Jump to content
IGNORERAD

Drömmer unga thaitjejer om en farang?


Tallviking

Recommended Posts

broder tuk tuk

Va bra att Du är snäll, men det trodde jag faktiskt tidigare med. :great:

Då kommer naturligtvis nästa fråga.

Finns det i ditt synesätt någon som helst vettig tanke i att det är förbjudet, enligt lag EJ RELIGION) att köpa sex i många länder?

Det intresserar mig inte vad de beslutar om i andra länder utanför Thailand och Pattaya.

Så länge beerbarerna och tjejerna finns kvar kring soi 8 och längs med Naklua Roas i Pattaya så är jag nöjd.

Skulle inte få för mig att köpa sex utanför dessa oaser.

Hemtrevnad och trivsel i en välkänd och lite familjär miljö är viktigt annars får det min själ va.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 266
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    35

  • broder tuk tuk

    24

  • Bibben

    19

  • Avregistrerad clion

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men sticker man utan att berätta det så kan man inte bara komma inrusande igen och tro att allt är förlåtet.

Det är rätt, man ska vara hård mot de hårda. Jag tror varken Clintan eller Persbrandt skulle kunna sagt det bättre. Nä, det ska stämmas i bäcken som jag sade till dottern när jag sköt hennes hundvalp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis hemkommen från Delsjön efter en härlig dag med sol och bad.

Vid ettiden dyker en gubbe upp, jag överdriver inte om jag säger att han inte var en dag under 70. I släptåg hade han två barn åldern 2 och 4 kan jag gissa på och en fru som var så vacker och välskapt att frugan efter en liten stund sa att vi skulle flytta oss eftersom det var för varm där vi låg (gud skall veta att det blev varmt efter att denna skapelse dykt upp…). Hanns fru såg ut som 18, men var kanske runt 25, och hon var INTE från Sverige...

Hon masserade honom, hon kallade honom papa, hon serverade honom maten etc och han verkade bara njuta av livet

Frugan var som ni kanske kan förstå förargad över att en gubbe kunde ha en så ung fru, själv så tänkte jag bara prisa gud om man fick dö med en ung fru ”on the top”…

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Unga thaitjejer drömmer om unga snygga thaikillar och att bilda familj.

Ingen ung thaitjej som drömmer om en fetlagd halvskallig svensk gubbe i 55 års åldern.

Tror man det så är man nog en aning fel ute.

BTT

Ja,jag kan hålla med dig om att en ung thaitjej kanske inte direkt drömmer om en fet och gammal farang,men samtidigt så vill dom absolut heller inte ha en thaiman som pojkvän.Tror jag har hört detta 1.000.000. gånger..även min brors fru bekreftar detta att så är det heheh.. :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,jag kan hålla med dig om att en ung thaitjej kanske inte direkt drömmer om en fet och gammal farang,men samtidigt så vill dom absolut heller inte ha en thaiman som pojkvän.Tror jag har hört detta 1.000.000. gånger..även min brors fru bekreftar detta att så är det heheh.. :giggle:

Har de tjejerna möjligtvis jobbat i lampaffären? ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte det för tjejerna i lampaffären är mer upplysta :great:

Se där kom det en Arne ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tror inte det för tjejerna i lampaffären är mer upplysta :great:

Se där kom det en Arne ;)

Det va dagens 55

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va dagens 55

Och en del av dem kommer efter att ha mött den förträfflige farangen att få "Sladdbarn"... :rotfl:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Och en del av dem kommer efter att ha mött den förträfflige farangen att få "Sladdbarn"... :rotfl:

lysande, baa

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

lampaffären :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Di har väl kontakter till salu i välsorterade annläggningar :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Di har väl kontakter till salu i välsorterade annläggningar :crazy:

Bara att kolla i tidningen, annars ... där finns det gott om kontaktannonser.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

E de kontakter i anonserna

eller anonser i kontakterna :sFduh::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd 06 July 2010 - 17:28

Oftast är de nog mer intresserade av farangpengar än av farangen i sig.

Förr joddlade frugan när hon fick farangen i sig :dance1:

"Nu jag gammal är och lever blott på minnen" :fool:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det finns en sång om detta ämne

Som till en del går " I wanna po Fargang mai-pen rai om hand kommer från Canda America Africamfl. länder I wanna po farang

" Tgf tror hon heter "Lady Samat "

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...