stjp8729 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Sitter och funderar just nu på vilken nästa grogg skall bli. Hjälp mig att välja.. Skål! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Blue - 7 dagar i veckan. En absolut klassiker. Dessutom känns Indisk Whiskey lite sådär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Tja Stjp Ja vad sägs om den blåa och lite avslagen julmust från förra året? Att grogga med Blue är ju skäl nog för att återinföra offentligt spöstraff. Vad du än väljer blir det nog skoj iaf /SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 Tja Stjp Ja vad sägs om den blåa och lite avslagen julmust från förra året? Att grogga med Blue är ju skäl nog för att återinföra offentligt spöstraff. Vad du än väljer blir det nog skoj iaf /SatanG Nu ligger jag risigt till.. Tog en med två isbitar.. Och en blandat med Coca Cola och is.. Tyckte den med Coca Cola smakade bättre.. Så då blir det väl spöstraff nu.. Skål! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Nu ligger jag risigt till.. Tog en med två isbitar.. Och en blandat med Coca Cola och is.. Tyckte den med Coca Cola smakade bättre.. Så då blir det väl spöstraff nu.. Skål! Nädå, i brist på julmust eller Cuba cola så får det väl gå an Skål och ha en trevlig afton. /SatanG som önskar jag också var i Bkk nu "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Valet är enkelt! Om du skall bjuda tar du den indiska, om det är till dig själv tar du den blåe! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Nu ligger jag risigt till.. Tog en med två isbitar.. Och en blandat med Coca Cola och is.. Tyckte den med Coca Cola smakade bättre.. Så då blir det väl spöstraff nu.. Skål! I egenskap av moderator på detta forum uppmanar jag alla som vet var Stjp bor att storma hans hus och rädda den stackars blåa Johnny från ytterligare hemskheter. Skynda er innan det är försent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 I egenskap av moderator på detta forum uppmanar jag alla som vet var Stjp bor att storma hans hus och rädda den stackars blåa Johnny från ytterligare hemskheter. Skynda er innan det är försent! Haha...japp, och se till att han blir av med den indiska "whiskeyn" också! En whiskey som t.o.m. på etiketten så tydligt informerar om utgångsdatum bör man förhålla sig klart skeptisk till! Mitt tips är att du dricker den blåa och tankar gräsklipparen med den indiska - och i båda fallen utan cola! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Hej Du Glade du verkar redan gjort ditt val själv så smuttar jag på morgonens fynd. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.