Jump to content
IGNORERAD

Försäkring För Flickvän Som Kommer?


Baloo

Recommended Posts

Hej det är så att man flickvän kommer från Thailand och hälsar på mig i 3 månader, då skulle det vara väldigt bra om hon är försäkrad under den tiden. För det skulle bli en härlig kostand om nått händer och hon inte är försäkrad. Är det någon som har något förslag vars jag kan hitta en försäkring för henne? Provade mitt eget försäkringsbolag men de kunde inte erbjuda någon försäkring för henne. Sen var vi tvugna att köpa en försäkring på plats på ambassaden i Bangkok, hon måste visst ha den för att hon ska bli insläppt i sverige. Hur funkar den, är den bra eller ska man ta en försäkring från något annat bolag??

Tack för alla tips och svar/ Björn

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriv försäkring i sök funktionen uppe till h höger. Det finns några trådar om det

Link to comment
Dela på andra sajter

AXA Schengen 90 dagar 80.00€ allt över internet med kort 10 min.

I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej Björn,

Det är väl mycket fråga om du vill tjafsa med ett svenskt eller thailändskt försäkringsbolag om oturen är framme.

Svenska bolag har av naturliga skäl dyrare försäkringar, men Europeiska är ett gott val enligt min mening.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad som gör AXE hälften av priset?

Jag har ordnat via Europeiska några ggr men inför nästa ggn funderar jag på AXE

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad som gör AXE hälften av priset?

Jag har ordnat via Europeiska några ggr men inför nästa ggn funderar jag på AXE

http://www.axa-schengen.com/

I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...