broder tuk tuk Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Här kommer en länk för di gubbar som är intresserade av att stanna lång tid i Thailand utan att behöva lämna landet. Det enda man behöver är att anmäla sig till kursen i Thai på skolan sen ordnar skolan all pappersexercis som behövs för visat. www.tlslanguageschool.com/classes/thai I länken står allt om priser, kontakt och annat smått och gott. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gson Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Finns ju endel att välja på.. några exempel http://www.prolanguage.co.th/ http://www.thaiwalen.com/?lang=se "Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Låter ju trevligt, kanske dags att bli student igen. Sen kanske man kan få csn pengar för att studera språk i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Låter ju trevligt, kanske dags att bli student igen. Sen kanske man kan få csn pengar för att studera språk i Pattaya Ja, se det inte som nån omöjlighet, fråga och du ska få svar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2010 Låter ju trevligt, kanske dags att bli student igen. Sen kanske man kan få csn pengar för att studera språk i Pattaya Givetvis kan man få CSN lån för att studera thailändska språket i Thailand. Sedan om det räknas som gymnasie eller högskolelån har jag ingen aning om men det är ju bara att ringa och fråga CSN. CSN lån kan man ju få upp till 13 terminer så det hinner ju bli några år i Pattaya. Kan man sedan extraknäcka lite som engelsklärare så blir det ju lite stålar till. Hade jag varit i 20-30 års åldern hade jag nog tagit den chansen. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.