Jump to content
IGNORERAD

Hyres överlåtelse kanon lokal


barje

Recommended Posts

Hej alla.Hittade precis detta forum efter några månader i Pattis och här är mycket matnyttigt.

Tänkte då passa på att om någon är intresserad så har jag precis hyrt en kanonlokal bakom Carfeour

men förutsättningarna har snabbt ändrats och har en annan sak som jag vill göra dök upp vilket gör att jag

inte kan eller vill göra färdigt stället.Hade tänkt starta cafe/restaurant/sportsbar,bra läge bakom shopping centert

och mitt emot Apus condominium.2våningar,nere ca 130 kvm,bardisk,2 toaletter och allting är snart färdigt,nytt golv

.lampor,bardisken nya toalettstolar mm.Ovanvåningen har 4rum och 3 wc,bra för boende eller personalbostad.3+3års

kontrakt,25k per månad,INGA KEYMONEY.Så skapligt tycker jag för vad man får.JAg vill bara ha tbx vad jag har lagt ner,

finns kvitto på allt,kakel,el,byggarna,virke,cement mm,ca 150-200tusen baht.slå en pling om du är seriöst intr,ta över direkt

så har du juli hyresfritt.Du behöver bara köpa möbler och varulager för vad du vill driva där.Hjälper gärna till så mycket jag kan

om det behövs.Kan tänkas partner som alternativ.Tel 0843507876

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska vara optimist om man satsar på nåt i Pattaya är min åsikt. Verkar vara överetablering på ta mig tusan det mesta.

Fritz,,

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

En cyniker skulle väl hävda att man inte säljer något som det går att tjäna pengar på...

Men det kan förstås finnas omständigheter som gör att försäljning är nödvändig.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

En cyniker skulle väl hävda att man inte säljer något som det går att tjäna pengar på...

Men det kan förstås finnas omständigheter som gör att försäljning är nödvändig.

Herr Chang har talat.

Och då är din kommentar ganska önödig.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

En cyniker skulle väl hävda att man inte säljer något som det går att tjäna pengar på...

Men det kan förstås finnas omständigheter som gör att försäljning är nödvändig.

Herr Chang har talat.

A cynic is a man who knows the price of everything and the value of nothing

Edit

Om det råder tvivel huruvida man är en cyniker eller ej... http://www.i-cynic.com/quiz.asp

Link to comment
Dela på andra sajter

En cyniker skulle väl hävda att man inte säljer något som det går att tjäna pengar på...

Men det kan förstås finnas omständigheter som gör att försäljning är nödvändig.

Herr Chang har talat.

Nja tror ganska säkert att det går att tjäna pengar på detta läget om man så klart gör rätt men i mitt fall så säljer jag inte en business utan överlåter en lokal

så framtiden är oskriven.Hade jag inte fått ett annat projekt som är mer i område som jag redan är i så hade jag kört på,håller fortfarande på att bygga klart lokalen

så jag är så säker man kan vara på att detta funkar.Jag har gjort skitgörat med byggarna osv så man slipper vara på dåligt humör varje dag haha innan man får det rätt

gjort som man vill.Mitt andra projekt är kostsamt så jag måste välja snabbt och jag väljer att låta någon som har mer tid att driva upp en framgångsrik business i denna lokal

Link to comment
Dela på andra sajter

Och då är din kommentar ganska önödig.

Frågan blir då vad man ska tycka om din kommentar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tack för visat intr.SÅLD

Grattis Barje, lycka till med ditt nya projekt!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan blir då vad man ska tycka om din kommentar.

Herr Chang har talat.

Jaaaaaaaa pajkastning får man vara med ? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaaaaaaa pajkastning får man vara med ? :)

Ja, om du skriver något fyndigt ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, om du skriver något fyndigt ;)

Herr Chang har talat.

Näää dä håller jag mig utanför ringen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Näää dä håller jag mig utanför ringen :)

Ska det vara minst lika fyndigt som det Herr Chang skriver så behöver du inte tänka såååå länge.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska det vara minst lika fyndigt som det Herr Chang skriver så behöver du inte tänka såååå länge.

Hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska det vara minst lika fyndigt som det Herr Chang skriver så behöver du inte tänka såååå länge.

GD illustrerar på ett utmärkt sätt exakt vad han menar med hjälp av sitt eget inlägg.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...