Jump to content
IGNORERAD

Besöksvisum


Levithicus

Recommended Posts

Levithicus

Var på semester i Thailand två veckor nyligen och träffade en tjej där som jag bodde tillsammans med i 11 dagar den condolägenhet jag hade hyrt där.

Nu måste jag vara i Sverige och kommer inte loss från jobbet och kan träffa henne i Thailand på ett bra tag och funderar på att ta henne hit på besöksvisum.

Är den korta bekantskapen (11 dagar) ett problem när man söker besöksvisum? Syftet är att lära känna henne bättre och eftersom jag inte kommer loss från sverige

så är enda lösningen att hon kommer hit. Dom ekonomiska kraven uppfyller jag med bred marginal.

"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting."

Charles Bukowski

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på semester i Thailand två veckor nyligen och träffade en tjej där som jag bodde tillsammans med i 11 dagar den condolägenhet jag hade hyrt där.

Nu måste jag vara i Sverige och kommer inte loss från jobbet och kan träffa henne i Thailand på ett bra tag och funderar på att ta henne hit på besöksvisum.

Är den korta bekantskapen (11 dagar) ett problem när man söker besöksvisum? Syftet är att lära känna henne bättre och eftersom jag inte kommer loss från sverige

så är enda lösningen att hon kommer hit. Dom ekonomiska kraven uppfyller jag med bred marginal.

Jag var i liknande sits. Kunde inte ta mer ledigt från jobbet för att åka dit igen

Vi hade umgåtts i 1 månad i Thailand och sedan ansökte vi om 1 mån besöksvisa.

Inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Levithicus

Låter ju som om det inte skulle vara helt omöjligt då. Ska väl göra ett försök.

Tänkte låta thaiscan fixa arrangemanget så det blir rätt gjort eftersom jag inte kan åka ner själv greja i det.

Har SMS:at tjejen om att ge mig hennes internationella bankkontonr så jag kan skicka henne en liten slant så hon kan fixa pass till att börja med.

"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting."

Charles Bukowski

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...