIG DÄR HELLER..HERR PUTTE HAR OXÅ TALAT

Så du menar att du aldrig varit kär och galen?

Dela på andra sajter

GammalDansken

Å HAMNAR NOG ALLLLLDRIG DÄR HELLER..HERR PUTTE HAR OXÅ TALAT

Så du menar att du aldrig varit kär och galen?

Tror inte stillsam poesi är något för putte.

Att döma efter stilen är troligtvis gutturalisk head banging heavy punkmetal

ett uttryckssätt som finns inom räckhåll.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

JOOOOO MEN SKULLE HON GÅ UT GENOM DÖRREN SÅ FINNS DE ALLLLLTID NÅN ANNAN JUST AROUND THE CORNER :whistle: ...VARFÖR SITTA HEMMA Å MÅ DÅLIGT :dance1:

Dela på andra sajter

JOOOOO MEN SKULLE HON GÅ UT GENOM DÖRREN SÅ FINNS DE ALLLLLTID NÅN ANNAN JUST AROUND THE CORNER :whistle: ...VARFÖR SITTA HEMMA Å MÅ DÅLIGT :dance1:

Varför skriker du hela tiden? :)

Dela på andra sajter

hmm alltså, varför måste du alltid skrika? Det börjar bli lite jobbigt nu...

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Tjena Chryzaliz fick du min fråga var din by ligger i Thailand när du är där. Kanske i närheten där jag är. Jag är i Phimai norr om Korat väg 2 till Khon Ken.

MVH

Sakaeo

Dela på andra sajter

VA VET JA...MEN OM NI KIKAR PÅ MINA INLÄGG SÅ "SKRIKER" JA ALLLLTID Å KOMMER ATT FORTSÄTTA ME DE :dance1: .VA E PROBLEMET EGENTLIGEN??????...kaNjUVArasÅAtTjAseRdåLIgToxÅ :blind: ,,Å VARFÖR SKRIVER NI ME små BOKSTÄVER???..TYCKER DE E JÄÄÄÄÄÄTTE JOBBIGT :ironi: HA HA HA HA HA.

Dela på andra sajter

Är väl inget större problem men att skriva med stora bokstäver hela tiden anses betyda att man skriker.

Dela på andra sajter

NJAAAAA LITE GNÄLL E DE ALLT FRÅN MÅNGA,FICK ETT MEDD SENAST IDAG OM ATT "HAN" SKULLE TA BORT MINA INLÄGG ME STOOOOOORA BOKST :whistle: ...MEN DE FINNS INGA REGLER FÖR VILKEN STORLEK MAN SKA ANVÄNDA SÅ CAPSLOCK FÅR VARA INTRYCKT :dance: .

Dela på andra sajter

Det kallas för netikett.

Netikett

Skriv inte med enbart versaler (stora bokstäver).

Detta uppfattas som att man skriker. Du drar inte till dig mer uppmärksamhet med stora bokstäver, tvärtom. Du skapar missnöje hos de andra medlemmarna som läser ditt inlägg i forumet.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...