Jump to content
IGNORERAD

Samantha Fox Fick Rabies


Guest wille

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

"Modellen Samantha Fox behandlad för rabies" är en missledande rubrik. Finns ingen behandling mot rabies har man fått rabies dör man. Vad hon fått är vaccination och immugluabtion för att förhindra att hon ev får rabies efter ett bett från ett misstänkt djur. Detta måste ske inom 24 timmar från ett bett.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja.

"Modellen Samantha Fox behandlad för rabies" är en missledande rubrik. Finns ingen behandling mot rabies har man fått rabies dör man. Vad hon fått är vaccination och immugluabtion för att förhindra att hon ev får rabies efter ett bett från ett misstänkt djur. Detta måste ske inom 24 timmar från ett bett.

/mvh

"Om vaccinet ges tidigt till infekterade individer kan sjukdomsförloppet stoppas." från wikipedia.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det jævliga var att hon var dær med sin FLICKVÆN

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jævliga var att hon var dær med sin FLICKVÆN

Jo, det var det som jag reagerade på också :(

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om hon som 'författat' artikeln har den minsta aning om vad det är hon skriver.

En modern behandling efter ett bett av ett mistänkt rabiessmittat djur är som följer (egen erfarenhet, hund):

Till sjukhus (Bangkok Hospital, Rayong), där gavs 1 stelkrampsspruta, 1 rabiesspruta och en 5 dagars dos av antibiotika. Ett 'vaccinationkort' tillhandahölls med datum inskrivet för ytterligare 4 rabiessprutor. Kommer inte ihåg tidsperioderna men ungefär ett par månader mellan första och sista sprutan.

Efter 3dje sprutan meddelade de att om djuret fortfarande lever behövs inga flera injektioner. Gjorde dem ändå som säkerhet. Injektionerna görs i armen nästan helt utan smärta och absolut utan biverkningar (må dåligt o.s.v.).

Kan dessutom knappast kallas för vaccination då man inte blir immun utan samma procedur måste upprepas om man blir biten igen.-

Oscar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utifrån de rykten som gick om Samantha Fox på den tiden då det begav sig, undrar jag ju även hur det står till med katten.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Utifrån de rykten som gick om Samantha Fox på den tiden då det begav sig, undrar jag ju även hur det står till med katten.

:clapping::lol::lol::lol:

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

"Nyheten har slagits upp stort i brittisk media under dagen. På sin Twittersida lugnar dock sångerskan oroliga fans.

”Gjorde en intervju med ”Celeb come dine with me”. Pratade om en kattattack och mina sprutor i preventivt syfte och sedan så blir det framsidan i Sun. Så nej, jag har inte rabies. Fick sprutorna ifall om att. Älskar du inte vår press!”, skriver stjärnan."

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man läser på forumsidan under senaste ämnen står det att

Samantha Fox fick rabies av wille :whistle:

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag funderar mest över angående denna historia är om wille sökte efter Rabies eller Samantha Fox på google :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jævliga var att hon var dær med sin FLICKVÆN

Jo, det var det som jag reagerade på också :(

Hyrde in denna dam till ett event vi fixade förra året, kom ihåg hur hon såg ut på 80-talet och det var ju inte fel.

Men kan dock lugna alla som upprörs över att hon har en flickvän, redan förra året såg hon ut att ha rabies, och de på 80 talet så yppiga brösten hade nu fått en navel mitt i mellan sig.

Men hon var väldigt trevlöig, dock var det ju inte därför vi hyrde in henne, men som sagt, det är ändå synd om henne att hon nu nästan fått rabies på riktigt.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen har hon slått sig ihop med en annan gammal idol, Sabrina! :D

Tycker hon ser rätt hyfsad ut fortfarande :whistle:

:dance:

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen har hon slått sig ihop med en annan gammal idol, Sabrina! :D

Tycker hon ser rätt hyfsad ut fortfarande :whistle:

:dance:

Mina fyra :crazy: tonårsidoler still going strong :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...