Jump to content
IGNORERAD

Espania Sangaria Fotboll!

svampen
 Dela

Recommended Posts

• Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• swedenfarang

11

• Nerike

4

• svampen

4

• Baa

3

Mest aktiva i denna tråd

Yes!

Men vad betyder sangaria? Aldrig hört det ordet förut.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

ja gött att dom slog tysken holland har haft tur nu är den slut :clapping:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

. , .

Vad betyder Sangaria???

Dela på andra sajter

. , .

Vad betyder Sangaria???

Man kör skogstjärnan som bas, annars lika den spanska variante Sangria. :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Jaha, misstänkte att det var sangria. Men tänkte att det hade en annan betydelse. Sangria kan ju vara gott och svalkande ibland om inte annat.

Dela på andra sajter

Jaha, misstänkte att det var sangria. Men tänkte att det hade en annan betydelse. Sangria kan ju vara gott och svalkande ibland om inte annat.

Ja du vet i stundens hetta samt med brutet långfinger kan det bli fel vi är väl alla manskliga? :ironi:

Mvh Svumpert :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Nejdå, jag trodde att det var nåt ord som jag missat och ville lära mig. Gillar spanska som språk och försöker alltid lära mig nya ord. :):)

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Hmm, jag hade faktiskt hellre sett Tyskland i finalen.. Men lyfter på hatten för Spanien och framför allt för Puyol som är en riktig kämpe.. :drinks:

Dela på andra sajter

Ja, Puyol gjorde tamejfan mig ett mäktigt nickmål...stenhårt! :)

Dela på andra sajter

Jag säger bara det, ni håller på Spanien som nu är i sin första final medans Holland har två finaler innan.

Man brukar säga tredje gången gillt, Clion vad för skitsnack om att dom bara har tur dom är uppe i 25 raka segrar det är ingen blåbärs nation

Jag sa innan VM att jag trodde på Holland och nu är dom där, men som vanligt så ser svenskar bara det dom kan se.

Dvs. Premier league och vips så skriver en massa tidningar om dom engelska stjärnorna, men ingen annan i världen gör det

Serie A och vips är dom storfavoriter

Och som vanligt är Brasilien en av dom tunga favoriterna samma gäller Argentina

Men ingen skrev om Holland utan bara om Messi, David, Ronaldo, Rooney mm.

Kan tala om för er att det finns en som är bättre än Messi i dag

Wesley Sneijder

Titlar gångna säsongen

Serie A mästare med Inter

Champions League vinnare med Inter

italienska cupen med Inter

Han tog alltså trippeln han är bara 26 år i VM har han gjort 5 mål hittills och leder skytteligan

Så som sagt Spanien kommer vara så nervösa inför finalen då det är deras första medans Holland har vart där 2 gånger innan

Så visst kommer Holland ta hem VM bucklan

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Tja.

Ingen Sangria där inte. Inget utpätt VdM där inte utan rent och outspätt DOC i form av blod svett tårar och hjärta.

Men jag tror nog att jag håller på Grolls i Finalen.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Fast de nuvarande Holländska spelarna har ju inte varit i finalen två gånger så det håller ju inte. Tycker det är märkligt att man skulle vara mindre nervös för att ens farfar har varit i samma situation tidigare...skulle inte tro det.

Tror dock att Holland vinner ändå men håller självklart på mitt Spanien. :)

Dela på andra sajter

Swedenfarang!

Nu var det så att Holland var i Final 1974 och 1978 och Sneidjer är född 1984

Då skulle hans farfar vara 10 år det måste en vart världsnyhet redan då han föddes. *smile*

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Guest Atom

Jag sa innan VM att jag trodde på Holland och nu är dom där, men som vanligt så ser svenskar bara det dom kan se.

I VM-tråden på MPR så hade jag Spanien som vinnare och Holland som semifinalist så jag tycker jag lyckades rätt bra, Atom (alltså min dotter) har dessutom hållit på Holland från början eftersom orange är hennes favoritfärg :) .

Nu är jag dock på väg ned till Tyskland för ett mycket viktigt kontrakt imorgon så jag hade föredragit Tyskland, alltid enklare att förhandla med glada människor ;) .

Dela på andra sajter

Haha Nerike, den var bra. jaja, du vet vad jag menar. :)

Dela på andra sajter

Jag säger bara det, ni håller på Spanien som nu är i sin första final medans Holland har två finaler innan.

Man brukar säga tredje gången gillt, Clion vad för skitsnack om att dom bara har tur dom är uppe i 25 raka segrar det är ingen blåbärs nation

Dvs. Premier league och vips så skriver en massa tidningar om dom engelska stjärnorna, men ingen annan i världen gör det

Serie A och vips är dom storfavoriter

Och som vanligt är Brasilien en av dom tunga favoriterna samma gäller Argentina

Men ingen skrev om Holland utan bara om Messi, David, Ronaldo, Rooney mm.

Kan tala om för er att det finns en som är bättre än Messi i dag

Wesley Sneijder

Titlar gångna säsongen

Serie A mästare med Inter

Champions League vinnare med Inter

italienska cupen med Inter

Han tog alltså trippeln han är bara 26 år i VM har han gjort 5 mål hittills och leder skytteligan

Så som sagt Spanien kommer vara så nervösa inför finalen då det är deras första medans Holland har vart där 2 gånger innan

Så visst kommer Holland ta hem VM bucklan

Mvh

Nerike

I tråden för att tippa vm segraren skrev du Nigeria. Och Sneijder är inte ensam i laget.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...