Jump to content
IGNORERAD

Dåligt Ölsinne Ombord På Flyget


GammalDansken

Recommended Posts

GammalDansken

Tur man inte var med på det planet.

Drunken passenger 'went berserk' on flight

Engelsmannen i fråga blev trots sin advokats utlåtande...

"He has a Thai partner and supports her and her extended family in a way that is culturally the norm."

dömd till fängelse...

Sentencing Green to 11 months in prison, suspended for two years,

and ordering him to pay £4,800 cost and compensation, Judge Andrew McDowall said:

"The brutally simple fact is that you drank much more than you are capable of handling.

"Violent and drunken behaviour under any circumstances is unpleasant in public houses and bars.

People can be literally thrown out and I daresay there was a school of thought that that should be extended to aircraft as well.

Telegraph.co.uk thailandssektion

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Vilken stolle!

Dricker jag för mycket så somnar jag lugnt och stilla... fast kan tydligen vara lite besvärlig när jag sover. Fråga fru Chang och Drivern ;)

Är man ansvarig för vad man gör när man sover?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det antiöl kampanj pågång?

2 exempel samma dag, om än så olika, på hur dyrt det kan blir med någon öl för mycket. :drinks:

Fager.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig upplevt något ombord på flyget, men däremot på gamla fina DonMuang uppenbarade sig ett par överförfriskade gentlemän varav den ena så pass att han bedömdes olämplig som allt utom möjligtvis bagage.

Dessvärre käftade fyllskallen så pass att security fick lov att sätta honom inom lås o bom. Så långt bara bra men sedan kom dessvärre för alla andra passagerare beskedet att hans bagage skulle indentifieras och plockas av kärran. Blev en viss försening. :diablo:

Undrar vad den fyllan kostade i slutändan?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Vilken stolle!

Dricker jag för mycket så somnar jag lugnt och stilla... fast kan tydligen vara lite besvärlig när jag sover. Fråga fru Chang och Drivern ;)

Är man ansvarig för vad man gör när man sover?

Herr Chang har talat.

Min sambo far med en massa lögner att jag skulle snarka å det ljudligaste när jag fyllesover så gott. :zzz:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...