Jump to content
IGNORERAD

Tips om tatuerare i Samui


thaijugge

Recommended Posts

Hej,

Befinner mig just nu i Lamai och undrar om det finns nagon i narheten?

Tack

Jugge

"Life's too short to drive slowly"

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en duktig på andra sidan mcdonalds,ligger ca 100 meter ifrån :great: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har oxå hört talas om en kille där som skall vara duktig. Om det är samma så har han en norsk tjej och är ofta i Norge och Sverige och jobbar. Han har nyligen öppnat en studio i ett nybyggt litet shoppingcentra som måne beskriver snett emot McDonalds, strax bredvid men lite innanför den nya glassbutiken på bygatan, om jag inte minns helt galet.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

Följ beach rd söderut så kommer du att passera en svensk resturang Erics, fortsätt 75-100 meter till så kommer du till en tatuerare som heter Tam, tvärs över gatan finns en stor resebyrå. Han har även moppe uthyrning och efter studion ligger en salong. Tam har gjort hela min rygg, och han gör allt på frihand. Han har jobbat som tatuerare i 15 år, och innan dess var han konstnär som reste runt och målade i tempel.

Han är kanon trevlig, hälsa från Lasse från sverige, kompis till Tony.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

tack för alla tipps, killar. Jag såg tidigare att många tippsade om en kille som kallas Chili Joe, men jag vet inte om han finns kvar i Lamai?

"Life's too short to drive slowly"

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

Följ beach rd söderut så kommer du att passera en svensk resturang Erics, fortsätt 75-100 meter till så kommer du till en tatuerare som heter Tam, tvärs över gatan finns en stor resebyrå. Han har även moppe uthyrning och efter studion ligger en salong. Tam har gjort hela min rygg, och han gör allt på frihand. Han har jobbat som tatuerare i 15 år, och innan dess var han konstnär som reste runt och målade i tempel.

Han är kanon trevlig, hälsa från Lasse från sverige, kompis till Tony.

Lycka till

Jag har också ett litet minne av Tam.

มวยไทย På ena ankeln

Link to comment
Dela på andra sajter

www.mrkhontattoo.com är snubben som är gift med en norska.. har gjort en gaddning där...helt okey :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Whisky Bird

Kan oxå rekomendera Tam, han e grym på frihand. Chilli Joe har sin studio i Hin Ta Hin Yai om jag minns rätt, även han väldigt duktig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag pratade lite med Tam idag och han verkade jätte seriöst, så jag bokade där. Ska fylla i en gammal gadd samt passa på att skaffa en ny :dance:

"Life's too short to drive slowly"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är precis klar. Djäklar vad snabb han var. Han knappt dricka ur changen förens det var klart :whistle: Bilder kommer senare

"Life's too short to drive slowly"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...