Jump to content
IGNORERAD

Norwegian Till Thailand ?


pust

Recommended Posts

  • 7 månader senare...
  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    6

  • andrejsdenruskige

    5

  • L64

    3

  • Tujtuj

    3

Mest aktiva i denna tråd

Enligt en artikel i Aftonbladet idag bekräftas det att man tänker börja flyga mellan Sthlm-Bangkok våren -13. Jag hittar dock inget datum för när man kan börja beställa biljetter. Är nyfiken på var priserna hamnar i realiteten då uppgifterna kring detta skiljer sig beroende på var man läser i dagsläget.

Vad tror ni andra kan vara ett realistiskt pris? Jag tänker att biljetterna borde ligga runt 6000/högsäsong och 4000/lågsäsong om de ska kunna leva upp till hypen som de dragit igång.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt en artikel i Aftonbladet idag bekräftas det att man tänker börja flyga mellan Sthlm-Bangkok våren -13. Jag hittar dock inget datum för när man kan börja beställa biljetter. Är nyfiken på var priserna hamnar i realiteten då uppgifterna kring detta skiljer sig beroende på var man läser i dagsläget.

Vad tror ni andra kan vara ett realistiskt pris? Jag tänker att biljetterna borde ligga runt 6000/högsäsong och 4000/lågsäsong om de ska kunna leva upp till hypen som de dragit igång.

Låt nu den få planen levererade först!

Är B787 godkänt och i trafik?

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt nu den få planen levererade först!

Är B787 godkänt och i trafik?

Hälsar pigge01

Suck... :lazy:

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flög förra veckan med Thai, biljetten kostade 5.300 kr. 2.600 var avgifter och skatter, biljetten kostade bara 2.700 kr. Kan Norwigian komma under 2.700 och starta från Arlanda och landa i Bangkok ?. Troligen starta i Skavsta och landning nära Pattaya. på den gamla militärflygplatsen. Jag betalar gärna en tusenlapp mer och landar i Bangkok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt nu den få planen levererade först!

Är B787 godkänt och i trafik?

Hälsar pigge01

I trafik sedan okt 2011.enl google.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flög förra veckan med Thai, biljetten kostade 5.300 kr. 2.600 var avgifter och skatter, biljetten kostade bara 2.700 kr. Kan Norwigian komma under 2.700 och starta från Arlanda och landa i Bangkok ?. Troligen starta i Skavsta och landning nära Pattaya. på den gamla militärflygplatsen. Jag betalar gärna en tusenlapp mer och landar i Bangkok.

För mig som bor i Rayong vore Utapao/Sattahip perfekt

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

För mig som bor i Rayong vore Utapao/Sattahip perfekt

Det blir det knappast, ingen Immigration. Snarare Don Muang så blir det som på gamla goda tider.

Apråpå kerosni åtgång på rutten Sto-Bkk För en person på 100 kg förbrukar maskinen 320 kilo kerosin.

Vad kostar ett kilo kerosin?

Link to comment
Dela på andra sajter

ANA kör den iaf nu för jag såg den på flightradar häromkvällen

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hoppas på Udon Thani International :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hur fungerar det för ryssarna som flyger till U Tapao, de kommer ju som ett lämmeltåg den vägen ?

Jo det finns immi där

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flög förra veckan med Thai, biljetten kostade 5.300 kr. 2.600 var avgifter och skatter, biljetten kostade bara 2.700 kr. Kan Norwigian komma under 2.700 och starta från Arlanda och landa i Bangkok ?. Troligen starta i Skavsta och landning nära Pattaya. på den gamla militärflygplatsen. Jag betalar gärna en tusenlapp mer och landar i Bangkok.

Själv slänger jag gärna till en tusing och landar direkt intill mammas gata :crazy:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas på Udon Thani International :thumbsup:

Och med avgang från Skurup :thumbsup:

En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Och med avgang från Skurup :thumbsup:

Näääääää Ärna Airport Uppsala :thumbsup:

För då kan jag gå dit

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas på Udon Thani International :thumbsup:

Hörde att den skulle dit men först skulle dom bara få fart på 747-an som står där idag för att få lite mer plats :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hörde att den skulle dit men först skulle dom bara få fart på 747-an som står där idag för att få lite mer plats :crazy:

Det är ju ett fint litet renoveringsobjekt, man kanske skulle slå till och börja med resor ungefär som de Rosa Bussarna

Alla får hjälpa till med matlagning, servering, spaka lite och reparera under färden :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Hörde att den skulle dit men först skulle dom bara få fart på 747-an som står där idag för att få lite mer plats :crazy:

E det orient thais 747??

Link to comment
Dela på andra sajter

E det orient thais 747??

Jo, de e de gamla spökplanet

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...