janne_h Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 En pingla jag hittade på stranden häromdagen Mvh Janne "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 En pingla jag hittade på stranden häromdagen Mvh Janne de va e jäkla tur du satte upp ironiskylten annars kan man undra vilka sexuella böjelser du har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Varför ska du lägga in sådana bilder. Nu blev det kalsongbyte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Jag gick på den! U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Jag satte på den! U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Nu blev jag besviken Janne_h, jag som trodde du träffat några av de små liven på http://www.farangdingdong.com/ och klämt, kännt å fotat lite på egen hand "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Det är ju perfekt för våran broder storbystade damer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Siktar inte brodern in sig på lår och röv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Siktar inte brodern in sig på lår och röv? Vem då? Broder Bög? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Vem då? Broder Bög? Ne han är intresserade av en fet K**. K'et plasseras ut så inte *** missförstås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Ne han är intresserade av en fet K**. K'et plasseras ut så inte *** missförstås manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.