Jump to content
IGNORERAD

Coca Cola Thailand, Öka Er Produktion!


Bibben

Recommended Posts

Ryktet säger att Swippe ska till Thailand, så får hoppas att Coca Cola höjer sin produktion då. Pucko finns inte i Thailand va?

Vilket charterbolag åker du med Swippe?

Ha en riktigt trevlig resa Swippe!!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså de va billiga sista minuten nu... :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Ryktet säger att Swippe ska till Thailand, så får hoppas att Coca Cola höjer sin produktion då. Pucko finns inte i Thailand va?

Vilket charterbolag åker du med Swippe?

Ha en riktigt trevlig resa Swippe!!!!

Han har ju inte åkt än.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Ryktet säger att Swippe ska till Thailand, så får hoppas att Coca Cola höjer sin produktion då. Pucko finns inte i Thailand va?

Vilket charterbolag åker du med Swippe?

Ha en riktigt trevlig resa Swippe!!!!

Tackar Bibben! Blir med Malaysia Airlines och det är inget charterbolag vad jag vet. :D Nej Pucko finns nog inte, men sett ett antal Puckon därnere, men det är ju inte samma sak. Så får hålla mig till Cola Zero. :crazy::great:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar Bibben! Blir med Malaysia Airlines och det är inget charterbolag vad jag vet. :D Nej Pucko finns nog inte, men sett ett antal Puckon därnere, men det är ju inte samma sak. Så får hålla mig till Cola Zero. :crazy::great:

Mvh Swippe

Cola Zero is da shit!!!!

MAS är bra, så du får nog en bra flygning. Annars vet väl L64 hur man får den ännu bättre...

Puckon lär du se den 7/8. :-)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Cola Zero is da shit!!!!

MAS är bra, så du får nog en bra flygning. Annars vet väl L64 hur man får den ännu bättre...

Puckon lär du se den 7/8. :-)

Jag visste inte att det finns sådan utlämnande självinsikt hos Bibben!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag visste inte att det finns sådan utlämnande självinsikt hos Bibben!

Herr Chang har talat.

Jag har lärt av MediaMarkt, "alla andra är Puckade"... ha ha ha

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cola Zero is da shit!!!!

MAS är bra, så du får nog en bra flygning. Annars vet väl L64 hur man får den ännu bättre...

Puckon lär du se den 7/8. :-)

Japp har åkt med MAS tidigare och då var dom bra i alla fall :great: Enda dåliga är ju att man måste mellanlanda i Amsterdam och det kan ju bli dyrt om man har piratkopior med sig, har jag märkt... :rtfm::crazy:

Ska bli kul den 7/8 :dance:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ni som är finsmakare vad gäller cola: Jag tycker Pepsi smakar lika i Thailand som i Sverige, men den svenska Coca colan är godare än den thailändska. Någon som har gjort samma observation?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som är finsmakare vad gäller cola: Jag tycker Pepsi smakar lika i Thailand som i Sverige, men den svenska Coca colan är godare än den thailändska. Någon som har gjort samma observation?

Jodå Pepsi smakar lika illa i Thailand som i Sverige.. :crazy: Annars så tycker jag att den svenska Coca colan smakar sämre än den gör i vissa andra länder, Thailand inkluderat..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...