Jump to content
IGNORERAD

Hotell tips Pattaya


KalleKula

Recommended Posts

Ghost Division

Pattaya bay resort så det är ett bra hotell?Någon som har besökt Sunshine Hotel & Residences eller Sunbeam Hotel,verkar vara bra hotel?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    6

  • broder tuk tuk

    6

  • Herr Chang

    5

  • Ghost Division

    5

Mest aktiva i denna tråd

Jag letat runt hotell i prisläge 1000-1400thb, med bra gästreviews,bra läge, med pool.

Fastnade för Loma Resort i norra Pattaya, Pattaya Bay och Twin palms resort i centrala Pattaya

Efter mer info så fick det bli Twin Palms Resort, bra vitords rumpris 800-1000thb (juli)

Jag valde dubbelrum med seaview 1000thb/n.

Twin Palms är renoverat sen Sept 2008 dessutom 

:drinks:

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med seawiew får du ta med en nypa salt,du får nog böja dig ut från fönstret för att se nåt hav  ;) Mvh Måne PS men jag tycker du gjort ett bra val DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Pattaya bay resort så det är ett bra hotell?Någon som har besökt Sunshine Hotel & Residences eller Sunbeam Hotel,verkar vara bra hotel?

Pattaya bay resort är i en klass över Sunshine Hotel & Residences eller Sunbeam Hotel.

Sunbeam Hotel är det att se upp med priset!!

Twin palm hotell ligger långt borta på norr vid gamla BigC.

Jag bokar på Pattaya bay resort!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Twin palm resort ligger vid Tops ca fem hundra meter Före Big C,ligger väl så centralt som du kan komma  :victory: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mycket vid soi diana och där omkring!

Det är centralt för mig..

..Big Horn!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Just hemkommen från Jomtien.

Testade Welcome Jomtien i 5 dagar, det var ok.

Lite slitet, halvbra frukost buffe, en rätt lång promenad till beachen ca 400m (vi tog bilen 2 ggr :whistle: ), ialla fall om man har småbarn som skall bäras.

Sen fick vi för oss att stanna 3 dar till, och då testades ett annat hotell.

Sea Breeze Jomtien, betydligt trevligare på i stort sätt alla punkter (bara duschen på rummet som var omöjlig att få annat än för varm eller för kall :kort: ).

Nära stranden, 2 trevliga pooler, bra frukost, nytt och fräscht i den nya delen (den gamla med standardrum var enligt uppgift rätt sliten).

Vi fick schyssta priser av Bengt på "Jomtien Golf & Travel Service", för båda hotellen.

Han har bra koll på vilka priser som gäller på orten för tillfället, "Billigare än Internetbokning" kan man säga :wai:

PMá så skickar jag hans nummer, om ni är intresserade.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
sawadee kaa

Jag kan varmt rekomendera sabai lodge som ligger på soi 2..

Gå in på deras hemssida så ska du se...tror dom har 4 pooler, du kan få ett rum för 1000-1500bath..

/sangwal

Är det ett bra läge på detta hotell, funderar på detta hotell eller Areca Lodge, vilket ligger bäst till och vilket har det mest lugna läget med tanke på ljud från barer, trafik etc?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...