gubben4906 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 (ändrad) 61 Har varit hemma hos min dotter och mina 2 underbara Barnbarn + jäntans Svärföräldrar, även jäntans man var med. Den bästa presenten fick jag av mina 2 Barnbarn, en jättekram av tjejen och en jätteblöt puss av lillgrabben. Visst är livet underbart. gubben Ändrades Juni 27, 2010 av gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis Gubben, ett år närmare friheten. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis Snart vuxen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis Snart vuxen Ett stort Grattis. Samma dag som min systerdotter. Men hon blev 18 idag. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis !! Jag fick hjälpa min lilla katt föda 5 ungar idag ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis gubben... må du ha flera fortsatt trevliga dagar framför dig! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Håller me skrället När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 61!? Du ser ju ut att vara max 27 på bilderna! Grattis på dagen gubben! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis Snart vuxen Ja, bara 4 år kvar gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis !! Jag fick hjälpa min lilla katt föda 5 ungar idag ! Där skulle jag velat vara med, som åskådare. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 Ett stort Grattis. Samma dag som min systerdotter. Men hon blev 18 idag. MVH BanFang Den lilla söta systerdottern har säkert inte lika slapp hud som jag gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 61!? Du ser ju ut att vara max 27 på bilderna! Grattis på dagen gubben! Tack Tujtuj, jag har en bild där jag är 18 år bara. gubben PS Tack ni andra också DS Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis Gubben !!! Hoppas våra vägar korsas fler gånger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis År det din katt o hund på avataren ? Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Stort grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birthday to YOU!!!! Grattis Gubben, kompis!! Jag önskar dig massor av år fyllda av fest, liv och glädje och allt gott till dig!!!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 Grattis År det din katt o hund på avataren ? Smilet Nä, det är en bild jag hittat på en internetsajt, någon såndär skämtsida. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LungAlahato Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Grattis Gubben. Arto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Grattis Gubben! Och vi vill gärna se dig på Västgötaträffen! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Grattis Gubben. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Grattis på födelsedagen!! Tycker du gjort fina prioriteringar hur att fira den!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Grattis Gubben Du mår säkert som du förtjänar D.v.s. Kanon /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Stort grattis ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2010 (ändrad) Grattis Gubben! Och vi vill gärna se dig på Västgötaträffen! Herr Chang har talat. Tack för inbjudan Herr Chang men tyvärr jobbar jag just den helgen, 6/8 Ledig 7-8/8 8-19. Nästa år kanske. Skulle inte skada om vi kunde ses i Thailand? Om några år när jag är pensionär så har jag lättare att anpassa mig till Er ungdomar. gubben Ändrades Juni 28, 2010 av gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu