Keithan Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Hejsan Nerike. Grattis på födelsedagen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Såg att Nerike satt och förvärmde på Bodegan igår fredag tjock och rund som det bowlingklot han försökte häva iväg på örebroträffen grattis mäklarn Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Nerike är tydligen numera sii sip sii! Grattis Nerike! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 GRATTIS Nerike ha nu en riktig härlig födelsedag Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattos Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Ja Grattis Nerike. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Graaaaaaaaaaaaaaatttttttttiiiiiisssssssssssssssssssssssssssssssssssssss och ha en bra dag Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis Nerike ! Hoppas få se dej på västgötaträffen . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Instämmer i kören,grattis hjärtliga hälsningar drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis även från mig. Hoppas vi kan få tillfälle att ta en chang tillsammans nästa gång du kommer till Korat. mvh. flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis på bemärkelsedagen! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis på födelsedagen. Önskar BanFang= Alexander. Ät gott och drick starkt. MVH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 GRATTTIIIIIIIISS!!!!!!!! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BND Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis เสน่ห์ปลายจวักผัวรักจนตาย Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis Nerike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Ha en bra födelsedag!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis du goe gubbe! ser fram emot nästa bägare vi får svinga tillsammans Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Grattis Nerike, snart dags att dra ihop örebroligan för några Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 (ändrad) Ett stort grattis i efterskott Nerike Jag var på kalas igår, men inte ditt, utan min systerdotter som har samma födelsedag som du, men hon blev bara 16 år Mvh BBJ Ändrades Juli 11, 2010 av BigBossJacken Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 :drinks:Grattis på födelsedagen Nerike Själva firade vi en ettåring idag Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 En får tacka så mycket, och visst vart det några kalla på Bodegan i Fredags som måne skrev. För i lördags då den riktiga dagen infann sig så vart jag lite dålig i kistan, som bara blev värre och jag låg hela dagen igår och jag har tappat bort hur många rullar det har gått åt på toan. Så det var tur att man han med en liten förfest innan det hela bracka loss, inget att rekomendera att få magsjuka i denna värme så jag har nog tappat ett par kilo men dom kommer nog snart tillbaka. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Ett flak öl eller två så ska du se att matchvikten återfås Krya på dig! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu