Jump to content
IGNORERAD

Non Immigrant B visum


et3vema

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har tidigare haft ett non immigrant b visum och arbetstillstånd. Då sökte mitt företag visumet åt mig.

Finns det någon som helst möjlighet att kunna få ett non b igen, även om man inte är anställd av ett företag ännu?

Undrar för att jag kommer att åka ner till Thailand igen, men denna gången har jag inte ett jobb än. Har några på gång, men de flesta vill att man redan ska ha ett non b visum sedan tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Jag har tidigare haft ett non immigrant b visum och arbetstillstånd. Då sökte mitt företag visumet åt mig.

Finns det någon som helst möjlighet att kunna få ett non b igen, även om man inte är anställd av ett företag ännu?

Undrar för att jag kommer att åka ner till Thailand igen, men denna gången har jag inte ett jobb än. Har några på gång, men de flesta vill att man redan ska ha ett non b visum sedan tidigare.

Fick mitt Ett års Non Immigrant B Visa i January, och det var en sjuhelvetes massa intyg / certifikat / bokslut / etc /etc (Ca 2 - 3 kg papper :crazy: ) som behövdes för VISA.

Då vi hade kort om tid och bokslutet inte var klart så undersöktes andra möjligheter för att skaffa VISA, men dom dom gav upp då dom menade att det var omöjligt. Vi skyndade på bokslutet istället eftersom det var betydligt lättare.

Så från egen erfarnhet tror jag du kan glömma att få ett Non Immigrant B Visa utan att ha en arbetsgivare eller egen rörelse i Thailand.

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...