Guest Knasen Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Ännu en politiker som inte lever som han lär.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7446604.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Ännu en politiker som inte lever som han lär.. http://www.aftonblad...ticle7446604.ab Finns det nån politiker som gör det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Har har redan fått sitt rosa kuvert med internposten... Undrar om det finns plats på bänken utanför 7-11 i Pattis bredvid BTT och de andra för Sven-Otto? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Om han betalade 2000 kr innan så kommer han absolut tycka om Pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Honan fick väl inte stålar nog att hålla käften, rena utpressningen förmodligen...för att anspela på vissa inlägg i snikdebatten.sno åt sig utan att arbeta. Att det ska vara så svårt att inse att ankdammen Sverige är för liten för att vara anonym i. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MangeUdon Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Aftonsnusket levererar skjutjärnsjournalistik Kan det månne ligga i deras röda intresse att försöka skjuta borgarna i sank? / www.mangeudon.se MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Aftonsnusket levererar skjutjärnsjournalistik Kan det månne ligga i deras röda intresse att försöka skjuta borgarna i sank? / www.mangeudon.se Ja det är nog tidningen som ordnat dejten åt arbetsmarknadsministern Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Tja om den här damen hade haft lite IQ hade hon väl hållt käft om detaljerna. Men berömmelse från Aftonbladet och ett sannolikt saftigt engångsarvode vägde väl tyngre. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Ännu en politiker som inte lever som han lär.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7446604.ab Skitblaska! Littorin nekar, bevis saknas,horan får deg, hemlig källa, snart val,sossetidning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Skitblaska! Littorin nekar, bevis saknas,horan får deg, hemlig källa, snart val,sossetidning Ge dig! Klart att han har varit otrogen!! Frun har dumpat honnom!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 En arbetsmarknadsministers främsta uppgift är att med olika medel motverka arbetslöshet En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Aftonsnusket levererar skjutjärnsjournalistik Kan det månne ligga i deras röda intresse att försöka skjuta borgarna i sank? / www.mangeudon.se Det var allt ett bra tag sedan man kunde kalla Aftonbladet för en röd tidning. Numera har den samma ägare som SvD dvs den norska mediekoncernen Shibsted som är hälftenägare. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Hela historien är ju trams. Den bygger på obevisade påståenden som mycket väl kan ingå både som inslag i en vårdnadstvist och i valrörelsen. Aftonblaskan är den svenska tidning som mest liknar gamla "Der Sturmer", det är som regel den som startar "mosa Mona-kampanjer", "förbud mot proffsboxning"-kampanjer, senationskampanjer mot prostitution, minkfarmning och vad f-n vi vill. Trovärdigheten är nog mycket låg. Och även om Litorin vore aldrig så skyldig skulle jag inte lägga honom det till last -könsköpsförbudslagen är en ren trakasserilag tillkommen i ekonomiskt diskriminerande syfte, med tidig Tysk judelagstiftning som grund (1934) och att bryta en sån jävla lag är närmast en demokratisk merit. Att moralistfeminismen inte gillar prostitution är ju en självklarhet, men en lagstiftning till stöd för dom är väl inget vi vanliga dödliga behöver gilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Ge dig! Klart att han har varit otrogen!! Frun har dumpat honnom!! pigge01 Har för mig att hon dumpade honom för att hon hade blivit kär i en som nyligen blivit dömd för bedrägeri och grova skattebrott ( Om jag inte har minns fel ) . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Ge dig! Klart att han har varit otrogen!! Frun har dumpat honnom!! pigge01 Kanske det, men har han köpt sex? Visste inte den lilla horan om sitsen som Littorin sitter i och utnyttjade situationen? Jag skulle tippa på att fnasket får åtminstånde 10 lax för detta av Aftonbladet och Aftonbladet tjänar säkert miljonbelopp på det hela. Om det finns en uns av risk för att fnasket ljuger så borde detta definitivt inte publiceras. Skrämmande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Kanske det, men har han köpt sex? Visste inte den lilla horan om sitsen som Littorin sitter i och utnyttjade situationen? Jag skulle tippa på att fnasket får åtminstånde 10 lax för detta av Aftonbladet och Aftonbladet tjänar säkert miljonbelopp på det hela. Om det finns en uns av risk för att fnasket ljuger så borde detta definitivt inte publiceras. Skrämmande! Dumma, dumma prostituerade och stackars lilla torsken. Att köpa sex trots att det är olagligt mitt under förra valrörelsen är så galet korkat att man får vara glad att det rensas lite i leden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Samtidigt kan man ju inte låta bli att undra över hur väl tiden för "avslöjandet" valts... Det hände ju inte i går direkt. Kmmer osökt att tänka på.."strö salt i såret".. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 (ändrad) Samtidigt kan man ju inte låta bli att undra över hur väl tiden för "avslöjandet" valts... Det hände ju inte i går direkt. Kmmer osökt att tänka på.."strö salt i såret".. De andra ministrar / sekreterare som fått avgå valde minsann bättre tidpunkter att bli avslöjade på. Troligt att denna tråd halkar in på svensk politik förr eller senare men å andra sidan känns det synnerligen thailändsk att prata om prostitution och universellt att diskutera politiker med fingrar och annat i diverse syltburkar. Ändrades Juli 11, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 De andra ministrar / sekreterare som fått avgå valde minsann bättre tidpunkter att bli avslöjade på. Troligt att denna tråd halkar in på svensk politik förr eller senare men å andra sidan känns det synnerligen thailändsk att prata om prostitution och universellt att diskutera politiker med fingrar och annat i diverse syltburkar. Det framgår väl inte om det var sylt i burken, men om det i Aftonbladets vidare undersökningar skulle visa sej vara fallet, så är ju 2000 spänn ett kraftigt överpris och Littan framstår då som ytterst slösaktig och sånna ministrar vill vi inte ha. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 För några tusenlappar skulle jag gärna framträda i AB och berätta att jag varit Monas toyboy i åtskilliga år. Förutsatt att jag får vara anonym förstås. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 För några tusenlappar skulle jag gärna framträda i AB och berätta att jag varit Monas toyboy i åtskilliga år. Förutsatt att jag får vara anonym förstås. Jag visste det, du har alltid varit lite hemlig... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 (ändrad) För några tusenlappar skulle jag gärna framträda i AB och berätta att jag varit Monas toyboy i åtskilliga år. Förutsatt att jag får vara anonym förstås. Jag visste det, du har alltid varit lite hemlig... Hemlig? Menar du inte pervers? Kan ge mig f*n på att han haft våta drömmar om Margaret Thatcher och Madeleine Albright med. Ändrades Juli 11, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Hemlig? Menar du inte pervers? Kan ge mig f*n på att han haft våta drömmar om Margaret Thatcher och Madeleine Albright med. Ja hon är ju nästan ännu sexigare än Mona. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Ja hon är ju nästan ännu sexigare än Mona. Sorry detta e ett internskämt som bara de invigda förstår... Faan flor hon liknar ju Bocklass Ida... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Ja hon var ju också tämligen "söt" bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts